Opelin 2008 Yılında Vectra C Kasa yi Son kez Üretip 2009 Yılında Yerine Insignia Getirdiği Ve Bu Yeni Model İle Performans İşini Ciddi Çözdüğü Düşük Hacimli Motora Turbo Dahil Ettiği Yüksek Güç Tork Ekleyerek Hem Vergi Avantajı Hem de Yüksek Performans Sunan Insignia Modelin de İlk Gelen 180 HP Güç Ve 230 Nm Tork (Manuel Vites) ve 2013 Yılında Makyajlanan Ve Yenilenen 1.6 turbo Motor 170 HP Güce Geçiş Yaptı Ve Tork 260 Nm Yükseldi (Otomatik Vites Seçeneği Makyaj da Eklenmiştir 1.6 T Motora) Bu İkili Arasında Tercihiniz Hangisinden Yana Olur 1.6 Turbo 180 HP 🆚 1.6 Turbo 170 HP Sidi
Opel Insignia 1.6 T 180 HP (Manuel Vites)
Opel Insignia 1.6 T 170 HP (Otomatik Vites)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Güncellemeler
+1 yıl
Not: Insignia 1.6 Turbo 170 HP Sidi Motor da Direk Enjeksiyon Sistemine Geçiş Yapmıştır 180 HP Olan Normal Turbo Motor
Opel Insignia 2 Nesil 1.6 Turbo Motor Karşı Karşıya 1.6 T 180Hp🆚 1.6 T 170 HP Sidi Hangi Insignia Tercihiniz 😉🏁?
170 beygir yabana atılacak bi güç değil. Otomatik vitesin se rahatlığına bakınca onu seçerim. Sonuçta ben doğduğumda 62 beygir standart Renault toros vardı. Şimdiye kadar kendime ait en güçlü araç 2006 Audi A6 Avant 3.0TDI 233 beygirdi. Ondan önce 1995 Ford Explorer Limited Edition II 4.0 V6 vardı 160 beygir. Geriye gittikçe azalıyor 😂
Ee Tabi Geçmişte ki Otomobiller le Şimdiki Otomobil Ağırlıkları Bir değil Ki 😅 Şimdiki Otomobiller Tosun Paşa Mübarek 😂 Kaç ton ağırlığında Örneğin Vectra C 1300 Kg Civarında iken Insignia 1500 Kg Civarında Hatta 1600 bile Oluyor Motoruna yüküne göre Kasa ağırlığı Hâliyle Motor güçleri de yüksek olması Gerekiyor Tork Kasayı Rahat taşıması için 170 HP Güç Tabiki de Yabana Atılacak Güç Değil 10 HP Düşüyor Önceki nesline göre Ama burada Tork Yükseliyor 230 Nm Torkdan 260 Nm Torka Çıkıyor Artı 170 HP Sidi Motor Alt Devirde Daha canlı 180 HP olan üst devirlerde Tam canlanıyor du Buda biraz yakıt tüketimi Arttırıyor du ama 180 HP olani efsane bi şey
Bir de şu var kullanıcı arabadan ne arıyor iyi hızlanma mı iyi çekiş gücü mü. Kamyon şoförüne çekiş gücü önemlidir. Fakat spor kullanıcısı hızlanmaya önem verir
Valla Benim İçin Çekiş Gücü Daha önemli Hız Desen Mk Türkiye gibi bi şehirde İstediğin gibi hız yapamıyorsun radarlar malum 😅 Bı araba da önemli Olan Yokuş Bayır Çıkma Performans Nasıl Trafik de Sollamalar da Seri mi Klima motoru çok zorluyor mu Araç yüklü iken nasıl bunlara Önem veririm Şunu Söyleyim Vectra C 1.9 CDTI Candır ⭐ Güç mu istiyorsun güç Tork mu istiyorsun Yüksek tork çekiş Yakıtı da 1.6 Turbo 180 Insignia dan biraz daha az yakar tabiki dizel sonuçta
