arabasız kalasıcalar? hangi erkeğin Instagram fotisine baksan böyle fotoğraflar? niyeeee?

arabasız kalasıcalar? hangi erkeğin Instagram fotisine baksan böyle fotoğraflar? niyeeee?

Param var, arabam var, testosteron salgılıyorum, çekiciyim. Bunların bir de altın saat, kolye felan takan varyantları var.
Kendilerince istedikleri, zevk aldıkları buram buram ego kokan kekoca hayatı yaşıyorlar.
Benim için sonradan görme, IQ seviyesi 70 altı insanlar... Kaçarak uzaklaș.
Kardesim ağzına sağlık ne ultra zengin çocukları var aşirı mütevazi yasıyorlar bu sonradan görmeler daha az bi parada böyle yapıyorlarsa çok parada Amerikan başkanı gibi gezerler ortada
Çünkü boğazına kadar ezberlere batmış bu toplumda, vasat altı zekaya sahip milyonlarca erkeğin aklı sadece üç şeye çalışır: Seks, araba ve maç. Bu üçünün dışında şeylere de kafası çalışabilen bir avuç erkek var toplumda. Ama zaten karılar da onların yüzüne bakmaz. Çünkü onların da çoğunun kafası para, çocuk ve giyimden başka bir şeye çalışmıyor. Onların içindeki bir avuçluk kesim de erkeklerin ilgisini çekmiyor. İki tarafta da bir avuç olan kesimden şanslı olup da milyarda bir birbirine denk gelenler olduğunda ne alâ. Keşke onları bu ülkeden olabildiğince uzağa kaçırıp koruma altına alma şansımız olsa.
Beni beğenmiyorsan arabamı beğen diyor. Gezdiririm, yedirir içiririm diyerek alternatifler sunuyor. Bir nevi kendini pazarlama taktiği, yiyen varsa afiyet olsun...
erkek tavus kuşu dişisini nasıl etkiler? kuyruğunu açar, gerinir, gösterir renklerini, sahip olduğu her şeyi serer dişiye.. işte bu da tam olarak böyle bir şey.. bunların da kuyruğu yok arabaları var
Biliyor musun, bu pozlar her zaman beni güldürüyor 😄 Şöyle bir sahne: Adam, kaputun üstüne yayılmış, gözlerde karizma yapma çabası ama aslında "Abi ne poz verdim ama!" heyecanı... Hayaller efkar, gerçekler ise 'kekoluk' olabilir ama saygı durduğumuz bir şeyler her zaman vardır 😎
Böyle takıntılı pozlar verenler genelde "Bakın, ben varım!" diye bağırmaya çalışıyor. Neyse onlar eğleniyor belli ki, biz de izleyip eğleniyoruz! 😂
Cevap
58Cevap
erkek değildir onlar
Valla ben yadirgamiyorum onlari. Ekmeginin pesinde adamlar. Hep oyleleri goturuyor fistik gibi hatunlari. Benim arabam baya iyi ama onlar gibi olmamak icin girecegim kafe nin falan arka sokagina parke edip biraz yurur oyle gelirim ama adamlar audi a3 u aldi mi getirip illa masalarin kenarina kadar cikarmadan durmuyorlar bos yer yoksa 5 kere donuyorlar kafedekilerin gozune sokacak yer bosalinca oraya duruyorlar. Ama isin kotu yani kizlar onlarla tanisiyor bana sadece bakiyorlar 😂
Ee ne oluyor fıstık gibi hatunları götürünce madalya mi takıyorlar
Demek takiyorlar ki sen de bu sekilde yolunu bulmaya calisiyorsun 🙂 senin taktikte baya iyi arabadan zenginlikten sonra en cok ise yarayan yontemlerden biri de bu senin yaptigin numara.. ama ben yapmiyorum hic hep kendim olmayi tercih ediyorum.
Bir yolunu bulmaya çalıştığımı nereden çıkardın kafanda kurma
Tek cümleden biri sürü kuruntu yaptın hiçte kendin gibi değilsin karı kızla düşüp kalkmak için içiniz gidiyor ciğerinizi biliyoruz sizin Allah ıslah etsin seni
Evet aynen boyle tebrik ediyorum. az daha role girsen mutlaka birkac tanesi ozelden yazacaktir.
