Bazen canin çok yansa da susmak, birşey yapmamak gerekmez mi?

7 yıllık ilişkim vardı sevgililer gününde aldatilgimi öğrendim bir de beni engelledi her yerden 1 saat önce aradı isimler söyledi kapattı bir daha da aramadı aglamamaya çalışıyorum ama bilmiyorum gozlerim hep dolu kalbim bildiğin açıyor sancısı var resmen bir de uzak mesafeyiz istediğim an yanına dahi gidemiyorum kızamıyorum edemiyorum napicam ben böyle
Bazen canin çok yansa da susmak, birşey yapmamak gerekmez mi?
Cevapla