Eşimle aramız kötü ayrı yatiyoruz ne yapmalıyım?

Eşimle aşırı kavga ediyoruz ve hep ben yapıcı oluyorum artık alttan almaktan bosvermekten içime atıp affetmekten çok yoruldum. Hatalı olduğu halde asla gönlümü almıyor ve sırtını dönüp vicdanı rahat bir şekilde uyuyor. Kalbimi kiracak çok ağır sözler söyledi ve 3 gündür ayrı yatıyorum o sözleri yüzünden. Çok kırgınım kizginim ne yapacağımı bilmiyorum yardım edin
Eşimle aramız kötü ayrı yatiyoruz ne yapmalıyım?
Cevapla