Opelin D Segment Konumunda Yer Alan Vectra Serisinde Hangi Seriyi Daha çok beğeniyorsunuz Hangisi Daha Karizma Vectra A mı? Vectra B mi? Ve Vectra C mi? Hangisi neden?⭐
Opel Vectra A (1988-1995)
Opel Vectra B (1995-2001)
Opel Vectra C (2002-2008)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hangi Opel Vectra Serisinin Tasarımını Çok Beğeniyorsunuz? Hangisi daha karizma?
Aga Be Tam Damarından girdin 😅😊 Vectra C Kasaların 1.9 CDTI Motorlarını çok Beğeniyorum En İdeal bu içlerinde Yakıtı 1.6 ile aynı yakıyor üstelik performansı çok güçlü bir motor tek eksisi vergiler ama günümüzde de artık Vectra C Kasa da vergi sorunu kalmadı modeli düşük çünkü 2008 öncesi uygun
Ben O Dönemler de Yaşamadım Ama Yaşamayı Çok İsterdim Vectra nin efsane A kasasını Yeni halinde görmek Vectra B kasayi da öyle O Yıllar da Kendi Segmentin de Çok Güzel otomobiller di 2.0 Motoru ile çok sevilmisti ah opel Vectra C Kasa da da Vectra A ve b kasa da olduğu gibi 2.0 motoru yaygın olsaydı bence tutulur du Maalesef ki C Kasa biraz daha az Tutulan modeli ama benim gözümde en çok sevdiğim kasası Vectra C Kasa özellikle 1.9 CDTI motoru ile güç yakıt tüketimi ideal olması on numara
Ben onlardan cok az anlarimda en üst resimdeki soldaki vectra B babamda vardi 2-3kullandi sonra araba afrikaya gitti cöp oldu yani yanlis hatirlamiyorsam motor agirzasi vardi. Ama güzel anilardi klimasi yokdu yazin sicaginda o arabada 3 günümüz gecmisdi 😂 o arabayi unutamiyorum
Afrika ya mi? Satıldı 😅 Öyleyse Arabanın Vay Haline Yazık Olmuş 😅 Kliması yok hmm GL Donanım Yani En Boşu Arka Camlar Manuel Kolluydj O zaman 😉 Bizde de Renault 19 Europa Vardı 1998 Model Ege Mavisi Sedan Ah ah Ne Çok Severdim Rengi Bana göre En Çok Yakışan renklerden biri birde yeşilleri var bu ikili on numara gösteriyor Beyazı Pek beğenmiyor Renault 19 da emekli Yaşlı amca arabası gibi 😅 Şimdiki Aracınız ne?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
B kasa Vectra severim.
Alacaksan c 1.9 cdti al. A kasa hic alma. B kasadada 2.0 al ecotech al kirmizi kapaklilar nazik.
Aga Be Tam Damarından girdin 😅😊 Vectra C Kasaların 1.9 CDTI Motorlarını çok Beğeniyorum En İdeal bu içlerinde Yakıtı 1.6 ile aynı yakıyor üstelik performansı çok güçlü bir motor tek eksisi vergiler ama günümüzde de artık Vectra C Kasa da vergi sorunu kalmadı modeli düşük çünkü 2008 öncesi uygun
Sehir dışı uzun yollar icin uygun araç sehir içinde hafif b segment küçük hacimli bi model alman daha iyi olur.
2001 vectra b bizde vardı..
Her ne kadar performansından memnun kalmayıp satsak da, tasarım olarak güzeldi..
Beni yillar öncesine coxukluguma götürdün 🥲
Ben O Dönemler de Yaşamadım Ama Yaşamayı Çok İsterdim Vectra nin efsane A kasasını Yeni halinde görmek Vectra B kasayi da öyle O Yıllar da Kendi Segmentin de Çok Güzel otomobiller di 2.0 Motoru ile çok sevilmisti ah opel Vectra C Kasa da da Vectra A ve b kasa da olduğu gibi 2.0 motoru yaygın olsaydı bence tutulur du Maalesef ki C Kasa biraz daha az Tutulan modeli ama benim gözümde en çok sevdiğim kasası Vectra C Kasa özellikle 1.9 CDTI motoru ile güç yakıt tüketimi ideal olması on numara
Ben onlardan cok az anlarimda en üst resimdeki soldaki vectra B babamda vardi 2-3kullandi sonra araba afrikaya gitti cöp oldu yani yanlis hatirlamiyorsam motor agirzasi vardi. Ama güzel anilardi klimasi yokdu yazin sicaginda o arabada 3 günümüz gecmisdi 😂 o arabayi unutamiyorum
Sene*
Afrika ya mi? Satıldı 😅 Öyleyse Arabanın Vay Haline Yazık Olmuş 😅 Kliması yok hmm GL Donanım Yani En Boşu Arka Camlar Manuel Kolluydj O zaman 😉 Bizde de Renault 19 Europa Vardı 1998 Model Ege Mavisi Sedan Ah ah Ne Çok Severdim Rengi Bana göre En Çok Yakışan renklerden biri birde yeşilleri var bu ikili on numara gösteriyor Beyazı Pek beğenmiyor Renault 19 da emekli Yaşlı amca arabası gibi 😅 Şimdiki Aracınız ne?
Yok manuel degildi Rkadakiler de otomatikdi, yani satin alan oraya gönderdigini söylemisdi, ben kendim vw polo kullaniyorum.
Hepsi aynı yaa
İsim Aynı Ama Tipleri aynı değil ki 😅
Sırayla Vectra A (Dedeleri) Vectra B (Abi) Vectra C ( Küçük Kardeş)
Bana hepsi aynı geliyor😅
Ee Akrabalar Benzerler 😅 Peki hangisi daha karizmatik
C, 2006-2008
Bence C modeli çok güzel.
B iyi