Opel Vectra C mi? Toyota Avensis T25 mi? Hangisi Daha Alınası Seçenek sizce Neden? Bildiğiniz Üzere 2 Araç Birbirine Büyük Rakip D Segment Karizma otomobillerden Biri Alman Amirali Diğeri Japon Amirali
Opel Vectra C
Toyota Avensis T25
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Opel Vectra C mi, Toyota Avensis T25 mi? Hangisi daha alınası seçenek, neden?
Stabilite benim için çok önemli bu nedenle japon terich ederim Genel olarak kaliteli araba yaptıklarını düşünüyorum Japonların Avensis zaten üst segment bir araba, kaliteli ve güzel bir otomobil. Opel ise maalesef sıcak bakmadığım markalar arasında her ne kadar vectra da dönemine göre üst segment olsa bile.
Kalite Olarak Almani Dış mandala Atmak doğru olmaz Bizde var Vectra C Kasa Biniyorum Maşallah Böyle güzellik yok tamam En İyi D Segment değil tabiki de Ama Konfor yalıtım güvenlik üst düzey Sorun durumuna gelecek Olursam Sadece Beyin Arızası Çıkardı başka arıza vermedi Maşallah 11 12 yıldır bizde 2004 model 142 bin Km 1.6 Bu Avensis T25 kasaların 2.0 Otomatik aklıma takılıyor sence geçilir mi
Benim tercihim Opel Vectra C Kasa dan yana Opel gerçekten zamanında muhteşem işçilik çıkarmış tasarım herşeyi çok beğeniyorum Avensis T25 kasa da zaten Vectra C nin en büyük rakibi ama şöyle bir gerçek var alman kalitesi kendini belli ediyor Opel yani 🇩🇪⭐