Sessizliği, yalnızlığı çok seven biri olarak- hatta bununla iyileşebildiğini düşünen biri olarak- bunun çok uzun sürdüğü, uzun zamana yayıldığı anlarda daha fazla derinleşiyor, iyi geldiğini düşündüğüm şeyin sanki tersine beni huzursuzlaştırmaya başladığını hissediyorum. Farkında olmadan depresyonu tetikleyen bir şey olabilir mi "sessizlik"?
Dışarda, her yerde "sesin" bu denli yoğun ve çok olması da tabiatımız gereği bundan mıdır?
•İnsanların konuşmadan, birileriyle iletişime geçmeden duramamaları.
•Sokaklarda, mekanlarda, mağazalarda kapatılmaksızın çalan radyolar, şarkılar...
•Her türlü ses.
Sesin varlığında depresyonu düşüren veya hafifleten bir şey olabilir mi, bilimsel bir örneği var mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer