Berbat hissediyorum. Kırılmış ve yapayalnız. Ağlamak da istiyorum hatta. Ne yapacağım?

Duygusal olarak bitik halde gibiyim. Birilerine ihtiyaç duyuyorum ama bunu sağlayacak neredeyse hiç kimseye sahip değilim etrafımda. İçimde tarif edemediğim anlamsız bir acı var. İçten içe can çekişiyorum resmen. Sanırım sevilmeyi istiyorum ama sevenim yok. Aslında çirkin de görmüyorum kendimi. Sadece, yeterince dışarıya çıkmıyor ve sosyal olmuyorum gibi. Melankoli bataklığında batan bir teknede gibiyim. Etrafta yardımıma koşacak hiç kimse görünmüyor ve ben yavaş yavaş daha derinlere batıyorum. Bu gerçekten acıtıyor...
Berbat hissediyorum. Kırılmış ve yapayalnız. Ağlamak da istiyorum hatta. Ne yapacağım?
Cevapla