Kadınların erkeklerde aradıkları özellikler saymakla bitmiyor. Yüksek öz güven, iyi bir iş ve gelir, kaslı vücut, uzun boy. Bununla beraber zeki esprili ve eğlenceli bir kişilik. Ayrıca sevgililer gününde hediye alan evlilik yıl dönümlerini ve doğum günlerini unutmayan, eve gerektiğinde çiçekle gelen, evlilik teklifini tek taş pırlanta ile yapan bir erkek. Bütün bunların yanında anlayışlı bir eş ve iyi bir baba. Peki kadınların beklentileri neden bu kadar yüksek? Belki de yaşadıkları hayatta her şeyi erkeklerden bekliyorlar.
1- Kadın da iyi bir işe ve gelire sahip olabilir
Kadınlar da iyi bir eğitim görerek meslek sahibi olabilirler. Kariyer de yapabilirler. Hatta kocalarından daha başarılı olabilir onlardan daha çok para kazanabilirler. Kendi parasını kazanan bir kadın da erkeğe muhtaç olmaz.
2- Başarı öz güveni artırır
Başarılı bir kadının öz güveni yükselmiştir. Artık hayatta kendi ayakları üstünde durabilir. Kocası onun eksiklerini tamamlayan biri değil hayatı paylaştığı kişidir.
3- Spor yapabilir vücut geliştirebilir
Erkekte kas varsa kadında neden olmasın? Spor yaparak gelişmiş bir vücuda sahip olabilir. Kaslı kollarına ve vücuduna aynada baktığında kendisine olan saygısı artacaktır.
4- Zekası ile kontrolü elinde tutabilir
Kadınlar detaycı insanlar. Bu özellikleri ile ailede verilecek kararlarda en ince ayrıntıya kadar düşünüp doğru sonuca varabilirler. Eşlerinin yanlışlarını düzeltebilir, onlara tavsiyeler verebilirler. Erkekler düz mantıkla düşündükleri için uzun vadede haksız çıkarlar. Kadınlar kontrolü ele alıp ailede herkesi mutlu edecek adımları atmalılar.
5- Kocasına sürprizler yapabilir
Kadınlar romantizmi genelde erkeklerden beklerler. Eşleri evlilik yıl dönümlerini unutunca üzülürler ve tepki gösterirler. Oysa kadınlar duygusal oldukları için erkeklerden daha romantiktirler. Bu konuda çok şey yapabilirler. Mesela eşlerini işten arabayla alıp restorana götürebilirler. Evde kocalarını mum ışığı olan bir sofra ile karşılayabilirler. Onlara sıradan bir konuşma içerisinde aşk sözcükleri söyleyebilirler. Evden uğurlarken 'Kendine dikkat et çünkü seni seviyorum' diyebilirler.
Evlilikte mutlu olabilmek için kadın ve erkeğin eşit derecede yükü omuzlaması gerekiyor. Tek bir kişinin empati yapmadan sürekli istediği ve sınırsız beklentilere girdiği bir ilişkinin uzun soluklu olması oldukça zor. Herkes hayatta mutlu olmak istiyor. Ama kurulan hayaller ile gerçekler tamamen farklı. Çünkü insan hayali kendisi için kuruyor. Ancak evlilikte en az iki kişi var ve ikisinin de mutluluğu önemli.
Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Kadın Evlilikte Her Şeyi Erkekten Beklememeli Dedirten Maddeler!
En İyi Cevaplar