Sevgilim beni terk etti çok kötüyüm ne yapacağım?

Merhaba bundan önce çok güzel ilişkim vardı günde 1 2 saat konuşur hatta daha fazla buluşur vakit geçirirdik hersey 1 günde değişti ondan önce mükemmel ilişkimiz vardı neyse her sabah birbirimize gunaydinn mesajı atar akşamda iyi geceler mesajı atardık neyse sabah gunaydinn dedim zaten bu olaydan 2 3 gün önce soğuktu biraz belli etmiyordu neyse günaydınn yazdım aradan 5 saat sonra döndü sana bisi dicem dedi bekliyorum yazıyor siliyor çıkıyor geri giriyor sana bisi demem lazım dedi derken çok zorlandı neyse ben ciddi ilişki insanı değilim ve devam etmek istemiyorum dedi yazarken çok zorlandı bunu fark ettim çok boşlukta hissediyorum çok değer verdim sevdim önemsedim fakat şu an cok kötü hissediyorum hayat enerjim düştü sizce yazmalımıyım 2 gün oldu bu olay üstünden geçeli sizce o pişman olup bana yazar mı yoksa ben mi yazayim pişman olup dönmesini mi beklim yoksa lütfen yazmamaya zorluyorum kendimi dayanamıyorum lütfen bi çıkış yolu söyleyin bana çok kötüyüm..

Sevgilim beni terk etti çok kötüyüm ne yapacağım?
Cevapla