Burada bazi erkekler kızları asagilıyor bunun sebebi nedir?

Asirı bi öfkeleri var yorumlarda yaziyorlar 2-3 kisiye denk geliyorum hep aynı, bunun sebebi acaba kizlardan hic yüz bulamadıkları icin mi ya da o kızlari erisemedikleri icin mi
Burada bazi erkekler kızları asagilıyor bunun sebebi nedir?
Cevapla