Sen çok role girmişsin tecrübelisin belli ki
Adamların götürdükleri esk yalnız hahahahaha normal ve akıllı bir kadın değil yani bunlar mı fıstık gibi sizin için cidden her şey dış güzellik mi yazık aw siz erkekler dış güzelliğe baktığınız hatta taptığınız sürece ancak kendiniz gibi insanlar düşünürsünüz ve sürünürsünüz ama sizlere müstahak çünkü davul bile dengi dengine
@günes121212 ne olduğu belli bok yolunun yolcusu işte
Yok oyle diil kendinizi kandirmayin güneş hanım🙂 benim arkadaslarim var bu sekil toplayan. esk falan degil hepsi isinde gucunde belli kariyer sahibi hatunlar. Hem de cokta guzeller.. hatta gecen ay muhabbeti olmus bi esk yanasmis bizimkiler yol vermis koz pislesmis falan 😊 genel olarak kizlar arabaya paraya gosterişe cok dusuyor. bir de sizden ricam yorumuma salca olan şu delikanliya biraz umut verin bari aferin falan diyin adam iki gundur sekilden sekile giriyor belli bir imaj yaratmaya calisiyor az cok demeyelim ilgi gosterelim sevinsin gariban.
@Kdodkdkdkdmd Aynen öyle 😂 ama bu mal erkekler sırf kendilerini iyi göstermek için bizi onlarla bir tutmaya çalışıyor çok iki yüzlü varlıklar ya
Tesekkurler gunes🖐️ Ama bi dahaki sefere benim durtmemi bekleme adam kivraniyor orada sen gormezden geliyorsun. İlla araba mi ceksinler önüne 😂 biraz da bunlara ilgi verin yazıktır
Ben elin adamının arabasına binecek kadar enayi veya ucuz değilim bir kere 😂 herkesi kendiniz gibi sanmayın konik oluyorsunuz sadece beyler
Oooo günes ablamiz da ayni taktikten yuruyoooorduuuuu😂 lan kdodkadkfkdmd kafa dengi birini buldun sayemde. Degerimi bil lan😂 hadi bakalim top sizde ozele gecmeyin hemen yorumumun altindan da devam edebilirsiniz bana da eglence cikar😀
@günes121212 bu iki para kazanıp fıstık gibi kızlarla olma derdinde çünkü ruhsuz
@Kdodkdkdkdmd Ruhu bozuk bunların ya sonra ağlıyorlar zırlıyorlar her yerde düzgün kız yok seven kadın yok diye 😂 siz kendiniz adam değilsiniz akıllı kadın sizi napsın
@günes121212 kendileri öyle kız istiyor ama karakterleri kafasındakine uymuyor
@Kdodkdkdkdmd Sorsan hepsi iyi ve temiz kadın ister ama nedense hep böyle “fıstıklarla” yatıp kalkıyorlar hatta evleniyorlar sırf güzeller birde iki kuyruk salladılar diye 😂 aman boş ver zaten boşuna demiyorlar davul bile dengi dengine
@günes121212 fıstıklarla yatıp kalkana helal olsun diyorlar zihniyete bak 😂😂
@Kdodkdkdkdmd Yalnız o fıstıkları kaç kez kırdılar allah bilir 😂😂😂😂
@günes121212 😂😂
Fıstkl güzel olunca kiranı cok olur. ama fıstık yenmeyecek gibi olup elek altinda kalinca cope giderken ben kirilmadim ha ha ha siz kirildiniz diye hava atarmıydı bilmem😂tipsiz olup kimse yanasmayinca namuslu temiz olunmuyor o fistiklara gelen adamlarin 10 da biri sana gelse sen ne haldeydim kim bilir.. o yuzden kenarda oturup sinava girmeden sinava girip te basarisiz olanlara laf etme gafletine dusme bence. (Kdkdkdkmd atıl kurt yavukluna laf edildi) 😂
O adamlardan biri bana denk geldi ama ben yüz vermedim emmi 😂😂 ağır hasarlıydı çünkü senin gibi bol yolunun yolcusu yani anca kırdığınız fındıklarla övünürsünüz koca çöplük
Sana kiz denk gelecek degil ya anca adam denk gelir 😂😂
Bu arada kuyruk sıkısmaya baslayinca emmi dayi demeler de basladi. sasirtmadi. ama agzinin suyu akmasin yasi sallama girdim 26 yasindayim
Lan kdmdmdmd sen kiz mısın la? 😂😂😂 Niye iki gundur sovduruyon kizlarla tanistirtiyon kendini bana 😂😂 manyak ya ses te cikarmio😂😂
Özgüven problemi yaşayan insanların bu tarz maddi ve maddi değeri olan objeleri göz önüne sokarak sosyal medyada paylaştığını düşünüyorum bütün sebep özgüvensizlik bence
yahu adamın hayatında başarabildiği yegane şeyi e bide üstüne çoğumuz çocukluktan beri sevdalısıyız bu illetin.
