Sessizlik çok uzun sürdüğünde insanı girdaba sokuyor gibi geliyor, sizce de öyle mi?

Sessizliği, yalnızlığı çok seven biri olarak- hatta bununla iyileşebildiğini düşünen biri olarak- bunun çok uzun sürdüğü, uzun zamana yayıldığı anlarda daha fazla derinleşiyor, iyi geldiğini düşündüğüm şeyin sanki tersine beni huzursuzlaştırmaya başladığını hissediyorum. Farkında olmadan depresyonu tetikleyen bir şey olabilir mi "sessizlik"?

Dışarda, her yerde "sesin" bu denli yoğun ve çok olması da tabiatımız gereği bundan mıdır?

•İnsanların konuşmadan, birileriyle iletişime geçmeden duramamaları.

•Sokaklarda, mekanlarda, mağazalarda kapatılmaksızın çalan radyolar, şarkılar...

•Her türlü ses.

Sesin varlığında depresyonu düşüren veya hafifleten bir şey olabilir mi, bilimsel bir örneği var mı?

Sessizlik çok uzun sürdüğünde insanı girdaba sokuyor gibi geliyor, sizce de öyle mi?
Cevapla