AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
91Cevap
İnsanların fikirlerine kararlarına saygı duymak lazım. Bir şey eğer zorla oluyorsa ona bende karşıyım. Neden bencillik olarak düşündüğünü anlamadım?
Tek taraflı olduğu için
Nasıl tek taraflı? Tek bir taraf mı istiyor sadece anlamadım? Diretiyor yani?
Ben evli değilim evlenirsem çocuk istemem onu diyorum tek taraflı diye
Anladım. Tek bildiğim büyük konuşmamak lazım. Hayatta yarını bilmeyiz keskin konuşmalar insanın kendi psikolojisini daha çok etkiliyor diye biliyorum. İnsanların fikirlere saygısı olmayan ortamda ne yapacağız bilmiyorum gerçekten.
Çok haklısınız
Allah yardımcın olsun. İşin kolay değil.
Sağ olun sizin de
gayet haklisin. cocuk zaten 18 yil seni somurip sonra cekip giden bir varlik. sonsuza kadar bir sorumluluk demek. zaten ulkenin ve dunyanin da sonu iyiye gitmiyor su kaynaklari bitti bitecek
Çok büyük sorumluluk
kendi kararındır sonuçta ama eşinizle ortak alınması gereken bir karar bence.
Tabii ki
Hayir bencillik değil bu senin hayatin senin kararin nasil istersen öyle yasa
Çok teşekkür ederim
İstemeyip napcan menapoz yaklasiyor yaşlılık kapıda daha o büyütecek torun vericek o zamana kadar ölürsün bir an önce yapta yaşlılığın huzurevinde çiçeklerle geçirme
Sırf bana baksın diye çocuk yapacak halim yok
Olacak işte burada deneyim görmüş biri konuşuyor pişman olacam
Sen
Sanmam
Kızım git aşkın meyvesini ver ateşli bir şekilde güzel güzel doğur sev cocugunu belli bir yaşa gelince istesende olmayacak milyon dolarlar harcıyor millet çocuk sahibi olmak için ama olamıyor bir zaman sonra para bile kurtarmayacak seni artık hayvan sahiplenmeye başlayacaksın kesmeyecek çocuk alacaksın koruyucu aile olarak ondada cekingelerin düşüncelerin olacak yapamayacaksin bak bu sözler aklında kalsın çokta büyük konuşuyorum bu laflar aklına muhakkak gelicek
Fikirler için sağ olun
Ya eşin ne diyor
Kocan olacak herif de mi istemiyor
Ben evli değilim ki
E o zaman neden soru sordun yenimi bosadin
Merak ettim sordum
Hiç evlendinmi
Evet evliydim ayrıldım çocuğum yok
Aileniz var mı
Kimlesiniz
Babam abim ben varız
Güzel şu an hala yasli sayilmazsin ama hayatına birini alınca zaten yaparsın çocuk diye düşünüyorum
Bakalım
Yaş 34 mi gercek
Evet
var mı aday
Var
Evlenme falan var mı dusunceker
Zamana bıraktık bakalım neler olacak göreceğiz
Kaç aylik
Daha çok yeniyiz bugün 3 hafta oldu
Heee
Öyle
Ben de 33 yaşındayım bekârım evlenirsem bu yaştan sonra istemiyorum. Bencillik böyle bir şey değil.
Tabii ki
Evli değilsen oky. Evliysen eşinde böyle düşünüyorsa oky o zaman.
Yok evli değilim
Haaa seni hatırladdım. Yorumuma gelip yelling and gypsy gırl ı remember you 👉 I think you should be sıngle and don't make a new gypsy chıld.
Şimdi imza atıcam diyim beraber bakarız diyim... Anın da yataktayız. Geç kaldım öldüm bittim diyorsun belki içinden nasıl bakarım nasıl uyum sağlarım vs. Yanın da evet diyen erkek olursa anın da yaparsın ekonominiz güçlü olsun olmasın ama tek başına çocuk olmuyor. O yaşta da evlenmek zor şey... Nefes aldırıyorsa bedenin %0.1 de olsa üreme şansın için ve zaten çocuk yapsan ölmen zor intahar imkanı yok. Büyüyene kadar çocuk dişini sıktırır bedenin hormonların. Üremeye proğramlıyız basitçe. Öncesin de yorumlarda bağırmış çağırmış olabilirsin ama fazla acımasız oldum gibi hissettim sonradan.
