Herkese günaydın arkadaşlar. Bugün uyanıp, KizlarSoruyor'a girdiğimde, çok güzel bir etiket eklendiğini gördüm ve hemen #KurallarıBenKoyarım ile alakalı bir Bence hazırlamak istedim. Benim bu konu etiketine bakış açım, direk evlilikten yana oldu. Normal şartlarda, evliliklerde #KurallarıBenKoyarım diyen taraf erkektir. Peki gerçekten öyle mi? Geçerli kuralları, erkekler mi koyuyor? Şimdi sorularımızın yanıtlarını yazma vakti geldi. Keyifli okumalar. :)
Bugün, bu yemekler yenecek! Evliliklerde kadınların yemek konusuna eşlerini dahil etmeleri pek sık görülmez. Akşam sofra kurulduğunda, önüne ne geliyorsa yiyeceksin!

Bu akşam dizim var, kumanda bende! Bakmayın siz, 'Taş Fırın Erkeği Haluk' ağabeylerimize. Bir kadının sevdiği dizi varsa, o kumandayı yavaşça masaya bırakın beyler. :)

Hafta sonu annemlere gidiyoruz! Gidelim mi falan yok, gidiyoruz denildiği zaman bitmiştir beyler. İsterseniz gitmeyin ve yiyeceğiniz tripleri bir düşünün derim. :)

Ben yanında değilsem, o kıyafetleri giyemezsin! Arada bir kafanız eser, bugün şu kıyafetlerimi giyeyim dersiniz ama, kıskanç eşiniz sizi o şekilde göndermez.

Eve geç gelmeyeceksin! Yok ben arkadaşlarımla takılacağım, yok bugün bir misafirim gelecek falan kabul etmezler. Akşama evdesin der ve susarlar.

Telefonun asla kapalı olmayacak! Şarjım bitti, telefon çekmedi, kapatmak zorundaydım falan yok. Kadın arıyorsa, o telefon açık olacak ve geri dönüşler erken yapılacak.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar