Çocuk istemiyorum? Yaşım 35 sanırım artık sabrım yok?

Çok gelgitliyim bir yandan regl olunca üzülüyorum bir yandan iyi bir çocuk yetiştiremezsem onun hakkına girersem diyorum Eskiden evlenmeyi sırf çocuk için isterdim. Şimdi çocuk istemiyorum. Dört aylık evliyim biraz eşime güvenmiyorum. Biraz da s. x biter diye istemiyorum. Alayım yorumları

Güncellemeler
+1 yıl
Ben mutsuz bir ailede büyüdüm ve keşke ailemi seçebilseydim dedim. Bir çocuğa bunu dedirmek istemiyorum. Ama yaş da geçiyo. İkilemdeyim
Güncellemeler
+1 yıl
Eşim hiç çaba göstermiyor sanırım o da sadece lafta çocuk istiyor
Çocuk istemiyorum? Yaşım 35 sanırım artık sabrım yok?
Cevapla