Bu kadar dertli olanı ne bileyimm😂😂
Teşekküürlerr💃💃

Günün tadı öyle çıkıyor çünkü. Sabah erken kalkıyorsun sessizlik var, herkes uyuyor, kuşlar ötüşmeye başlamış. Camı aç derin derin nefes al. Biraz esneme hareketleri yap. Kahvaltı hazırla ve onları ye. Ders çalış ya da yarım kalmış romanını oku. Mükemmel bir olay🌸
Bak şimdi, ben bıbıcığımın prinsisiyim ne de kocişkomun aşkitosuyum. Ben gariban bir adamım. Çağın gerçeği olan borç batağına ucundan kıyısından bulaşmışım. Muhatabım banka. Borcumu geciktirdiğim an banka başımı kıçımmmdan ağır çektirir. Haliyle sen pıs pıs osssueurken ben sabahın 5 i 20 geçesi mızrak gibi yataktan fırlayıp buz gibi havada titreye titreye otobüs durağına gitmek zorundayım. Anladın mı?
Lanet olsun ki iş diye bir şey var kim icat ettiyse artık direk neden ayın sonunda çalışmadan şöyle 30 bin kadar para yatirsalarda sabah işe gitmesek çatır çatır avmlerde discolarda barlarda para yesek olmazmiydi yaşasın kapatalizm 😂
kapitalizm telefon bile isyanlarda kapansın istiyor kapatalizm yazacak kadar Nefret etmiş 😁
Cevap
69Cevap
Çünküüüü çalışıyorum ve erken kalkmayı seviyorum :)
Sen hepp heep erken kalkıyosunn yahucumm😒😂😂
1) Her sabah davet alıyorum ve davette şöyle diyor; "Esselatü Hayrün Minel Nevm" / Namaz uykudan hayırlıdır.. (Sabah namazı)
2) Erken kalkmak berekettir.
3) Insan beyni ve bedeninin en dinç olduğu zamanlar, sabah erken saatlerdir..
Sabah erken kalktigim zaman bedenim daha rahat oluyor.. herseyim duzenli. Sirkette olmasam bile sabah 6'da ayakta olurum. Gün dogarken insanlar uyanmalidir.
Erken kalkan erken yol alır. 20 dakika önce kalktim ve şu an saat 06.20 şimdi spor zamanı sonra duş kahvaltı ve iş
Normalde erken kalkma taraftarı değilim, fazla geçte kalkmam. Tekrar uykuya dalamıyorsam erkenci oluyorum.
Ben şöyle biriyim gece yatmaZ sabahları yataktan kalkmaz
Sayın bakanın dediği gibi dibi gördü daha düşmez yersen
Dabah erken kalkmak güne güzel başlamamı ve daha dinç devam etmemi sağlıyor
İşe gitmek lazım çünkü yoksa delimi çaktı bana sabahın köründe kalkacağım☺️
Alışkanlık tatilde bile horoza takva veriyorum uyannn ötme saatin geldi
Kedisi olup öyle kafasına göre uyuyamayanlar derneği üyesi bir zat isen uyuyamazsın fgff
İşe gitmek için hep kalktığım için artık alıştım. İzinli olduğumda bile erkenden uyanıyorum
Atm den gelen para sesi ve kariyer için kalkıyorum 😄
Çünkü hayat, çünkü sorumluluklar, çünkü böyle olması gerek anlıyor musunn?
Kendimi bildim bileli hep erken kalkıyorum. Daha dinç ve enerjik hissediyorum.😌
Sabah dükkanımı açmam lazım borçtan dolayı elemanda alamıyorum şu an 😅
o neden halen araştirilmakta sanirim nedene cevap bulamiyackalr ben ise gidiyorum
İş beni bekliyor.. benim yerime işe gideceksen yatayım ben
Günaydın kapitalist sistem bizi buna mecbur kalıyor 6 da kalkıyorum ayıp ya
Çalar saatle kalkan insan bunu yapmak zorunda kalıyordur. Genelde işe gitmek içindir. Bazen bir başkasına yardım etmek için, yola çıkmak ya da ilaç almak gibi nednelerle de olabilir.
Çalışmak için. En verimli saatleri değerlendirebilmek için...
Çünkü dünyayı yöneten kapitalizm sistem ve baronlar öyle istiyor. Seninde şirketin olsa sende erken kalkmazdın
Birincisi ders çalışmak için en verimli saatler sabah erken saatler olduğu için tembellik yapmaya gerek yok benim gibi gelecek için hayallerin varsa afedersin eşek gibi kalkar ders çalışırsın😁😀😀
Erken kalkmak beden sagligi icin hipofiz bezi icin onemli
Hiç istemedim hiç sevmedim hiç alışmadım var mı bir çaresi
12 yıl erken kalktım neden dersen bende bilmiyordum ve okuldan mezun oldum. aaa ben 12 neden erken kalkmışım, okul olduğu için dedim
Bebeleri erken kalkmış olabilir yani erkenn djdj
Beben olayımm😍😍
Tamamen enerjik olmakla alakalı bence pazar günü 7 de uyananlara selam olsun
Sabah namazına kalkan oluyor en basitinden ya da çalışanlar oluyor erken kalkıp yol aliyorlar.
Erken kalkan cabuk varır gibisinden ata sötü var
Zinde olursun daha iyi günün gecer
saka mi bu tabii ki calismak icin okula gitmek icin vs vs
İşim gereği erken kalkıyorum.
hastayim ve uyuyamıyorum
Dinç olmak güne erken başlamak bana iyi geliyor.
Bir bitmedi lanet üniversite ondan hahaha
İşim yoksa erken kalkmam
Daha fazla yemek yemek için kalkmaya çalışıyorum
Mutlu olmak için ama mutsuz olanlar alarm kurar
Gün daha verimli geçiyor.
Kendim istediğim için uyanıyorum😂
Çalışıyoruz arkadaşım :D
Dünyayı daha iyi bir yer yapacağız! :D
İşe gidiyor bacım ben de meraklı değilim😂
İş okul sorumluluklar..
Sebebi koparılan çiçekler.
Erken kalkan yol alır
erken uyuyorum çünkü biyolojik saat
İşimiz gücümüz bizi bekler
Çalışıyorsak mecburiyetten.
İşim gereği hiç sevmesem de hafta içleri erken kalkmak mecburiyetindeyim.
Daha gün bile doğru düzgün aymamışken ise gidiyoruz, saçmalık
çünki iş güç yüzünede beaaaa
çünkü uyuyunca yaşamıyorum ((:
Gece çalışıyorum Sabah yatıyorum ben
erken kalkmayı sevmiyorum
Bilmem kendiliğimden uyanıyorum.
Öyle bir sorunum yok şükürler olsun ))
İşe gidebilmek için hayata devam edebilmek icin
Çalıştığım için..
Para lazım para
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?