Anne babalar neden çocuklarına haksızlık ayrım yaparlar?

Ben yapınca bana demediğini bırakmıyorlar. Aynısını diğer kardeşlerim yapsın sanki doğru bir şey yapmış gibi bir şey demiyorlar onları haklı görüyorlar. Tamam bazen onlara da haksızlık yaptığını söylüyorlar. Ama en çok bana yükleniyorlar en küçükleriyim diye mi bilemiyorum. Benden nefret ediyorlarmış ben onları delirtmişim. Asıl onlar beni delirttiler psikolojimi bozdular. Bana o kadar çok yükleniyorlar ki ağzımdan kötü söz çıkıyor sonra vicdan azabı çekiyorum. Bize senin yaptıklarını hiçbir kardeşin yapmadı diyorlar. Hep herkese karşı alttan alacakmışım zaten onlar yüzünden hiçbir hakkımı savunamadım. Ben hakkımı öteki dünyada anne babadan almak istiyorum. Bir şey oldu mu yardımına hep ben koşuyorum ama yine de kardeşlerim iyi oluyor ben ise kötü. Bana işleri düştü mü vicdan yapmayı biliyorlar, bizi arabanla götür oraya buraya götürmezsen milletin eline mi düşelim sonra seni konuşurlar falan valla ben de bundan böyle hiçbir işine koşmayacağım. Ne halleri varsa görsünler. Ben de onlardan nefret ediyorum.

Anne babalar neden çocuklarına haksızlık ayrım yaparlar?
Cevapla