Aşk İlişkileri "Oysa ben, seninle uyanmak istiyorum, kendimle değil" dediğiniz biri var mı? benden_sana_ne Takip Et Xper 5 Yaş: 28 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 26 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler+1 yıl Süper soru için teşekkürler 🖤 "Oysa ben, seninle uyanmak istiyorum, kendimle değil" dediğiniz biri var mı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 8 kişi beğendi
-ViviR_- Takip Et FenomenGuru Yaş: 40 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. Yok öyle şeyler demiyoruz artık..3 sene önce çok dedik Limit bitti)) 0 0 Yorumla
cambuhusuu Takip Et Xper 7 Yaş: 33 , eic 97% +1 yıl Sen o depoda hep bole pozlar verion ama biri bi gun dayanamayip o depoda yakalicak seni demedi deme 😂 1 2 Yorumla benden_sana_ne +1 yıl Sen merak etme😏 Yorumla cambuhusuu +1 yıl Merak etmemek elde mi 😍 Yorumla
Saddov Takip Et FenomenMaster Yaş: 32 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 8,1b cevap paylaştı. Hayır öyle birisi ile yatağa girersem ne uyurum ne de uyuturum. 0 0 Yorumla
вуηαяcσѕ Takip Et Mentor Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl Evet, kokusuna ve sıcaklığına hapis olmak istediğim birisi var.. Ondan önce uyanıp yüzünü dakikalarca izlemek istediğim biri.. 1 0 Yorumla
Banker_Bilo Takip Et Master Yaş: 51 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 6,2b cevap paylaştı. Hayır, uzun zamandır yok öyle biri... Ondan önce olan da hem benimle, hem başkasıyla uyanıyormuş zaten 😔 1 0 Yorumla
fikico Takip Et Guru Yaş: 42 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Var kokusunda uyuyup teninde uyanmak istediğim bi zalımın kızı 😅 3 0 Yorumla
NeSenSor_NeDeBen Takip Et Yoda Yaş: 110 , eic 100% +1 yıl Güzel bir soru başlığı. Rabb'im herkese nasip etsin böyle bir eş. Şuanda yok. 1 0 Yorumla
Gizeu Takip Et Xper 5 Yaş: 28 , eic 94% +1 yıl Seninle uyumak istiyorum cümlesinin anlamı her zaman farklıdır 😂 1 1 Yorumla içmimar35 +1 yıl Bencede 😂😂 Yorumla
BenimAdımSiyah Takip Et Yoda Yaş: 33 , eic 99% +1 yıl Oysa ben kendimle uyanmak istiyorum kimseyle değil oh be🙃 1 0 Yorumla
Kurɑbiyecɑnɑvɑrı Takip Et Bilge Yaş: 36 , eic 86% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 490 cevap paylaştı. Uyamak değil bu ne be şirinler köyünde miyiz. uyumakmış hayir efendim ben ikmeden birakmam 1 0 Yorumla
UluGökKurt Takip Et Master Yaş: 31 , eic 31% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 4,1b cevap paylaştı. Yok, ben böyle cümle kuramam çünkü. Midem bulandı, iğrenç. 1 0 Yorumla
Ispectraaaa07 Takip Et Xper 6 Yaş: 32 , eic 99% +1 yıl Ben yanımda biri olsa da kanepede yatarım çünkü kanepe daha rahat 0 0 Yorumla
üyeismidetayda Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Yok,Bu arada profil kalsın. 😊 1 13 Yorumla benden_sana_ne +1 yıl şu pp başarlı çıkmış galiba :D Yorumla üyeismidetayda +1 yıl Bir başkası daha söyledi heralde... Yorumla benden_sana_ne +1 yıl evet.. Yorumla üyeismidetayda +1 yıl Neyse kalsın işte. 😊 Yorumla benden_sana_ne +1 yıl olur Yorumla üyeismidetayda +1 yıl Görmek istediğim gibi... Yorumla benden_sana_ne +1 yıl " Görmek istediğim gibi" derken? 🧐 Yorumla üyeismidetayda +1 yıl Böyle ne açık bir profil ne kapalı. Merak uyandırıcı, görülesi ve sıcak. Fazlasıyla doğal. Yorumla benden_sana_ne +1 yıl anladım 🤭 Yorumla üyeismidetayda +1 yıl Kesinlikle. 😊 Yorumla üyeismidetayda +1 yıl Kalmamış. 😊 Yorumla benden_sana_ne +1 yıl Evet, birileri kıskandı😬 Yorumla üyeismidetayda +1 yıl O zaman onların gereksizliği diyorum ama sen onlar yüzünden profilin olmaması bir nevi onlara yenik düşmem gibi bence profil yapmalısın. 😊 Yorumla
CrayzMan06 Takip Et Master Yaş: 33 , eic 98% +1 yıl Elbette vardı zamanında ama artık sanmıyorum 1 0 Yorumla
