Opel Astra, Peugeot 206-307 CC, Opel Tigra mı yoksa VW Eos mu alsam, hangisi daha sorunsuz cabrio?

Arkadaşlar merhaba, kendi aracının modelini yükseltmek istiyorum ve hayalimdeki araba cabrio. Küçüklük hayalim ama kararsızım pek bilgim yok. Opel astra cabrio mu? Peugeot 206-307 cc cabrio mu? Opel tigra cabrio mu? Wolksvpgwn eos cabrio mu? Sizce hangisi daha iyi daha sorunsuz. Yani bunlardan hangisi mantıklı ve beni üzmez. Bilen biri yardım ederse sevinirim

Opel Astra, Peugeot 206-307 CC, Opel Tigra mı yoksa VW Eos mu alsam, hangisi daha sorunsuz cabrio?
Cevapla