Arabalar Arabanızı kendiniz mi tamir edersiniz yoksa oto sanayiye mi götürürsünüz? FiqHShott Takip Et Master Yaş: 24 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor Arabanızı kendiniz mi tamir edersiniz yoksa oto sanayiye mi götürürsünüz 🤔#Arabalar Arabanızı kendiniz mi tamir edersiniz yoksa oto sanayiye mi götürürsünüz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
onur26vw Takip Et FenomenMaster Yaş: 35 +1 yıl Arabalar konusunda 15,7b cevap paylaştı. Oto sanayiye götürüyorum. Kendim yapmak için herhangi bir becerim yok, yağını suyunu kontrol ederim, gerekirse eklerim. 1 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Arabalar konusunda 10,5b cevap paylaştı. Ota tamir 1 0 Yorumla
ndenizyıldızı Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 51% +1 yıl Arabalar konusunda 424 cevap paylaştı. Çok anlıyormuşum gibi etrafında iki tur salınırım sonra eşime götürürüm o gerekli yerlere götürür 🤗 1 0 Yorumla
ESKIbirKSliadam Takip Et Guru Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl Bazı işlerini kendim yaparım , bazılarını sanayide arkadaşın tamir hanesine götürüp yine kendim yaparım, bazısını da direk ona yaptırırım. 1 0 Yorumla
Cod2009 Takip Et Master Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Arabalar konusunda 1,7b cevap paylaştı. Sanayiye gider çünkü elektronik sensörü olduğundan anlamıyorum 😅 1 0 Yorumla
SeRenngeti Takip Et Bilge Yaş: 37 , eic 98% +1 yıl 15 yıldır kocama veriyorum..: ) Bakım işleri ondan sorumlu..😃 1 0 Yorumla
çoktaumurumda Takip Et Master Yaş: 56 , eic 98% +1 yıl Arabalar konusunda 510 cevap paylaştı. ne sanayii ne kendim direkt servise götürürüm satarken daha çok prim yapıyor servise giden araç 1 0 Yorumla
tt_Escape_tt Takip Et Master Yaş: 40 , eic 97% +1 yıl Arabalar konusunda 598 cevap paylaştı. sanayiye götürürüm çünkü öyle bir mekanım yok toretto gibi : ) 1 0 Yorumla
Kara_biberim404 Takip Et Guru Yaş: 106 , eic 54% +1 yıl Oto sanayiye götürürüm tabi eğer arabam olsaydı 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Oto sanayiye götürüyorum. Kendim yapmak için herhangi bir becerim yok, yağını suyunu kontrol ederim, gerekirse eklerim.
Ota tamir
Çok anlıyormuşum gibi etrafında iki tur salınırım sonra eşime götürürüm o gerekli yerlere götürür 🤗
Bazı işlerini kendim yaparım , bazılarını sanayide arkadaşın tamir hanesine götürüp yine kendim yaparım, bazısını da direk ona yaptırırım.
Sanayiye gider çünkü elektronik sensörü olduğundan anlamıyorum 😅
15 yıldır kocama veriyorum..: )
Bakım işleri ondan sorumlu..😃
ne sanayii ne kendim direkt servise götürürüm satarken daha çok prim yapıyor servise giden araç
sanayiye götürürüm
çünkü öyle bir mekanım yok toretto gibi : )
Mecburen sanayi
Oto sanayiye götürürüm tabi eğer arabam olsaydı
Sanayiye götürürüm
Arabam yok
Arabam yok ki