Professore Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 40% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı. Kanki hani bize gelecektin 😂 1 0 Yorumla
_ΛqresiF_ Takip Et FenomenMaster Yaş: 31 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 26,3b cevap paylaştı. Öyle biri yok. 1 0 Yorumla
efulimmm88 Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl Oysa ben sadece uyuya bilmek istiyorum 🙏 1 0 Yorumla
Blackİnstinct Takip Et Bilge Yaş: 45 , eic 98% +1 yıl Tek uyumayı severim iki kişi uyunmuyor 1 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Yok abi ya tek iyi arada bir çok beğendiğim biri ile bir şeyler yaşamak isterim sadece o kadar 1 0 Yorumla
Notis Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 49% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 3,7b cevap paylaştı. Yok kendimle uyanıyorum mis gibi 😬 1 0 Yorumla
Semih34_ Takip Et Xper 4 Yaş: 37 +1 yıl Var ama nerede bilmiyorum. Karşıma çıksa ilk yapacağım iş 🙂 0 0 Yorumla
lenii Takip Et Master Yaş: 38 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 12,7b cevap paylaştı. yani evt bazen uyandıgından önce o gelir aklına 1 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Var... onunla uyumayı istyorum hayatım boyunca... tabi huzurlu bir yuva kurduğumuzda 0 0 Yorumla
Ahenkli_ayaz Takip Et Xper 7 Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Yok öldürdüler içimizdeki tüm duyguları 0 0 Yorumla
myd1oez Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 43,7b cevap paylaştı. Kalmadı knk 1 9 Yorumla benden_sana_ne +1 yıl üzüldüm knk🥺 Yorumla myd1oez +1 yıl Aşırı seçici biriyim ondan yok karşımdaki kişi mükemmele yakın olmalı Yorumla benden_sana_ne +1 yıl umarım bulursun öyle birini :) Yorumla myd1oez +1 yıl Arayış içinde değilim ki kendi keyfime bakıyorum hayatın tadını çıkarıyorum insanlar çokta umrumda olmuyorlar Yorumla benden_sana_ne +1 yıl en iyisini yapıyorsun. Kendinle mutlu olabilsen ne güzel. Yorumla myd1oez +1 yıl Kendimle değil bisikletimle mutluyum 😏 Yorumla benden_sana_ne +1 yıl off tamam jdshjd mutlulıgınuz daıma olsun Yorumla myd1oez +1 yıl Sağ ol knk darısı başına 🙋🏻♂️ Yorumla benden_sana_ne +1 yıl Amin Yorumla
suskunn33 Takip Et Guru Yaş: 45 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı. Yokk 1 0 Yorumla
Baranliveme Takip Et Guru Yaş: 47 , eic 72% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 900 cevap paylaştı. Hayır yok 1 0 Yorumla
Mr_KaoS Takip Et Master Yaş: 32 , eic 88% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı. Olsa iyi olurdu 😂 1 0 Yorumla
avicenna90 Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 98% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 870 cevap paylaştı. Hı hı😊 1 0 Yorumla
dreamliner61 Takip Et Master Yaş: 43 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 17,2b cevap paylaştı. keşke olsa :( 1 0 Yorumla
Kertelemeyenkele84 Takip Et Xper 5 Yaş: 42 , eic 97% +1 yıl Senden ona ne? 0 8 Yorumla benden_sana_ne +1 yıl sana ne ondan olmalıydı. cümleyı bile kuramadın 😏 Yorumla Kertelemeyenkele84 +1 yıl İnşaatçı mısın? Yorumla Kertelemeyenkele84 +1 yıl Kral sen bu işi biliyosun 👌🏻 Yorumla benden_sana_ne +1 yıl Ne işi? Yorumla Kertelemeyenkele84 +1 yıl Trolleme 🤫🤗 Yorumla benden_sana_ne +1 yıl Trol soruların kanım sevmiyor. Ne diyon sen Yorumla Kertelemeyenkele84 +1 yıl Fake değilsin Yani, bizde yedik Yorumla benden_sana_ne +1 yıl Aynen Yorumla
xsarinx Takip Et Master Yaş: 57 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 10,8b cevap paylaştı. Var var 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
57Cevap
Yok öyle şeyler demiyoruz artık..
