Boyum kısa ağlıyorum sürekli üzülüyorum ne yapcam?

1.69 boyum var kendimi hep kısa hissettim ve öylede. Yaşım 19 olacak haziranda. Bıktım yani tek hayalim 1.90 olmaktı oda olmadı yıllarca basketbol oynadım herşeyi yaptım olmadı artık yediremiyorum kendime bu durumu. Hayatımı alt üst etti bu durum benim. Ameliyat oluyum diyorum parası yüksek birde cüce olma şartı var yoksa çok zor diyorlar. Ağlamaktan üzülmekten yoruldum ne yapıcam ben.
Güncellemeler
+1 yıl
Baba ve annenin boy konusunda önemi çoktur dış etkenler bir yere kadar asıl şey genetik.
Boyum kısa ağlıyorum sürekli üzülüyorum ne yapcam?
Cevapla