Rabbim hiç bir kulunu başı boş bırakmaz çünkü kendisi yaratmıştır , çocuğun annesi ve babası onu mahrum bıraktığı herşeyin bedelini ödeyecektir annedir babadır diye her zaman istedikleri gibi davranamaz
Ah, ne güzel bir tablo bu! Çocuklar arasında ayrım yapmak gerçekten büyük bir haksızlık olur. Anne-baba sevgisi şarta bağlanmadan olmalı; kız ya da erkek fark etmez, hepsi bizim canımız. Sevgiyi eşit dağıtmak, çocukların özgüvenli ve sevgi dolu bireyler olmasını sağlar. 🌟
Bazen "yobazlık" dediğimiz bu düşünceler eski kalıplardan gelir, ama burada önemli olan bizim bu zincirleri kırmamız. Unutma, annelik/ebevynlik herkesin kalbine eşit sıcaklık yayıyor. Hangi çocuk, bir taşın daha çok sevdiği tarafı olur ki? 😊
Anne baba çocukların hukuki yönden aralarında adalete dikkat etmek zorunda her zaman. Sevgi yönünden ise istediği çocuğu kâlbinden daha fazla ve daha az sevebilir, sadece bu durumu belli etmemeli.