Opel Astra F GLS Mi? Toyota Corolla AE101 GLi Special mı? 2 Efsane Otomobilin Dolu Donanım Bunlar Motorlar Corolla da Ve Astra da 1.6 Ve Enjeksiyonlu Tabiki de Hangisini Tercih Etmeliyim Sizce Yardımcı olursanız fikir olarak Mutlu Olurum
Opel Astra F GLS
Toyota Corolla AE101 GLi Special
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Opel Astra F GLS mi, Toyota Corolla AE101 GLI Special mı? i̇kisi arasında kaldım, hangisini tercih etmeliyim?
Evet Doğru Gördün 2009 Yılından beri bizde Bu bebek Vectra C 2004 model 1.6 Edition Donanım Bizde ki Çok seviyorum Güvenlik konfor sağlamlık şu an ki çoğu aracı sollar geçer Ama işte Astra f de Opelin efsane Opeli alman yapan Kasasiydi hem Elektronik daha az bi yüzden geçilir mi c kasa satıp
Vayy Ortak Noktamız Var Bu konuda demek kardeşim 😄 Sen Vectra C bindin ben biniyorum dediğim gibi hala şu an da duruyor satılmadı Şöyle Söyleyim Arıza olarak Sadece 2 Defa Beyin Arızası Çıkardı Bunun dışında Arızayla karşılasmadim Km 142 Binde şu an Tek Eleştirim 1.6 motor Bazı yerlerde Zayıf geliyor Nerde mesela Düz yolda sorunu yok Çok Güzel götürüyor aracı ama yokuşa girdiğinde yüklü olursa klima da etkiliyor birda hantal dedirtiyor Vectra C kasaların 2003 2004 yıllarında opel 1.8 Motor da üretti oda atmosfer benzinli motor o motor ideal bence Peki ne zaman aldıniz ne zamana kadar bindiniz Vectra C
LPG Hiç Yok Takılmadı Zayıf Demedim ki Zaten Şöyle Diyorum çok dik yokuşta çekişten düşüyor diyorum Ama tabi devirli çıkınca çok sorun olmuyor Düz yolda Hantal Diyenler Halt etmiş 3 bin devire doğru aracı çok Güzel Götürüyor iyi de hızlanıyor
Bu Motorda ki Vitesi Şu yönden Seviyorum Çabuk Devirleniyor 1 2 3 4 Bakiyon hemen 5 istiyor Devir oranları uzun değil zaten Buda Performans da avantaj sağlıyor 100 120 arası ideal yakıt gider Şunu da Söyleyim Opelin O dönemki motor sesleri çok Güzel Horlayan tok sesi var Astra G da kullanmıştı bu motoru
Opel Gerçekten Harika Ya 😊 Opel Güvenliğe Yol tutuşa yıllardır önem veren firma Vectra C de bilirsin Sadece Elegance Donanım da ESP Var di Diğer donanımlar da ESP yoktu Bildiğim kadarıyla ESP 2007 2008 Comfort Donanım da Standart Oldi Ama Aratmıyor yola çok Sağlam oturuyor Güven hissediyorsun Böyle Söyleyim Vectra C Zaten Opelin içinde en sevdiğim kasa tasarım tip olarak sizdeki hangi donanım di Bizde ki Edition 2004 yılına özel donanım
Ben 98 model xei ve gli special kullandım 2 tane corollam oldu. sorunsuz masrafsız seri ne bileyim ya çok memnun kalacagin bir araç. arkadasimda Opel f vardı 1996 1.6 16 valf masrafından kurtulamadı.
Astra G Sonrası Elektronik Sensör Olarak Çoğaldı Ama Astra F kasa aşırı donanımı yüksek bi araç Değil ABS Ön 2 cam otomatiği Bunlar yani ne gibi sorunları var Astra f nin
Hmm Peki Sahibi oldun veya Yakınlarindan mi ulaştın bu bilgiye Şundan soruyorum internette her yazılana inanamak çok yanlış olur bazıları Sırf kötülemek için yalan atıyorlar
En İyi Cevaplar