Birçok ilişkinin kaçınılmaz sonucu maalesef ayrılıktır. Ayrılık; kötü bir ilişkinin, doğru kişi ve yanlış kişinin bir araya gelmesinin, akla karanın bir araya gelmesinin sonucu oluşan kaçınılmaz bir sonuçtur. Peki ya ayrılıktan sonra insanın kendisiyle psikolojik olarak yaşadığı o durumlar nelerdir, bu Bence'de size bu psikolojik durumlara değineceğim.

Ayrılık sonrası yaşanılan psikolojik durumlar:
Kabullenin! Gerisi sonradan gelecektir.

İlk olarak yani ayrılığın ilk evresi, kabullenme evresidir. Bu evrede erkek veya kadın cinsiyet ayırmaksızın bir kabullenmeyiş söz konusudur. Buna başta engel olamasanız bile sonradan fazla uzun sürmeyecektir.
Çözüm: Kabullenemiyorsanız bile bunu karşı tarafa belli edip iletmeyiniz, yoksa bu durum can sıkıcı hale gelir ve karşı tarafın egosunu yükseltir.
Kendini sev! Kendini sevmekten vazgeçme.

Kendinizle barışık olun. Ayrılık sebebi bir aldatılma durumuysa eğer kendinizi düşük ya da çirkin görmek gibi bir tavır takınmayınız. Unutmayın ki bir insan çirkin diye aldatılmaz. Günümüzde bunun çokça örnekleri vardır. Güzel ya da yakışıklı birini terk edip daha az güzellikte veya yakışıklılıkta olan biriyle birlikte olan insanlar görmüşüzdür illaki. Zaten bu da en büyük örneğidir. Ayrılma sebebinin başı böyle bir durumda her şey olabilir misal; anlaşamama, karakter uyuşmazlığı, yaş farkı vs. vs.
Çözüm: Bunun için kendinizi harap etmeyiniz. Hayata tekrar dönünüz. Falan sene ya da ay önce hayatınızda olmayan biri için kendinize küsmeniz oldukça abes bir durum. Hayat böyle şeyleri düşünmek için çok kısa!
Hala takip ediyorsanız buna son verin! Takip edilen, merak edilen taraf siz olun.

Sosyal medya hepimizin düşündüğü ilk şey bu zamanda. Özellikle ayrılık sonrası karşı tarafı takip etmek, izlemek ya da tabiri caizse (stalklamak). Bu sandığınız gibi çözüm değildir. Belki karşı tarafın hayatında başka birisi var ve siz bunu her gün görüyorsunuz hesabını bir dedektif gibi takip ederken. Bu sizi öfkelendirmekten başka bir hale sokmaz.
Çözüm: Sosyal medya hesaplarınıza bir sürede olsa ara veriniz. Bu sizi dinlendirecek ve sakinliğinizi korumanıza yardımcı olacaktır.
Kendinize ve sağlığınıza zarar verecek şeylerden uzak durun.

Hayattan kopup kendinizi fazla yemek yemeye, fazla uykuya verebilirsiniz böyle durumlarda gayet normal bir şey. Ama söyler misiniz bunun size fazla kilodan başka ne yararı var? Karşı taraf gülüp oynayıp hayatına devam ederken siz neden depresyon moduna girmiş taraf oluyorsunuz?
Çözüm: Kendinizi hayattan soyutlamayınız. Bırakın o kendini eve kapatsın. Siz herşeyden daha önemli olduğunuzu unutmayınız, ve kendinizi sevdiğinizi kendinize sık sık hatırlatınız.
Eksik olan o değil, sizin kendinizi eksik bırakmanız.

Ve son evre... Artık kurtuldunuz. Aklınıza gelmiyor, özlemiyorsunuz, sevmiyorsunuz ama yinede bir şeyler eksik gibi mi geliyor? Çözüm aşağıda...
Çözüm: Kendinize farklı farklı hobiler edininiz. Bolca kitap okuyup kendinizi geliştiriniz, spora gidip vücudunuzu geliştirip bir yandan daha sağlıklı olunuz, kendinizi daha iyi hissettirecek şarkılar dinleyiniz filmler izleyiniz, ve son olarak ıska etmeden gereksiz olan o çöpü çöp kutusuna basketleyiniz.

Unutmayınız; Karşı tarafında haklı sebepleri olabilir. Düşman kesilmek, kin gütmek sadece size zarar verir, onu kötü hale getirmez. Sakinliğinizi sabrınızı hep koruyunuz.
Sağlıcakla ve mutlulukla kalınız...

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar