Son günlerde sürekli içimden ağlamak geliyor ne yapmalıyım?

Ağlayasım var her şeye de ağlıyorum kendimi çok hassas ve kırılgan hissediyorum. regl dönemim de değil üstelik. ne yapmalıyım neden böyleyim ben yardım edin. ne oldu bana böyle öyle her şeye ağlayan bir insan değildim ama son günlerde bu durum değişti ağlamak geliyor içimden neyim var acaba hasta mıyım?
Son günlerde sürekli içimden ağlamak geliyor ne yapmalıyım?
Cevapla