Altında sanki üstü açılan kapıları yukarı kalkan spor araba var da teneke tofaşla kız tavlamaya çalışıyorlar komik 😂😂😃😃🤣🤣
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
41Cevap
Kıroluk, bir tek erkeklere mi mahsus zannediyorsunuz?
Ayrıca görseldeki gibi bir tofaş gayet te şık duruyor. Önemli olan içindeki erkeğin duruş ve davranış şeklidir.
Dedi otobüs güzeli🤣 hadi koş koş durağa yağmur var islanma bir de kaçırma otobüsünü
Not:tofas sahibi degilim klasik Mercedes-Benz e bjniyorum 1977 model beyaz w123 230
Fakirligin ve yokluğun eseri ezilen beyinleri olmuş hep naapsinlar Ferrari s
Aniyolar yollarda egzoz Aragaz mallar aldtarafi Tofaş üstündeki motor belli😂😂😂😂😂😂😂
Tofaşa bi mecburiyetten binen var akıllı uslu olanlar bide zibidiler hepsini bir tutmamak lazım arabanın amacı seni gideceğin yere götürmesidir hava atılcak bir yanı yok
Bugatti Chiron, Volvo XC90, Bmw 760i, Porche Cabrio ile tavlamaya çalışınca bir şey farkedecek mi? 🤔
Evet
tofaşa mecburluktan biniliyor yoksa severek bindiklerini hiç sanmıyorum kız tavlama konusunda yanlış düşünüyorsun şu an tofaş bile lüks bu millet için hurdası 100.000
Demekki birinin altında üstü açılan spor arabasi olsa direk soyuncan. Fiyatını belli etmiş oldun :) soyleyim de sana kimse o fiyatı vermez.
Spor arabası olup kız tavlamaya çalışan da zibidi gibi duruyor. İkisi de birbirinden kötü
Spor araba başka şimdi ama
sadece Tofaş değil arabanın görevi seni bir yerden alıp bir yere götürmesidir. Tofaşla kız tavlamaya çalışan erkeklere de ayrı kopuyorum.
Millet bunu sevdiği için değil zorunluluktan biniyor teneke bile 100 binden başlıyor. Bunu söyleyen kızlarında çoğu babasına kredi çektirip 36 ay taksitle iphone, 3 günlük harçlıklarıyla white mocha almalarıda komik kimse üzerine alınmasında
Tofaş güzel otomobil ama onunla hava atmak kendisini şişirmek hoş değil itici bi kıza aşık oluyorsan efendice söylemen gerekir hava atmak da nedir
Sen bir kadınsın ve alttan alta "kadınlar arabaya tav olan canlılardır" gibi bir düşünceyi savunuyorsun. Bence komik olan sensin
Fotoğraf makinem 100bin tl bendr mi boynuma asıp hava atsam? 😂😂
At zengin erkeğe her kız düşer
Herkese verenle işimiz olmaz yeğenn
Mnagoyim 100k foto ne, andromedaya mı zoomluyor aşldkjflkasşjfasfa
@ProfDiceksiniz weber uzay teleskopu kanka 🤣🤣
Ee dolar yükselince güncel fiyat o Canon eos r3 body birde lens hariç
oha awk usta ben buna yatırım yaparım aşdojkfklaşdfa
Arabaları olanı hiç önemsemiyorum çok saçma ama arabamın olmasını isterdim skkgkdkg
Nasil da belli ediyon o.. buu oldugunu seni s. kipp s. kipp atacaklar
hoslaniyorlar sana garip gelsede de kus kadar akli olmayan kizlar da var.
Demek biri sana arabayla gelse direkt ona verilen shshhshsh
Vericen**
Benimkinin kapısı baya bı yukarı kalkıyo görmen lazım
Sen tofaş alabiliyorsan laf at alamıyorsan sus jsjsjjs
Ama tavliyorlarda görüyorum arada bangır bangirda müzik açıyorlar
Bir kazasını gördüm ikiye ayrılmıştı allah korusun hiç güvenli değil
Arabanin modeli önemli değil
Arabayla kız tavlama amacı olan biri varsa normal değildir.
Arabaya tav olan varsa o da normal değildir.
