AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
121Cevap
İsteyen bebeğini istediği ülkede doğurabilir bana göre, kimseyi ilgilendirmez. Para senin, karar senin.
imkânı olan herkes yapar dünyaya bir kez geliyorsun imkanın varsa hayallerin neyse onu yap her hayalini yaşa
Vatan hainisin. Amerikan iş birlikcisisin Batının uşağısin. Dış güçlerin maşasısin
Emperyalizmin kölesisin, küresel güçlerin piyonusun, Fetocusun, darbecisin
Tüm böyle suçlamaları göz önüne al ve kararını ona göre ver.
nasıl gidiceksin oraya madem gidiceksin niye gitmedin oraya
Şimdiden nasıl gidebilirim. Orada tanıdıklarım var lakin daha 2. aydayım şimdiden gitmek olur mu mantık
7 aydan sonra gidemiyorsun erkenden gitmen gerekir yani boyle bi durumda :)
@haycasey doktor raporu gerekiyor efendim 9. aydan sonra gidilmiyor 7. ayub sonlarina dogru gidicem 2 ay kalma gibi bir durumum yok maalesef doktorumla konustm
Artık o kalktı diye biliyorum Trump zamanında doğumu abd de yapınca vatandaşlık alınmıyor sanırım
Kalkmadı kolay değil kalkması
Peki sen neden onların ne düşündüğünü bu kadar takıyorsun? Ne istiyorsan onu yap. Hayat senin hayatın. Evlat senin evladın.
Yani ülken çocuğun geleceği için iyi olsaydı burada doğururdun sen boş ver ellerinde olsa onlar sanki gitmez
Kim ne derse desin.. Çocuğun için en güzelini yaparsın.. Zaten bu memlekette kime doğruyu göstersen hain derler.
İstediğin yerde doğurabilirsin. Bu nasıl bir düşünce ya
Ben de anlamıyorum resmen özenti misin ülkeni neden begenmiyorsun abd vatandasi olursa nolur gibi seyler soyluyor tum akrabalar. Tüm ülkelere vizesiz ziyaret abd de yaşam hakkı abd vatandaslariyla ayni egitim imkanlari daha daha bir sürü şey bunlari cocugum icin istemem suc mu
Senin akrabaların dar zihniyetli sadece. Böyle düşünmen gayet güzel
o halde onca yolu gitmeyi göze alıyorsun milletin ne dediğini mi dert ediyorsun?
Amerika da hazır 1 ay kala seni kabul edecek en az 4 5 ay orada kalman lazım doğum öncesi
Nasıl Amerika'ya gideceksin bende gitmek isityorum da
😄😄 hicde okadar basit degil bu isler 😄
Biliyorum maalesef değil
Aynen oyle 21 yildir burdayim millet in neler yasadigini cok iyi bilirim dusun artik gerisini
Neredesin
New York
Nasıl gittiniz oraya
Gocmen
Nasıl gidebilirim oraya gitmeyi çok istiyorum da
Yollari var durumuna bagli birazda uzun mevzu lar yani
1 ay kala ucak riskli dha erken git milleti tkma cnlari cehenneme
Vatana ihanet buysa, hepimiz vatan hainiyiz o vakit.
Vatan, doğduğun yer değil, doğduğun yerdir.
Doğduğun değil, doyduğun yerdir olacaktı.. Sorry.
Vatanseverliği bayrak sallamaktan ibaret zanneden insanların laflarını çok ciddiye almaya gerek yok. Zaten imkanları olsa düşünmeden kendileri aynısı yapar.
onlarınki kıskançlık emin ol. git doğur vatandaşlık alır çocuk hiç yoktam
Onu diyenlerin cahilliğine Gül ve geç…
Özgür Demirtaş’a bile bilim konuştuğunda kendini kültürlü zannedipte Amerika özentiliği bunlar diyen andavalların olduğu ülkedeyiz.
boş ver cahil cahilliğiyle kalsın
Kanka o işler artık öyle değil haberlerinde takip etmemissin bu işleri yapan şirketlere amerikda ceza yağdırdılar artık hamileyken Amerika'ya elini kolunu sallaya sallaya giremiyorsun
"Doğu özentiliği" sayılamayacağı için olabilir sanırsam :-)
Son 1 ay kala Amerika bunu düşünmeyip sana vize verecek. Gidebilirsin.
Ne alaka yani millet ne kadar canım ya inanamıyorum malliklarina
Boş ver. Doğru olanı yapıyorsun. Hem çocuğun hem kendi hayatınızı kurtarın.
Doğuma 1ay kala sizi abd sokmazlar. Doğuma geldiğiniz anlaşılır. Abd bu durumları kabul etmiyor
Amerikadada degilde, neden afrikada doğurmak istemiyorsun orasıda farkli bır kıta...
Sağlıklı bir şekilde çocuğunuzu kucagina almaniz temennilerimle..
Avrupa veya abd doğurmak çok zekice kimseyi dinleme imkan olan herkes yapar
orada doğurmanda sorun yok ama oraya özenmesi gerçekten özüne ihanet olur
Kedi uzanamadığı ciğere mundar dermiş diye bir deyim var bilirsin
İşini şansa birakma daha erken git hamilelerin uçak yolculuğu sorun olabiliyo.
