"Bazen, sabahları uyanmak istememin tek nedeni sen oluyorsun..." dediğiniz biri var mı?



Hayır yok. Güzel soru. Tutmuş (kıskanmadı) 😒
Ben sordum beeeeğn, tabi güzel olacak 😏 (kırk yılda bir sorumun biri tuttu kıskanmasın zaten 😒 hem bu soruyu sormama dolaylı olarak sen vesile oldun. Çünkü filmi senin sayende izledim o yüzden kıskanma ve gurur duy kendinle 😒)
Sağol.
Rica ederim de uzuuuun zaman önce eig için teşekkür etmeme kararı almıştık bilmem hatırladın mı 😒 bida duymayim 😒
Yok
Hangi filmden?
Senden Önce Ben filminden
Şuanlık yok
Yok be
Cevap
1Cevap
Var
Her sabah onun icin tatli uykumdan uyaniyorum
Hayır, yok. Filmi tekrar izleyesim geldi.
Of ne film bu ya.. Hayır yok
Hayir yok, yalnizim asik degilim
Yok ya keşke olsa
Var. Ailem.
vardı o da gitti
Var var
Yok...
Var. Sevdigim cocuk. Ama ona karsi cok mahcubum
var.
Bu söze bayıldımm 😍
Ben de bayıldım, efsane bir söz 👍
Bilemedim🙄
Yookk
hiç olmadı öyle biri
Hayır yok
Var..
Maalesef Yok
Evet
Yok sukur
hayır yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar