Sevgilim beni kullanıp terk etti. Ne yapmalıyım çok kötüyüm?

2 yıldır birlikteydik. Ve benim ailem sıkıntı yapıyordu. Kardeşim sürekli kavga çıkarıyordu. Tabi erkek arkadaşımın ailesi de kavgalardan dolayı beni istemediler. Beni onlara rağmen bırakmadı. Daha sonra birlikte olduk ilişkiye girdik. Bana söz verdi birakmiucam dedi. Sonra babası ayrilcaksin demiş aynı sınıftayız okuldan alırım diye tehdit etmiş. Sonra benden ayrıldı 1 ay oldu sınıfta yanına gidiyorum gelme korkuyorum diyo. Sürekli gidiyorum soğuyorum senden diyo sinirle sevmiyorum diyo. Bugün aradı ve bana yanıma gelme beni 4 sene bekle karışma etme arama sorma sadece 4 yıl bekle dedi ve kapattı. Sosyal medyası yoktu açmış. Erkek arkadaşım beni bırakıp kızlarla takiplesiyo. Ama konusmuyolar buna eminim sizce ne yapmam gerek?
Sevgilim beni kullanıp terk etti. Ne yapmalıyım çok kötüyüm?
Cevapla