Kalbimi kadar kırık ki ne yapcam bilmiyorum bosluktayim çok kötü duygular içindeyim nasıl geçer?

Sevdiğim adam evlilik düşünmüyormus evlenen boşanıyor diye ayrıldım bende dedi seni oyalamak ta istemem günahına girmek istemem bana uzun ilişki teklif etti bende apt. al gibi kabul ettim şimdi pişmanım kimseyle konuşmak buluşmak yok dedi bende sende aynı şekilde dedim tamam dedi ama şu an saçmalık yaptığımın farkındayım bu alışkanlık oldu bende duygum kalmadı ona soğudum ama napcam bilmiyorum alışkanlık oldu sesi yüzü konuşması herşeyi
Kalbimi kadar kırık ki ne yapcam bilmiyorum bosluktayim çok kötü duygular içindeyim nasıl geçer?
Cevapla