3 sene önce çok dedik
Limit bitti))
Sen o depoda hep bole pozlar verion ama biri bi gun dayanamayip o depoda yakalicak seni demedi deme 😂
Sen merak etme😏
Merak etmemek elde mi 😍
Hayır öyle birisi ile yatağa girersem ne uyurum ne de uyuturum.
Evet, kokusuna ve sıcaklığına hapis olmak istediğim birisi var.. Ondan önce uyanıp yüzünü dakikalarca izlemek istediğim biri..
Hayır, uzun zamandır yok öyle biri... Ondan önce olan da hem benimle, hem başkasıyla uyanıyormuş zaten 😔
Var kokusunda uyuyup teninde uyanmak istediğim bi zalımın kızı 😅
Güzel bir soru başlığı. Rabb'im herkese nasip etsin böyle bir eş. Şuanda yok.
Seninle uyumak istiyorum cümlesinin anlamı her zaman farklıdır 😂
Bencede 😂😂
Oysa ben kendimle uyanmak istiyorum kimseyle değil oh be🙃
Uyamak değil bu ne be şirinler köyünde miyiz. uyumakmış hayir efendim ben ikmeden birakmam
Yok, ben böyle cümle kuramam çünkü. Midem bulandı, iğrenç.
Ben yanımda biri olsa da kanepede yatarım çünkü kanepe daha rahat
Yok,
Bu arada profil kalsın. 😊
şu pp başarlı çıkmış galiba :D
Bir başkası daha söyledi heralde...
evet..
Neyse kalsın işte. 😊
olur
Görmek istediğim gibi...
" Görmek istediğim gibi" derken? 🧐
Böyle ne açık bir profil ne kapalı. Merak uyandırıcı, görülesi ve sıcak. Fazlasıyla doğal.
anladım 🤭
Kesinlikle. 😊
Kalmamış. 😊
Evet, birileri kıskandı😬
O zaman onların gereksizliği diyorum ama sen onlar yüzünden profilin olmaması bir nevi onlara yenik düşmem gibi bence profil yapmalısın. 😊
Sevgilime sürekli diyorum
Elbette vardı zamanında ama artık sanmıyorum
Kanki hani bize gelecektin 😂
Öyle biri yok.
Oysa ben sadece uyuya bilmek istiyorum 🙏
Tek uyumayı severim iki kişi uyunmuyor
Yok abi ya tek iyi arada bir çok beğendiğim biri ile bir şeyler yaşamak isterim sadece o kadar
İstersen neden olmasın
Beni isteyen biri olursa derim
Kendimle uyanmaktan sıkıldı ben de.
Yok kendimle uyanıyorum mis gibi 😬
Sen olabilirdin sanırım
Sana bu şeklkde yürümüşler anlaşılan 😏
O göğüslerle uyanmak isterdim
Var ama nerede bilmiyorum. Karşıma çıksa ilk yapacağım iş 🙂
Evet var o kişi sensin
yani evt bazen uyandıgından önce o gelir aklına
Var... onunla uyumayı istyorum hayatım boyunca... tabi huzurlu bir yuva kurduğumuzda
Yok öldürdüler içimizdeki tüm duyguları
yooo gayet memnunum kendimle
Yok...
Kalmadı knk
üzüldüm knk🥺
Aşırı seçici biriyim ondan yok karşımdaki kişi mükemmele yakın olmalı
umarım bulursun öyle birini :)
Arayış içinde değilim ki kendi keyfime bakıyorum hayatın tadını çıkarıyorum insanlar çokta umrumda olmuyorlar
en iyisini yapıyorsun. Kendinle mutlu olabilsen ne güzel.
Kendimle değil bisikletimle mutluyum 😏
off tamam jdshjd mutlulıgınuz daıma olsun
Sağ ol knk darısı başına 🙋🏻♂️
Amin
evet var
Yok öyle biri
Yokk
İmkansız o
Yokk
Var tabi mk sen.🤪
Hayır yok
Varr
Yokk böyle mutluyum
Olsa iyi olurdu 😂
yok ne gezer
Hı hı😊
O değeri kimseye vermem
Varr tabiki
Yok.
Hayır yok
Yukkk
hayır yok..
keşke olsa :(
Senden ona ne?
sana ne ondan olmalıydı. cümleyı bile kuramadın 😏
İnşaatçı mısın?
Kral sen bu işi biliyosun 👌🏻
Ne işi?
Trolleme 🤫🤗
Trol soruların kanım sevmiyor. Ne diyon sen
Fake değilsin Yani, bizde yedik
Aynen
Var sen
Vardı
Var var
Yokk
Kesinlikle