Duygusal anlamda çok kötüyüm, toparlanmak için ne yapmalıyım?

Üstelik bir belirsizliğin içindeyim, netleşmesi de zaman alıcak ve durum netleşmeden de toparlanmak zorundayım

Duygusal anlamda çok kötüyüm, toparlanmak için ne yapmalıyım?
Cevapla