O yüzden birbirlerini bulurlarsa tencere kapak 😄
Lüks araba zenginlik göstergesi
Ee farketmez
Eder de senin bu farkı anlayacak beynin yok
Tofaşın şimdiki fiyatı ne kadar biliyor musun sen? 😂
Eğitimi oraraya kadar eğitime devam etseydi amg ve üzeri kasalar olduğunu bilirdi
tofaşa binen adamdan zeka kırıntısı beklemen ilginç
eşimin volvosu var ama murat 124 ü bile olsa onu yine sever vazgeçmezdim
Neden
https://youtu.be/Ri_bSgwGaxk
Onu çözerseniz banada haber verim son ses araba basık bir araba
Sizin kafalara hastaya kalıyorum en son biri beni tofas ile geziyorum diye bu şekilde dalga geçmişti e350 ile gelince kapak oldu böyle tofasimiz da var e350 mizde şükürler olsun
fena tavlıyorlar raad ol
Sap gibi geziyorlar lol
sen öylee san kank
Onlar anca kertenkele tavlar
Kızların hepsi Tofaşa ve ya kendine aşık sanıyor o arkadaşlar.
Kendin ferrariye biniyosun sanki
Semt kızı avına çıkmışlar bizi bağlamaz
Onlarında kalbi var ama 😂😂
Seninde fiyatın belli oldu
Sana noluyor hayırdır alıcı mıydın üzerine alındın
Yok yorumlari okuyodum da arabasıyla insanları yargilamissiniz ya ondan dalga geçiyorsunuz ya fiyatiniz spor araba demekki sizin gibi kızları üste para verseler almam
Bizde sizin için ôlüyorduk sanki benim maddiyatla işim olmaz geyik olsun diye yazdım ama Tofaş ta sevmiyorum sevmek te zorunda değilim
Sevmek zorunda değilsin ama dalga geçme hakkını da kimse vermiyor burdaki kendini prenses sanan kezbanlara.
Sana soruyorum peki bu Tofaş kullananlar neden keko genellikle
Çok yaşlı efendi insanlarda kullanıyor. Spor araba kullanan keko yokmu
Elbette vardır ama genel olarak konuştum ben her zaman çoğunluğa bakılır
Şöyle düşün parası öne yetiyor bugün en kötü Tofaş 100-110-120 bin bandında alamıyor mecbur Tofaş alıyor yani örnek verecek olursak Megane 98-99 modeli aynı para olsa o zaman ona binerler bu sefer meganeci keko olur
Gördüğüm kadarıyla bu Tofaş kullananlar genel olarak insanlar üzerinde böyle bir etki bırakmış buda önyargı ya sebeb oluyor
Ama dalga geçmeye neden değil. İki tane çakal biniyor diye bu arabayi kötü yapmaz. Honda 98-2000 arası kullanan da öyle mesela. Ama onlara bişey diyen yok.
Neyse bu konu uzar bana müsade
Bir de arabanın modifiye yapınca sırıtmamasiyla alakalı. O arabalara ne hikmetse oturuyor ne yapılsa.
Hadi baş baş
Çok ilgimi çekmedigi için dikkat etmedim benim gönlüm başkasında
Gönlünün doğanlarla alakası ne
Araba olarak diyorum
Anladım
O kızların çoğu keko kızlar varoş tip
Kizin ne arabasi var?
Son model araba gelse tav olcan yani
Kanka biraz haklısın biraz haksızsın
Onların da ayrı fantezi şjdj
Öyle demee tavlanan çok olunca tofaşa laf atma
Knka 2018 Egea olur mu 😆
Parası olsa tavlar o kadar olamayan da var
Tofasi olan varsa gelsin lan
Hadi oradan
Senin yorum yapmana gerek cunku senin yokk
Konum at
@-MST- atsam gelebilcen mi
İstanbuldaysan gelirim at sen
@-MST- degilim
Arizona kertenkelesi onlar 😃
Asıl Tofaş’a düşen kızlar ne yaşıyor
Şeyin kafasını yaşıyorlar manyamış tipler
benim bmw var gelecek misin peki :D
Haha acayip komik oluyor dimi ☺️
tofaş kafası.
Apaçi style
Kendilerini kandıran ziyanlıklar
Eveeet yine birileri insan yargılıyor
BMW Side olmayan erkeğim demesinmmi😅
Tavlayan tavliyor
Şarkıları peki..
Komedi 😂😂😂
Hiç bilmem