Vatan haini diyenlerin kafasini yarsan icinde beyin bulamazsin
Ahsha yorum efso
kimseyi takma keyfine bak insanlar boyledir ne desen bos
Git yap takma, insanların ağzı çuval değil ki büzesin
Amerika vatandaşlığının dünyadaki yerini, ayrıcalıklarını hepimiz biliyoruz. En mantıklısı valla parası olan orada doğursun. Etrafındakiler paso kıskançlık, boş ver gitsin
Ne alakasi var. Cocugunun gelecegini dusunen cok. kisi oyle yapiyor. Sanki irk degistiriyoruz.. bakma sen git usa ya. Onlarin imkani olsa onlarda giderdi
Neden böyleler ya bende bulgaristan vatandaşiyim ama başka ülkeye gitmek istiyorum bana "sen kadin halinle nasil yapacaksin oralarda biz erkek olduğumuz için kolay" diyorlar
İnsanlar bayılıyorlar başkalarının hayatına burunlarını sokmaya. Oysa onlara sorsan vatana nasıl fayda sağlıyorlar diye cevap bile veremezler.
G*tü yorozdan görünüyor ABD de bebek doğuracak diyorlardır belki sebep milli duygular değildir
Hiç dinleme onları.
Kıskançlıktan başka bir şey değil yaptıkları
Benim gözümde zenginsin yani şu an 😂 başka düşüncem yok saygılar
Jkdjdkdj
İmkan varsa hiç düşünme. Kimin ne dediğini de, bu konuda önemseme.
İstediğini yap kimse karışamaz. Akıllıca Bi karar..
en doğru seçimi yapmışsın halkımız çok geriden geliyor maalesef ağzı olan konuşuyor sallama pek
Biraz zor onu yapmak diyorlar ama ben bilmem.
orada doğması çok daha iyi bence çifte vatandaş olur miss gibi hayat 1-0 ileriden başlar
Evet simdiden arastirmalara başladik çok masraf hele dolar bu haldeyken ama işinin ehli insanlarla görüşüyoruz eşimin tanıdıkları falan var uzun yillar ugrastik ilerisi icin iyi bir firsat oturma hakki calisma hakki egitim hakki vs her seyi abd vatandasiyla esit olacak odenecek bedel az bile
Bence doğru bir hamle
Ne olarak algılansın? Yurtdışında yaşayan insanlara kancayı atmak isteyenler gibisin. Umarım vize çıkmaz sizin gibi çıkarcılara
Algılanırsa algılansın kaç kere gittiğim ülkeye niye vize vermesinler hamilelere vize vermemek gibi bir durum da yok lütfen parasını verecek olan benken siz niye dert ettiniz bu kadar
Keşke Trump şu ucube yasayı kaldırtabilseydi.
Abi cok hayal kuruyor vize eandevularini 2024 e veriyorlar suanda hayal dunyasinda yasiyor sigortasiz amerikada dogum yapcak 15000 dolar tutcak nasil karsilayacak. Amerikada yasiyorum oyle hayalperest yasiyor ki
Umarım öyle olsun. Bunun gibiler bozuyor orasını da
Ben, hayatını kurtarmak olarak algılarım. Çoğunluk da eminim böyle algılar.
1-doğuma 1 ay kala seni uçağa almazlar.
2-bildiğim kadarı ile artık amerikada her doğan artık vatandaş olmuyor.
AFERİM en akılı sensin kız
Ayda doğur istiyorsan kimene
Bana göre de özenti ama banane dimj😂
Bebeğini sağlıklı kucağına alman dileğiyle
İnsanların algıları öyle gereksz takma onları çoçuk senin çocuğun nasıl istersen öyle yap ama ABD'de de hastane masrafları çok pahalı bunu iyice araştırın.
Ve ek olarak ilerde çoçuğun sana dua edecek iyi ki benim Amerikan vatandaşı yapmışsın diye her yerde her koşulda özel olacak bu çok güzel bir şey hem normal hayatta hem eğitim hayatında abd vatandaşlığı büyük avantaj 20 yaşına gelince ebeveynlerini de vatandaş yapabiliyor
Kıskançlık. Batı özentiliği diyenler net cahil insanlardır. Doğru düşünüyorsun bence
Ablam vize olayı sıkıntı ama denk getirmen çok zor olur
Türkiye beğenmiyorsan git amerika da yaşa o zaman ne atıp tutuyorsun
Helal olsun dayı kızı
knk para olsa herkes gidecek kimse meraklı değil
Ben vereyim sana para ülke bir vatan haininden kurtulur ☺
Birgün çifte pasaportu olanlara bir pasaport hakkı verdiğimizde göreceğiz. Kim vatan düşmanı ya da değil. Bakalım kimler Türkiye sevdalısı.
Merhaba benim üvey kızımda amerika da doğmuş senin yanındayım hiç bir kötülüğü yok hem sağlık hem eğitim harika olanaklar var ayrıca bunun nesi kötü anlamıyorum ama bizde abd lafı geçince hep kotulenir
Bırak napıcaksın başkalarını çocuğun Amerikan vatandaşı olmasa bizim elimizden bi şey gelmez kendininiz para bulun derler
Çocugunu düşünerek akıl yolunu seçmişsin seni tebrik ederim. Cahil insanların oluşturduğu mahalle baskısına kulak asmayın
İmkanı olmayan eleştirir. Öyle bi imkanları olsa kendileri de koşa koşa giderdi. Niye takıyorsun ki?
yalnız amerikada her doğan artık vatandaş olmuyor yani kaldırıldı yani boşu boşuna amerikaya gitmene gerek yok bundan dolayı batı özentisi demişlerdir
Sen oradaki sana verilen bebek parası için doğuruyor olmayasın
Tepki veren kesim çin malı milliyetçiliği yaban yobaz kesimden başka bir şey değil
Amerika vatandaşı olmak ayrıcalıktır.
Amerika'da doğması daha iyi
Amerika’da doğurmak istiyorsan Amerika’da yaşa kdldjdjdjd