" Çok muhabbet tez ayrılık getirir." Bu söz doğru mudur?

Gerçekten çok konuşunca insanlar birbirlerinden sıkılır mı? Siz ne düşünüyorsunuz?

Bence çok doğru bir söz. Çok konuşunca insanın konuşacak bir şeyide kalmaz tadında bırakmak lazım diye düşünüyorum.
" Çok muhabbet tez ayrılık getirir." Bu söz doğru mudur?
Cevapla