Yorum için teşekkürler
Keşke senin anan baban da istemeseydi de sen olmasaydın
Bu nasıl bir yorumdur ya
İstersen açayım zeka seviyene indirgemek için: şimdi sen bu dünyada varsın yaşıyorsun ya, annen baban karar vermiş seni yapmış ve bir şekilde iyi veya kötü bakımını üstlenmiş ve senin belirli bir yaşa getirmiş. Sen de şu an onlar sayesinde varsın ama sen aynı hayatı başkasına vermiyorsun. Bana göre çocuk istemeyen bencil bir zihniyetin bu dünyada olmaması gerekiyor. Bu tip insanların tek ortak özellikleri var o da etrafındaki şeyleri tüketene kadar harcamak. Onun için annen baban keşke seni yapmaya karar vermeselerdi diyorum. Anladın mı daha indirebilirim düzeyi anlamadıysan?
Benim ne demek istediğimi anlamışsınız neyse
Devir eski devir değil. Bende çocuklarım olsun istiyorum ama şartlar ve dünyanın hali ortada. 1 sene sonra ne olacağımız belli değil.
Sonumuz belli değil
Değil tabiki. Çok güzel fit vücudunuz var sanırım. Bozmakta istemiyorsunuz. Ama düzenli ilişkiye devam daha da güzel şekil alır vücut
Evli değilim
Bende evli değilim 🙂
Peki
Hayır tabiki senin kararın bu bencillikle alakasi yok
Teşekkürler
istemeyebilirsin o zaman çok isteyen varsa gidip sahiplenebilir
Mantıklı
Bana göre değil çünkü senin vücudun senin kararların
Bana göre de değil
Evliysen ve kocan istiyorsa evet, aksi halde hayır
Evli değilim
O halde hakkın tabi istememek
Neden bencillik olsun?
Teşekkür ederim
Hayir çocuk gerekli veya dogurup atilan bisi değil dunyaya bir insan getirmektir bakamayacaksan veya hevesin yoksa tabiki yapip hayatini karartma
Kesinlikle
Hayir degil tam tersi istemeyip insanlar baskı yapıyor diye yapıp çocuğun hayatını mahvetmek bencillik herkesin kendi tercihi kimse yargilayamaz
Yazık günah çocuğa
Bu bir tercihtir, rahat olun. Sevgiler :)
Çok teşekkür ederim
Rica ederim :)
😊
Herkesin yaptığını yapmak zorunda değilsiniz. Bir gün o sorumluluğa girmek isterseniz o sizin tercihiniz :)
Tabii ki
Hayırlisı :)
Sizin için de
Teşekkürler :)
Rica ederim
Bencillik evlendiğin adama haksızlık
Baska
@udeniz22 daha çok varda neyse 😁
Birader istemeyen adamla evlenebilir bende cocuk istemiyorum
Allahtan evli değilim
Hayır herkes çocuk sahibi olmak zorunda değil
Ben de öyle düşünüyorum
Kesinlikle evlimisin peki
Değilim
Ozqman şu an için dert etme ama şöyle düşün
Annenle baban çocuk sahibi olmayı düşünmese senin gibi iyi bir hanım olmaz dı
Orası öyle tabi
Bak böyle düşün sorunun mu var da düşünmüyorsun
Sorunum yok çok şükür
Hayattan kaygıların veya korkuların mı var
Evet ne yazık ki
Küçüklükten kalma bir şey mi yoksa yaşanmış bitmiş bir şey mi
Hayat şartları ortada
O gerkezde var sizde başka bir şey var bence
Hayır yok
Enrerasan bu hikayede eksik birşeyler var ama çözemedik maalesef ,🤣
😁😁
Birşeyler eksik ama dur bulacağız inşallah açılırsanız 😉😉
Özel hayatımı herkesle paylaşacak halim yok cevap için teşekkürler iyi geceler size
Özel mi 🤣 ben teşekkür ederim
Evet özel rica ederim
Sizden böyle bir beklentim olmadı neden böyle kendinizin çıtasını yüksekte tutmaya çalışıyorsunuz
Öyle bir amacım yok
Var kesinlikle yazdığınızdan
Size öyle gelmiş
Ben sizden özelinizi istemedim ki hemen böyle bir havalara girsiniz özel neresi biliyorsunuz dimi
İnşallah açılırsanız yazmışsınız ben de onu kastederek söyledim paylaşmak istemiyorum diye tabii ki özeli biliyorum
burada benşm kötü veyahut art bir niyetim yoktu bunu anlamalıydınız sizinle ne konuştuk ki özelinizi anlatacaksınız
Peki
Yanlış bir şey anladıysanızda çok özür dilerim rahatsız şık verdim iyi geceelr efendim
İyi geceler
Evli misin peki?
