Her uyuyuşta min 12 saat uyuyorum 12 18 saat arası falan uyuyorum ortalama
Bu aralar sosyalleşme falan sıfır nasıl düzeltecez bunu

Her uyuyuşta min 12 saat uyuyorum 12 18 saat arası falan uyuyorum ortalama
Bu aralar sosyalleşme falan sıfır nasıl düzeltecez bunu

Kış uykusu.. ben 3.40 da uyusam sabah 7 de kalkiyorum bende mi sorun var ya acaba. uykunu duzene getir daha erken uyu sabaha alarm kur 5-10 tane duzene oturur
nası uyanıyom 3-4 saatlik uykuyla
kim ben mi
evet yanlış yazmışım 3-4 saat yetiyor mu sana
kendim uyanıyorum istemsiz, anlik yetiyor ama daha sonraki gunler daha erken uyuyorum. erken uyuyunca da gece cok fazla kalkıyorum deliksiz uyuyamiomm😖
Alarm kurarak ve zorla kalkarak baska yolu yok... bide kanın mı düşük ona baktir
alarm kurup erken uyanarak..
bu arada paul adelsteine cok benziyorsun gencligine
bunu bana daha önce biri daha demişti prison break dizisine bu sebepten başlamıştım :D
evet evet cidden benziyorsun aksbdn
hahahah teşekkürler :D
rica ederim💗💗
eic icin tesekkurler💗💗
rica ederim suakyildiz
Bu kadar uzun uyku normal sınırın baya dışında canım 😅 27 yaş için genelde 7-9 saat ideal. Böyle 12-18 saatler depresyon, vitamin eksikliği, tiroid, uyku apnesi gibi şeylerin habercisi olabiliyor.
Önce bir dahiliye ya da psikiyatriye görün, kan tahlili şart. Sosyalleşme de ancak enerji toplanınca gelir. Unutma, annen bile “az uyu da kalk bulaşık yıka” derdi 😄🍼
Cevap
7Cevap
4 saatten fazla uyuyamıyorum tavsiyem borç yap bunları ödeme ye iç gez ödeyemeyecek duruma gelince uyku süren kısalıyor
kral tam 1.6 milyon kredi borcum var
Siz uyumuyorsunuz ki astral seyahate çıkıyorsunuz. 🤦
03.40 da uyudum 18.30da uyandım 15 saate yakındır uyumuşum he
Maşallah 🤦erken uyuyarak düzenlemeye çalışın akşam on , onbir gibi... Beslenme düzeninizi gözden geçirin kan değerlerinize baktırın yorgunluk hissediyor olabilirsiniz.
Haftasonları yanlız isem, 10saat uyuyorum.
Haftaiçi iş hayatı 5:45de kalkıyorum.
Haftasonları deşarj olma zamanı
Benden alıp sana vermişler maşallah😅 bahane bul bence kalkmak için bir nedenin olsun iş, buluşma, spor gibi ve uykunu düzene sok.
@Tefix53_ bu arkadaş da öyle, iki oğlak uykucu 😂
Hay maşallah ben 7-8 saat uyusam şükür namazı kılıyorum
bende 10 ile 12 saat uyuyorum ama ancak toparlanıyorum, herkesin bünyesi farklı
Alarm kur, 1 hafta boyunca aynı saatte kalkmaya çalış sonra beynin alışıyor zaten
Bundan niye şikayet eder insaaannn🥹🥹😂😂😂
zor oluyooo zooor :D
Saçmalama kendine geeeell!! Ben hasretim öyle uyumaya be😂😂😂
gün bitiyo öyle gün :D
Yemişim gününü ya konu uykuysa olay bitmiştir bende tartışmaya kapalı çok şanslısın çok😂😂
O sırada 16 saat uyuyan ben dkdkdk
hjgfdhjs oha
Rekor bende sosyal hayat sıfır sadece yemek yemek için uyanıp tekrar uyuyorum dkdjdj
hiç arkadaşında mı yok
Hayır yok
üzdün burdan bulursun
10 senedir bu sitedeyim bir tane arkadaş bulamadım.. Koca İstanbul'da yanlızım valla
üzdün be feyzaırmak inş bulursun
Yanlızlık kuru gürültüden iyidir teşekkür ederim
Bide bana Ayı derler bxbxbx 6 8 saat oda delik deşik
Ya depresyondasin ya da tembelsin çözümü yog
Ne güzel işte, vücudun uykuya ihtiyacı var demekki
En fazla 7 saat
Yav iş yok ise uyu sanki erken kalksan nabacan 😂
Sektir et düzeltme.
zorluyo hahahaha
ben de öyleyim en az 12 saat
Oha yani
hahahahaha
O ne ki ben birinde 19 saat uyumusum annem rahmetli bana bir şey oldu sanmış ambulans çağırmış
@gönülsüzgönül kral sen naptın öyle dhshsh
başın sağolsun
Haha teşekkür ederim bide ben dünyadan bir haberim yok evi alsalar ben anlamam
Çocuk yaparak çünkü ben bekarken 17 saat uyuduğumu biliyorum. Şimdi iki çocuk ile 3 saat uyku ancak
aman aman reis
Az iç djdj
Yatağa girmicen
iyi uyklar
bende baya uyuyorum
İlaç aldığımdan beri çok uyuyorum
Sigortalı işe gir
öyleyim zaten genelde 16 saat çalışık 24 saat off çalışıyom
az uyuyarak
İhtiyacın var sa uyu
Onu soyleyemiyoruz maalesef
Depresyondamısın
keşke girmeyi çok isterdim
😃 niye ya güzel mi
öyle diyolar
Bana niye güzel gelmedi acaba 🤣
depresyon konusuna bağlı bence birazda :D
Olabilir ama ben seni depresyona sokabilirim muhtemelen 4 5 saat laflasak için kararır düzenli tekrarla olur gibi 😃
hiç farketmez çok, kafaya takan biri değilim o yüzden pek etkisi olmuyo :D
Derdin yoktur olsa girerdin beni görenlerde takmadığımı düşünüyor ama öyle değil
Kis uyukusunu azalt
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?