Otomatik rahat olabilir; ama arızaları ciddi masraf çıkartıyor. Üstelik uzun zamandır otomatik kullanmadığım için, ilk kalkışlarda aşırı zaman kaybediyorum. Örneğin yan yana aynı veya farklı tip otomatik vitesli iki araba düşün. Birinin kullanıcısı benim, diğerinin başkasının... Aynı anda bindiğimizi hayal et. Başkası çalıştırır çalıştırmaz 5 saniyede park yerini terk ediyor; ama ben en az 14 saniyede terk ediyorum. Neden? Vitesteki yazılara bakmadan vitesi tam olarak yerine getiremiyorum. Gösterge panelindeki yazılardan da hiç anlamam bile! Manuelde aynı otomatik kullanıcı kadar hızlıyım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
170 beygir yabana atılacak bi güç değil. Otomatik vitesin se rahatlığına bakınca onu seçerim. Sonuçta ben doğduğumda 62 beygir standart Renault toros vardı. Şimdiye kadar kendime ait en güçlü araç 2006 Audi A6 Avant 3.0TDI 233 beygirdi. Ondan önce 1995 Ford Explorer Limited Edition II 4.0 V6 vardı 160 beygir. Geriye gittikçe azalıyor 😂
Ee Tabi Geçmişte ki Otomobiller le Şimdiki Otomobil Ağırlıkları Bir değil Ki 😅 Şimdiki Otomobiller Tosun Paşa Mübarek 😂 Kaç ton ağırlığında Örneğin Vectra C 1300 Kg Civarında iken Insignia 1500 Kg Civarında Hatta 1600 bile Oluyor Motoruna yüküne göre Kasa ağırlığı Hâliyle Motor güçleri de yüksek olması Gerekiyor Tork Kasayı Rahat taşıması için 170 HP Güç Tabiki de Yabana Atılacak Güç Değil 10 HP Düşüyor Önceki nesline göre Ama burada Tork Yükseliyor 230 Nm Torkdan 260 Nm Torka Çıkıyor Artı 170 HP Sidi Motor Alt Devirde Daha canlı 180 HP olan üst devirlerde Tam canlanıyor du Buda biraz yakıt tüketimi Arttırıyor du ama 180 HP olani efsane bi şey
Bir de şu var kullanıcı arabadan ne arıyor iyi hızlanma mı iyi çekiş gücü mü. Kamyon şoförüne çekiş gücü önemlidir. Fakat spor kullanıcısı hızlanmaya önem verir
Valla Benim İçin Çekiş Gücü Daha önemli Hız Desen Mk Türkiye gibi bi şehirde İstediğin gibi hız yapamıyorsun radarlar malum 😅 Bı araba da önemli Olan Yokuş Bayır Çıkma Performans Nasıl Trafik de Sollamalar da Seri mi Klima motoru çok zorluyor mu Araç yüklü iken nasıl bunlara Önem veririm Şunu Söyleyim Vectra C 1.9 CDTI Candır ⭐ Güç mu istiyorsun güç Tork mu istiyorsun Yüksek tork çekiş Yakıtı da 1.6 Turbo 180 Insignia dan biraz daha az yakar tabiki dizel sonuçta
Senin için en çok hangisi önemli
Çekiş gücü ve motor hacminin büyük olmasına öncelik veriyorum. 2.0 ve daha üstü benzinli motor severim.
Manuel vites kullanıcısıyım, kesinlikle 1,6 T 180 HP motoru tercih ederdim.
Peki Neden Manuel Otomatik Daha rahat 😉 @onur26vw
Otomatik rahat olabilir; ama arızaları ciddi masraf çıkartıyor. Üstelik uzun zamandır otomatik kullanmadığım için, ilk kalkışlarda aşırı zaman kaybediyorum. Örneğin yan yana aynı veya farklı tip otomatik vitesli iki araba düşün. Birinin kullanıcısı benim, diğerinin başkasının... Aynı anda bindiğimizi hayal et. Başkası çalıştırır çalıştırmaz 5 saniyede park yerini terk ediyor; ama ben en az 14 saniyede terk ediyorum. Neden? Vitesteki yazılara bakmadan vitesi tam olarak yerine getiremiyorum. Gösterge panelindeki yazılardan da hiç anlamam bile! Manuelde aynı otomatik kullanıcı kadar hızlıyım.
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!