Toyota her zaman daha iyidir, sorunsuz yakıtta fazla üzmez. Düzgün bakımlarını yap hiç bir zaman yol da bırakmaz. Ama bunları opelin her modeli için söyleyemem
Toyota nin bu kasası zaten en kaliteli olanlarından bir tanesi iç tasarım hiç yıpranmıyor efsane kasa nin devam niteliği diyebilirim E120 ye biraz daha donanımlı konforlu versiyonu ama sonradan kaliteyi düşürdü Toyota sert plastik kullanarak opel şöyle ki kaliteli parça ister biraz daha hassastır bakımlı opel de pek sorun çıkarmaz ama bakımsız olani evet çok sorun çıkarır Vectra C benim ki resimde olan Maşallah 2009 yılından beri sorunsuz devam ediyor LPG hiç yok 145 bin km de şu an 2004 model
Şöyle ki, parça kalitesi her firma da gün geçtikçe düşüyor sadece birkaç markaya indirgememek gerekiyor. Mercedes benz bile şu an 99 model araçları ile yanyana gelemez seviye de düşürmüş durumda. Senin gerçek bir mercedes'e binebilmen için AMG'ye binmen gerekiyor. Ben stajımı opel'de yapmıştım o yüzden kronik sorunları da az çok bilirim. Param olsa asla gidip opel almam mesela. Honda alırım toyota alırım kafam rahat gezerim. Ben biraz motoru mekaniği ile oynayan biri olduğum için yüklemeye de yatkın otomobilleri seviyorum
Modifiye arabaya yakışır ama abartmadan yapmak yakışır örnek arabayı fazla basmak çirkin gösteriyor ama egzoz uçları çakar lambalar jant falan bunlar güzel Vectra C de öyle sorunlu değil Maşallah yeni opelleri bilemem ama bakımlı araç pek sorun çıkarmaz
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Opel Vectra C
Opel daha iyi..
Opel Vectra C
Opel Vectra c diyorum
Farları mi dikkat çekici en çok 😉 çünkü duruş olarak da çok karizma ama Maşallah far stoplari daha havalı
Öyle evet diyebiliriz
E120 İyidir
Ne yönden japon olduğu için daha mı sorunsuz 😅
Toyota her zaman daha iyidir, sorunsuz yakıtta fazla üzmez. Düzgün bakımlarını yap hiç bir zaman yol da bırakmaz. Ama bunları opelin her modeli için söyleyemem
Toyota nin bu kasası zaten en kaliteli olanlarından bir tanesi iç tasarım hiç yıpranmıyor efsane kasa nin devam niteliği diyebilirim E120 ye biraz daha donanımlı konforlu versiyonu ama sonradan kaliteyi düşürdü Toyota sert plastik kullanarak opel şöyle ki kaliteli parça ister biraz daha hassastır bakımlı opel de pek sorun çıkarmaz ama bakımsız olani evet çok sorun çıkarır Vectra C benim ki resimde olan Maşallah 2009 yılından beri sorunsuz devam ediyor LPG hiç yok 145 bin km de şu an 2004 model
Şöyle ki, parça kalitesi her firma da gün geçtikçe düşüyor sadece birkaç markaya indirgememek gerekiyor. Mercedes benz bile şu an 99 model araçları ile yanyana gelemez seviye de düşürmüş durumda. Senin gerçek bir mercedes'e binebilmen için AMG'ye binmen gerekiyor. Ben stajımı opel'de yapmıştım o yüzden kronik sorunları da az çok bilirim. Param olsa asla gidip opel almam mesela. Honda alırım toyota alırım kafam rahat gezerim. Ben biraz motoru mekaniği ile oynayan biri olduğum için yüklemeye de yatkın otomobilleri seviyorum
Modifiye arabaya yakışır ama abartmadan yapmak yakışır örnek arabayı fazla basmak çirkin gösteriyor ama egzoz uçları çakar lambalar jant falan bunlar güzel Vectra C de öyle sorunlu değil Maşallah yeni opelleri bilemem ama bakımlı araç pek sorun çıkarmaz
Fazla basmak, egzoz ucu, çakarlı stop, çakma jant. Bunların hiç biri modifiye değil dostum. Aksine sana yarardan çok zarar getirecek işlemler
Aynen bende fazla gaza basmaya karşıyım zaten hem çok yakıt tüketir hem motora zarar verir yorar
Orijinal ciyim ben 😅
O tarz işlemler yapacaksan zaten orjinal bin senin için her zaman daha iyi
Toyata