Sekreter olarak işe başladım ama insanların ayak işlerini yapıyorum. Ne yapacağım, istifa mı etmeliyim?

Arkadaşlar küçük bir ofiste sekreter olarak işe başladım 3 aydır çalışıyorum neredeyse ama sekreterlik adına sadece iki kere exelden tablo bi kaç kerede müşterilerden Çek evrak işi falan yaptırdılar onun dışında anca çay ver kahve ver temizlik yap ofis eksiklerini al bide sadece patron yok avukat müteahhit falanda var ve işçisinden tut ustasına kadar ofise bin kere misafir geliyor bulaşık yıka çay ver artık gerçekten sinirlerim bozuluyor ben mi yanlış biliyorum sekreterlik bu değil yani illaki çay verirsin edersin ama benim sekreterlik İlanı bence temizlikçi ilanıyla karışmış gibi sekreter adı altında temizlikçi gibi hissediyorum kendimi asgari alıyorum ve sigortamı daha başlatmadııı SSK dan yatırmıyor bana işkura kayıt olmamı söyledi ordan yapacakmış sigortayı sizce ayrılmalımıyım akıl alacağım kimse yok gerçekten yardımcı olur musunuz
Güncellemeler
+1 yıl
İyi yönlerinide söyleyim göze alınır bunlar içim diyen olacak mı acaba diye yazıyorum.
Sadece oturduğum günlerde oluyor bazen kimse gelip gitmiyor oturmaktan sıkılıyorum ama benim sinir olduğum nokta sekreterlik değil hizmetçilik yapmak arkadaşlar umarım anlarsınız beni
Sekreter olarak işe başladım ama insanların ayak işlerini yapıyorum. Ne yapacağım, istifa mı etmeliyim?
Cevapla