Anketler: Çocuk & Ebeveyn
Bebek için beşik almak mı daha mantıklı, park yatak mı?
Ben diyorum ki sadece 6 aylık için kullanılan beşikler var onlardan alalım yatak odasına koyalım o beşiğe sığamayınca oda takımı alalım. Eşim de park yatak alalım evde kalmicağımız zaman da kendi yatağında yatsın hem...
Bebeğe isim koyarken baba mı daha çok söz sahibi anne mi?
Ben bebeğimizin ismini koyarken eşimin önceliklerine dikkat ettiğim için annemden fırça yedim. Soyadını zaten benden alacak ismini de annesi koysun demem hata mı?
Çocuk Sahibi Olmak Bir İhtiyaç mıdır?
"Çocuk sahibi olmak psikolojik ve biyolojik bir ihtiyaçtır. Genel olarak çiftlerin çocuk sahibi olması sosyal ve kültürel olarak yaygın bir inanıştır." Sizce de çocuk sahibi olmak temel bir ihtiyaç mı, yoksa kişiden...
Gece bebek ağladığında anne mi kalkmalı baba mı?
Ben de eşim de çalıştığımız için gece bebek ağlayınca sırala kalkıp bakıyoruz. Yakın arkadaşımız kocasından şikayetçi. Gece asla uyanmıyormuş bebeğe bakmak için. Sizce gece bebeğe bakmaya kim kalkmalı?
Anne ve babası çalışan çocuğa anneanne mi bakmalı yoksa babaanne mi?
Eşim çalıştığı için o biz işteyken bebeğimize baldızım bakıyordu. Ancak yurtdışına çıkacak. Bakıcı bulana kadar annelerimizden biri bebeğimize baksın istiyoruz ama hangisinden istersek o küsecek. İkisi de bizim eve aynı...
Erkekler, Ilerde baba olduğunuzda ninni söyler miydiniz?
İlerde baba olursanız evladınıza uyuturken ninni söyler miydiniz?
Melin, Melina, Melinda?
Hangisi olsun? İsim sahibi Türk değil, ülkesinde bu isimler çok yaygın o yüzden eleştirmeyin.
Çocuğun hangi takımlı olacağına anneler mi yoksa babalar mı karar vermeli?
Eşimin ailesi koyu Trabzonsporlu ben de Galatasaralıyım. Çocuğum benle aynı takımı tutsun istiyorum ama onlar da çocuk Trabzonsporlu olsun istiyorlar. Sizce kimin hakkı?
Bebek maması ne zaman bırakılmalı?
Anne sütü almayan, sadece bebek maması ile beslenen bebeklerde mama ne zaman bırakılır. Kaç yaşına kadar devam edilmeli?
Hamileyim bir kızım olacak, sizce hangi isim daha güzel?
Bir kizim olacak ama bu iki isim arasında gidip geliyoruz sizce hangi isim daha guzel?
Oğlumun ismi ne olsun?
Söylemesi ayıp godfather olacağımda oğluma koyacağım iki isim arasında kaldım
Bebekleri sever misin?
Merhaba herkese.🌺 (Görsele DİKKAT) 😘 .. Ben sevenlerdenim.. Ama çok mu? Emin değilim. Her bebek güzel ve masumdur. Çok güzel hislerim. olsada içimden severim. Hırpalayarak değil.. Ya sen? #funda
SMA mama mı, Aptamil mi?
İkisi de çok kaliteli, anne sütüne yakın olan bebek maması markaları. İkisi arasında seçim yapacak olsanız hangisini tercih edersiniz? Daha önce kullandınız mı? SMA mama mı, Aptamil mi?
Rahel ismi güzel mi?
Anlamı saf ve temiz demek ve ayrıca Hz Yusuf'un annesinin adı sizce güzel bı isim mi kızıma bu adı koymak istiyorum ama kararsızım
Bir kadın bebeğini aldirirsa katil mi olur?
Tamam hastalık durumunda, bebeğin sağlıksız olması durumunda kürtaj tamam. Ama zevkine ilişkiy girmiş ve yanlislikla hamile kalmış kadın bebeğini aldiriyorsa acımasız bir bebek katilidir. Sonuçta öldürüyor bence.
Devam sütü bebeklere hangi zaman aralıklarında verilmeli?
Devam sütüne ilk kez geçiş yapacak ebeveynler zamanı nasıl belirlemeli? Bazı bebekler hem anne sütü hem de devam sütü içiyor. En doğru zaman aralığı nasıldır?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 