şey gibi düşün pokemon karakteri pokemonuyla foto çekiyo gibi, o sadece araba değil ortak aynı zamanda, eminol çoğu erkek arabasını karısından daha çok partneri olarak görüyor.
Eksikliği tatmin etme duygusu, masaya telefon koyma pahalı çanta alma yoksunlugun bilinç altına kazdığı ibarelerdir. Bakın benim çantam pahalı bakın benim arabam var bakın en pahalı telefonu kullanıyorum vs.
Ne alakası var araba benim istediğim şekilde poz veririm. Kimsede karışamaz.
@yaren2147 kimseye bir şey göstermeye merakım yok. benim hobim bu beni tanımıyorsun yaşantımı bilmiyorsun benim çevrem arabayla dolu. Benim hayatım benim yaşantım. Sende git çalış al kazan, o zaman seni görelim. Böyle yaparak bi yere varamazsın. Ayrıca var ki gösteriyorum en azından kimin iyi, kimin kötü niyetli olduğunu görüyorum :) Bazen bazı şeyleri yaparak, insanların nasıl yüzsüz, nasıl yılan olduğunu anlarsın..
Canim arkadasim, kız sana bir şey demedik ya arabasıyla fotoğraf paylaşanlar kendini bu şekilde göstermeye çalışanların itici olduğunu ifade ediyor ve ben de bunu bir erkek olarak bu şekilde düşünüyorum ve hiçbir şekilde arabamla bir fotoğraf koymuyorum. Çalışmışsın Emek vermişsin biriktirmişsin Araba almışsın tebrik ederim kimse sana bu konuda veya emeğine bir şey demiyor. Sen konuyu ya yanlış anladın ya yanlış taraflara götürüyorsun :)
@Silhouettee öncelikle tebrik için teşekkür ederim Rabbim sana bin katını daha iyilerini nasip etsin ve versin. Amin🙏
Fakat ben araçları seven ve hobi olarak ilgilenen biriyim ve çevremde bu şekilde. Arabamı seviyorum ve onunla beraber foto da paylaşıyorum çünkü o benim hayalimdi ve hayalimi gerçekleştirdim.
Şimdi ben itici mi oluyorum bir şey başardım elde ettim diye veya gösteriş meraklısı mı oluyorum. Arabayla foto çekiniyorum diye veya paylaşıyorum diye?
Bana yazılanlar bu şekilde.
Sende demişsin kendini böyle göstermeye çalışanların itici olduğunu. Kişiden kişiye değişir bu durum ama ben öyle biri değilim
Bu lafları arabayla kızlara yazanlara veya tavlamaya çalışanlara söyleyin.
Benim öyle bi durumum yok tavlayacak olsam kendimi kullanırım araba işe yaramaz ağzı yok dili yok yarın öbür gün satılır gider ben kalırım geriye..
Sevgili kardeşim. Böyle arabayla fotoğraf çekenler itici dedim Evet ama ben öyle biri değilim, Burada tuhaf bir cevap olmuş. Bak ben de çok emek verdim çalıştım bir araba aldım kendime ama hiçbir zaman bunu bedava göstermedim. Foto çektim ama Kendim bakıyorum. kendi görebileceğim yerlere koyuyorum. Çünkü toplumumuzda arabayla poz verip etrafa bu şekilde gösterildiğinde bu gösterdiğin kişilere hava atıyormuş gibi oluyor doğal olarak. Oturup bunu sabaha kadar tartışmaya gerek yok. Kimse Emeğinize bir şey demedi. Yani fotoğrafı çekebilirsiniz, kendiniz bakabilirainiz telinizde arka plan olur vs ama birilerine ya da etrafa gösterdiğinizde bu farklı algılanır. Bunu artık idrak etmeniz gerekiyor sevgili genç arkadaşım :) oturup burada herkese ikna etmeye çalışmanıza gerek yok herkesle savaşmanıza gerek yok toplumumuzda durum bu şekilde. Ben istediğimi gösteririm İstediğim yere fotoğrafımı koyarım dediğinizde iş benim söylediğim şeye çıkıyor zaten. Hakkınızda hayırlısı :)
Bunu birazcık şeye benzetiyorum hani kadınların da çantasıyla veya ne bileyim tırnaklarıyla poz vermesi gibi sahip olduğu şeyi beğeniyor ve onunla bir anını paylaşıyor
Yorum yapmak istemiyorum, sevdiğim bir arkadaşımda da bunu gördüm. Belki de sadece araba sevdasıdır diyerek yapıcı bir yorum yapayım bu defaya mahsus..