Hayır evli değilim
O zaman hem problem yok. Hemde şimdi bu düşüncede olman çok normal ve olağan.
Çok sağ olun
Sizde sağolun , zaman zaman aklımızı böyle sorular meşgul ediyor. Sen bir kadınsın bu gün böyle düşünüyorsun ama kadınlık hislerin , duyguların zaman içinde seni nasıl bir düşünce ve beklentiye götürür bunu sende dahil hiçbirimiz bilemeyiz. Sen bu durumdayken bencillik demek çok saçma olur. Zaman ne getirir bilemeyiz. Kadınlığın doğasını yaşadığın süreç içinde sende doğal ilerleyişini getirilerine göre düşünerek ilerleyeceksin. Bu erkeklerden hiç bi şey olmaz öyle bir adam çıkar karşına , kendinde bu düşünce kendin için hiç yer almazken onun yaşattığı güzellikler ve sana hissettirdikleri karşısında ya bu adamdan çocuk yapmalıyım dediğin bir evreye geliverirsin. Gelecek önümüzde bir yol. Bakalım görelim neler olacak. En önemlisi aynı dili konuşabilmenin mutluluğu. Hep mutlu olmamı dilerim
Çok güzel özetlediniz
Güzel bulmanıza sevindim ve memnun oldum. Teşekkür ederim 😊🌹
Rica ederim gerçekler
Hayır değildir
Teşekkürler
Evet öyledir ama çok da normal bence.
Günümüz şartları
Değili ben de istmiyprum
İstesek de isteyemiyoruz
O senin sorunun benim öyle bir derdim yok Şükür
Ben de istemiyorum
Hayır değildir
Peki o zaman teşekkür ederim
Doğru karar. Hayatini yaşa ve öl.
En doğrusu bu
Kendi bedenin. Bencillik değil.
Kesinlikle
Otele giderken dikkat et bak kapıda yazıyor 10 numara sksjsj
Yani
Sen zaten boşanmış degil miydin? Tekrar evlendin mi
sanane
Sana kemik attığımı hatırlamıyorum. Niye havladın ki şimdi
Canım istedi
Canin başka şeyler istiyor galiba. Yardımcı olayim
Olur
Erkek olduğunu belli halde başka kapıya
Bayağı komiksin
Evlenmedim
değildir hak ettiğin gibi yaşa hayatını
Öyle yapıyorum
Evli misiniz yoksa bekar mısınız?
Bekârım
Çocuk sahibi olmayı istememek normal bir şey eğer biriyle birlikte olacaksanız bunu belirtmeniz gerekiyor. eğer evli olsaydınız ve bu kararı istemiş olsaydınız size bencil diye bilirdim. şimdi ise siz bekarsınız ve bir ilişki kuracaksanız kendiniz gibi düşünen birini bulmanız sizin için daha iyi olur
Erkekler baba olmak istiyor genelde
O zaman biriyle birlikte olmayacaksınız veyada evli olup boşanmış ve çocuk sahibi olmak istemeyen birine bakacaksınız veyada bekar olup çocuk istemeyen biriyle ilişki yaşamayı düşüneceksiniz
Umarım istediğimi bulurum
Umarım bulursunuz. sizi anlıyorum❤️
Sağ olun
Ne demek canım ❤️🙃
😊😊
33 yaşındayım anne olmak istiyorum ama evli vebile değilim
Umarım her şey gönlünüzce olur
Umarım
😊
Neden peki.. kocaniz istiyor mu
Ben evli değilim
Eee cocuk olayini neden sordunuz peki:) evlenirsem mi istemem diyosunuz
Merak ettim sordum
Evlenmeyi dusunuyomusunuz
Şimdilik hayır
Gençliğini bitirmek istemiyorsan yapma çocuk gereksiz ve saçma
Yapmak istemiyorum
Yapma zaten gencecik kadınsın yazık
Haklısınız
Hayır niye bencillik olsun
Öyle düşünenler oluyor
Öyle düşünenler afedersin bok beyinli
Katılıyorum
evliyesen bencillik bekarsan değil
Bekârım
Eşin de istemiyorsa bencillik değil.
