Organizasyon müdürü olarak çalışıyorum. Çocuklarım için işi bırakmalı mıyım?

Merhaba 30 yasindayim ikiz cocuklarim var 5 aylıklar ben organizasyon müdürü olarak calisiyorum, eve dönmem akşam 7'yi buluyor, hafta sonları evdeyim ama bazen cumartesi gunleri bile calistigim oluyor cunku eglence sektoru mecbur kaliyorum.

Eşim doktor cumartesi pazar evde nadiren cumartesi gunleri yarım gün gidiyor fakat yan dal yaptigi icin surekli ders calisiyor ve yorgun, benden sonra geliyor zaten eve. Cocuklarima gündüzleri annem bakıyor baska kimseye guvenemiyorum kayinvalidem başka sehirde, annemin de bagisiklik sistemi hastaligi var belli etmese de yoruluyor ona da kıyamıyorum, işi birakirsam nasıl gecinicez sonrasında aynı pozisyonda iş bulmam çok zor ve kocam nasil tepki verir bilmiyorum her aldığım şeyi ona danışmak zorunda kalırım diye de korkuyorum bir yandan ama çocuklarimin her anını kaciriyorum nasıl olacak bilmiyorum cok mutsuzum.1 hafta izin aldım işten net bir karar vermem lazim bu sürede ama veremiyorum.

Organizasyon müdürü olarak çalışıyorum. Çocuklarım için işi bırakmalı mıyım?
Cevapla