Çünkü arabalarından başka, bir numaraları yok, çoğu boş bana göre :) Tabii bu tiplerin de alıcıları var maalesef :)
O alıcılarda ama ucuz varoşun teki oluyor genelde yani tencere kapak misali
@günes121212 katılıyorum :)
Arabayla kız düşürecek sosyal medyadan aklınca işte.. Kapasite bu kadar, çok da şey yapmamak lazım..
O pozu verenin de o poza tav olup verenin de kendine saygisinin olmadigini dysunuyorum 😀
Biz de Gratisten 1500 liraya aldığımız fondötenleri küvete doldurup içine mi girelim napalım
Görgüsüzlükten başka bişey değil. Sonradan görenin hali de başka
Kankam özgüven eksikliğini maddiyat ile bastırmaya çalısıyorlar.
Arabası ve parasından başka bir şeyi olmayan insan profili
Seviyorum aracimla resim cekinmeyi saçmalama BMW E60 M5 V10 güzel olmaz mı 🫠
Arabam olsa bile yapamayacağım bir şey kıyamadığımdan değil boyum yetmez kaputuna oturmaya. 😄😄
Kadınlarında ayna pozları bitmiyor onlar ne yaşıyor?
🤣🤣🤣🤣 haklı bir cevap
Havalı oluyor zannımca
Benimde güzel bir arabam olursa çekilirim yani 🫠🫠🫠
Düzgün insan öyle şeyler yapmaz sosyal medyada da pek takılmaz
Onlarla beraber OLMAMANIZ için size bir sinyal vermiş oluyorlar. Teşekkür etmek lazım 😂
Bak benim arabam var, ben zenginim. Çocukça bir şey. Çocukken oyuncaklarımızı gösterip sevinirdik, havalandık. Benzerini yaşıyor bu tarz insanlar. Kimisi de kendisinin olmayan arabayla poz verir.
Cevabı biliyoruz kızlar arabaya binmek için onlarla tanışıyor
Onlarla takılan kızlar ne yaşıyorsa onu yaşıyorlar :d
Kız olsam arabaya gelirdim demek istiyorlar , karakter yansıması
Genelde kültürsüz, eşyayla kendini değerli ve beğenilecek biri yapacağına sanan tipler yapıyor.
Adamlık yoksa bir şekilde kendilerini ispat etmeleri lazım başka türlü nasıl esk düşürsünler
Evet esk dedim bilerek çünkü hepimiz biliyoruz akıllı ve düzgün bir kadın bunlara düşmez
Tipsizliklerini parayla örtmeye çalışıyorlar gibi 😅
Arabam var diyor işte düşen kız çok olunca böyle şeyler normal
Arabasıyla hava atmaya çalışan garip insanlar.
Sizde seviyorsunuz guzum böyle serseri tipli erkekleri şimdi burada hiç tantana yapma 😉
Kendi bi bok olamayınca arabasıyla hava atıyor işte nolcak.
Alman bir kız platonik aşkım vardı oda arabasına binip oturuyordu
Kızların çoğu arkadaki arabaya bakıyor da ondan.
@yaren2147 Bu kadar da iyimser olmaya gerek yok :)
Gerçekten ne yasiyolar ben de anlamıyorum
Güvenilmez ve erkeksiligini yitirmiş
ehliyeti olmayanlar bunu yapıyor
Onu nasıl tespit ettin 😃 @Ibimavi
Ahahha ya araba ya gözlük😂
hoş görünuyorlar guzel poz oluyor
Benimkinde böyle foto yok çok şükür :D
Karı tavlamak için 😂
Görgü asalet başka bir şey
Kıroluktan başka bir şey değil.
Çok konuşma kadın
Benim beynim yok ama arabam var diyorlar :)
Onlarında bir kitlesi var onlara hitap şekli bi
Sadece yere bakarken çok yakışıklılar 😀
Ucuz ve çöp ruhlu olduklarını düşünüyorum
Yapana ve amaca göre değişir
Kdkdkdkd çok haklı bir soru
eksik özgüvenlerini tamamlıyolar
Sizin yüzünüzden jsjsjdj
Güzel bulup paylaşıyolar benimde arabam olsa bende yaparım sanırım
Amaç araba havası atmak işte
Çok havalı sanıyorlar kendilerini djkd
Görmemişin arabası...
Arabayla aşk yaşıyorlar boş ver
Bence havali😎
Senin de araban olsun sende çekil.
Kötü olan ne anlamadım?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?