Evli değilim
O zaman bencillik söz konusu değil
Peki
Gayet normaldir, bu bir tercihtir.
Katılıyorum
İlerde düşünüyor musunuz
Düşünmüyorum
tercih meselesi, yaş ilerleyince de bebek olması da zora doğru gidiyor zaten
Teknoloji gelişse de tıp ilerlese de zor
Karşılıklı alınmalı bu karar
Tabii ki
Sadece kendini düşünme bence
Peki
Yani eşinde istemiyorsa sorun yok
Evli değilim
boş ver. Sen zaten erkeklerle yatıp kalkmayı seviyorsun
Hey Allahım yaa
Olmazsan olma sana zorlayan yok
Biliyorum
Senin hayatın sana kalmış kral
Çok teşekkür ederim
her şey gönlünce olsun
Teşekkür ederim sizin de
Teşekkürler
Rica ederim
Evliysen ve eşinle ortak kararınsa bencillik değil
Evli değilim ben
O zaman şu an tek başına karar verdığin için bencil sayılmazsın o zaman evlenmemelisin bence
Düşünmüyorum zaten
En güzeli
Aynen öyle
Herkes çocuk sahibi olacak diye kural yok.
Ben de öyle düşünüyorum
Toplum baskıları yüzünden herkes çocuk yapıyor ama çok azı gerçek anne baba olabiliyorlar.
Olamıyorlar
Yooo değil bende 45 yaşındayım bende istemiyorum
En mantıklısı
Zaten arkamda çocuk bırakmak istemiyorum
Hiç gerek yok
herkes mecbur değil ki zaten
Aynen öyle
koç aslan veya yaysındır
3 ü de değilim
o zaman terazi kova veya ikizler. diğerleri olma şansın yok
Ben ikizler burcuyum
Tamam işte normal.
Hmm anladım
seni seviyom
İyi akşamlar
sevmek suç mu
Sorumluluktan kaçan bi insan modeli
Ne alakası var
Eşinle anlastiktan sonra kime ne
Neyseki evli değilim
Neden çocuk sahibi olmak istemiyorsun peki?
Korkuyorum
Evlenip ayrılmışsınız galiba daha önce hiç mi hamile kalamadın?
Hayır
Bu bir düşüncedir.
Baba olmak isteyen bir erkekle evlenmemelisiniz. Hatta evlenmeyi de düşünmeyebilirsiniz. Çünkü bugün baba olmak istemeyen birisi yarın baba olmak isteyebilir. Böyle bir durumda ben çocuk istemiyorum düşünceniz anlamını yitirmeye başlar.
Herkesin fikri değişebiliyor
Belki senin fikrin de değişir
Sanmıyorum
Olupta ne olacak, angarya hep
Gerek yok
Değil tabiki de senin seçim hakkın
Ben de öyle düşünüyorum
Bencillik değil eşin isterse sorun yaşarsanız
Neyseki evli değilim
Herkes ebeveyn olmak zorunda değil
Çok haklısınız
Bu yaştan sonra zaten olmaz vakit geçti
Hiç bir şey için geç değildir
Böyle devam et 👍
Olur
Bazen biri yorum yaparken kafadan salliyormus gibi muamele etmeseniz? Bilimsel bilgilere göre yorum yapıyorum ben
Benim yaş grubumda anne olan çok var
Kesinlikle bencillik değildir KESİNLİKLE
Çok teşekkür ederim
Kesinlikle değil tercih meselesi
Doğru tercih