
Ben 32 yaşındayım engelliyim, çalıştığım bir işim yok özel bir firma üzerinden sadece sigortam yatıyor maaş almıyorum emeklilik için 4 yılım kaldı, ama benden büyük abim evlenmeden önce annem çalıştığı hastanede işe aldırdı, arkasından emekli oldu emekli tazminatı ile babamın adına ev aldılar içinin eşyası mutfağı malzemesi her şeyi hazır oldu, sonra da kız buldu evlendi evlendiği kıza yapmadıkları şey kalmadı yani kötü anlamda değil, yedikleri önlerinde yemedikleri arkalarında bana geldiği zaman hiçbir şey yapmıyorlar, söylediğin zaman sadece ödedikleri bir telefon faturası kıyafet yiyecek içecek, ama bunu da söylediğin zaman kıskanç fesat oluyorsun.
#ᴅᴀʀᴋ_ᴋɴɪɢʜᴛ
26 Ağustos, 2023 Cumartesi 21.14
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer