İtalyan erkekleri varken türk erkeğiyle evlenmek saçma değil mi?

Türk erkekleri çok çirkin değiller mi? Bir türk prn izleyeceğim desem onlar yüzünden midem kalkıyor, kocaman göbekleri bacakları karınları tüylü tüylü... Yanlarındaki türk kadınlarıysa mükemmel oluyor tüysüz ve taş gibiler. Türkten çok yabancı izliyorum bu nedenle. Erkeklerinki midemi bulandırıyor çünkü.
Türk kadınları bu kadar güzelken İtalyan ya da başka bir ırkla evlenmemiz daha iyi değil mi kızlar?
Şimdi açık olmak gerekirse 24 yaşındaki bir vakıf üniversitedeki kızı ve erkeği hayal edin kızlar ne kadar güzeller ama erkekler ıyyy haksız mıyım? Biz bunlar için süsleniyoruz çok şanssız değil miyiz?
Yabancı erkekler
Türk erkeği
Hadi türkiyede olan en yakışıklı %1 lik kısım olsun (yabancılara göre o bile aşırı tipsiz)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Türk kadınları: %97'lik kısım makyaj yapar, göbek tüyleriyle dolaşmazlar, iç çamaşarı bölgelerinde tüy olmaz, daha güzel olmak için %60'lık kısım saçlarını boyar, sürekli güzellik videoları izler güzel olmak için uğraşır didinir durur mağaza mağaza dolaşır... Türk erkekleri ise göbek yapar ve şurdan şuraya gitmeye üşenip o iç çamaşırındaki tüylere rağmen rus kızlarını öve öve bitiremez...
İtalyan erkekleri varken türk erkeğiyle evlenmek saçma değil mi?
Cevapla