Düşük yaptım, kalbim acıyor sürekli ağlıyorum oyalanmak için ne yapabilirim?

Ben anne olamıyordum tam 3 yıl 2 ay tedavi gördüm sonunda hamile kaldım ve düşük yaptım, üstelik kaynanam benimle dalga geçti allah hiç bir kuluna senin gibi anne nasip etmek istemiyor dedi sağlıksız beslenirsen olacağı bu dedi benim kalbim acıyor bebeğimi kaybettim bidaha ne zaman hamile kalırım bilmiyorum nasıl oyalanabilirim?
Düşük yaptım, kalbim acıyor sürekli ağlıyorum oyalanmak için ne yapabilirim?
Cevapla