Ciaooo ve holaaa Genel olarak orjinal daha iyi olsa da süre olarak ve fiyat bakımından yan sanayi ürünlere yönelim olabiliyor. Peki ya sizin tercihiniz nedir?#ANROM #OTOMOTIV #YANsANAYI
Otomotiv tamirinde yan sanayi ürünlere yönelir misiniz yoksa orijinalin gelmesini mi beklersiniz?
Yan sanayide bir sürü marka var, bazıları gerçekten kaliteli markalar yani ben kullanırım. Örneğin Kale marka fiatın orijinal radyatör, kalorifer peteği, yağ soğutucu gibi parçalarını üretiyor. Ford için de yapıyor ford için alırsan yan sanayi almış oluyorsun ama kaliteli marka. Orijinali 1900 lira olan peteği kale 800 liraya aldık neden almayalım? :) Çin malı parçadan uzak durmak lazım bilindik markaların yan sanayisi gayet de mantıklı.
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Çok şükür yan sanayinin ne olduğunu bilerek yorum yapan biri çıktı
Otomotiv tamirinde yan sanayi ürünlere yönelmek, muhtemelen geçici bir süre sonra aynı şikayetlerden yine sanayiye gitme ihtimalini kabul etmek demektir. Evet yan sanayi ucuzdur bu kabul edilir gerçek ama sorun yeniden olabilir orijinal bir parça ise 2 yıl garantili olup genelde sorunsuz kullanılan parçalardır bu yüzden yan sanayi ürünlere yönelmem.
yan sanayi pişmanlıktır 2. tamir parası sebep olur daha büyük arızaya dediklerim hayati parcalar icin gecerli plastık aksan pul püsürler icin yan sanayi eyw.
Sanayi dilinden pek anlamıyorum evet ama orijinal kelimesi ile karşılaştırılan bir şey var ortada ve mecburen orijinalinden kötü olmak zorunda. O nedenle böyle düşündüm.