Kocam İsveçli bende İstanbul birlikte bir karar aldık. Rusyada doğursam daha çok mu imkan tanırlar çocuğumuza yoksa New York amerika mı. Rusyada doğurursam Moskovada doğurcam. Zaten isveç vatandaşı olucak birazda Türk Sizce
Amerika
Rusya
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Amerika
ama amerika biraz tehlikeli olduğu için endişeliyim
O zaman rusya
Çocuk İsveç vatandaşı olmuş zaten Suriye de doğursan da çok şey kaybetmez keşke benim de böyle dertlerim olsa
Doğduğun yer kaderindir diye boşuna dememişler
Genel de hayatı kabullenemeyenlerin bahanesi
Abla eşinin kardeşi kuzeni falan varsa bana ayarlasana dürüst tertemiz insanım dkdjdjd
tüh şansına küs kardeşi evli😄
İsveç’lerimi zaten yavrularmış napıyım
İsveçlermiş zaten yavurlarmış* ben sadece İsviçre’de yalayan türkler sanmıştım
Soruna gelince Türkiye bilr Rusya’dan iyidir tabiki Amerika’da doğur
Bencede. Tamam çok teşekkür ederiz. Bebeğimde tavsiye için sana teşekkür ediyor😄
😀yordum mu ya sizi dkdnndnd
Amerika olursa ilerde birçok kolaylık olabilir vatandaşlık gibi hem Amerika ileri bir ülke çocuğun geleceğinde ki olanaklar biraz kolaylaşsın
evet haklısın sence New york mu kasabamı eşimin parası var 3 milyon dolara kasabada çok güzel bir yalı bulduk ama hala karar veremedik nereye taşıncağımıza
New yorkun kasabaları var çok güzel ve en güvenli yerlerinden biriymiş
Kime sorarsan sor geleceğini düşünüyorsan New York
evet o zaman new yorkda doğurup kasabaya taşınırız. Eşimde kasabadan ofise gider
popona don al önce ya
ne demek istiyorsunuz
buraya yazmak yerine googledan araştırsan iyi doğru bilgiyi öğrenebilirsin dünyaya bi canlı getireceksin ve burada sorarak karar veriyorsun saçma
insanların görüşleri önemlidir benim için pişman olmak istemem ileride.
anlıyorum 3. cü bi kişinin çocugun geleceği hakkında karar vermesi gayet iyi yav yol alın 20 iqlu varlıklar sizi
anlıyorum teşekkürler
kocan isveçin neresinden. hemşehri çıkabiliriz :D
Stokholm
hmm muhtemelen ortak tanıdıklarımız vardır.
bilmiyorumki isveçe gidince lisede tanışmışdık onla
hm sen de isveçte okudun demek. hangi lise.
aradan yıllar yıllar geçti ama giderken orada bir kafe vardı hep eşim orada otururdu öyle aynı okula gidiyormuşuz. Adını şu an hatırlayamadım ama küçük ve sevimli olduğunu hatırlıyorum 3 sene okuyup türkiyeye gelmiştik
biskt git. insan okuduğu okulu hafızasını kaybetse unutmaz. ayrıca stockholmde küçük çapta lise olmaz. birçoğu yatılı zaten
kasabada okuduğumu söylemek isterim
ev arkadaşımla kalıyordum ve türkdü o da
ystad da okudum ve öyle senin dediğin liselerde okumadım yoksa benimde param olsaydı dökerdim o paraları oraya. iyi ki şehirdekilere gitmemişimde eşimle tanışmışım şu an çok mutluyuz.
liseler ücretsiz.
yav yalan dostum isveçte okumuş kamil burada bu soruyumu sorar gidr googledan araştırır bide bana diyor insanların ne dediklerini önemsiyorum çocugunun hayatı söz konusu gelmiş ksdeki sorusunu savunuyor bana
sen nasıl isveçlisin manyak mıdır nedir ya birsürü özel okul var nerede ücretsiz
@H0KAGE O zamanlar İsveç vatandaşı olmadığım için liseler paralıydı umarım biliyorsundur. İster İnstagramda takılırım ister burada. GirlAsk Guysun türkçe versiyonu diye girdim zaten girmeseydim keşke tüm cahiller toplanmış. Çocuğumun sağlığı yerinde ve düşüneceğim tabiki Nerede doğacağını.
işine bak allahın amelesi seni düpedüz 20 iq sun
@H0KAGE Lütfen insanların hayatını kıskanma gayet mutluyuz. Niye sizi bu soru bu kadar gerdi. benim sorum gel sen buraya yorum yap diye açmadım ben bu başlığı. Her yoruma Atlamayın.
@H0KAGE Tamam defolup git. İnsanların hayatını ve İq sunu eleştirmek sana kalmadı İq olmasaydı bende isveçte okumazdım Böyle karşılaştırmalar yapmayı sevmem ama zorlama beni tamam mı insanların hayatlarına bakarak hayaller kurup aman o kesin yalan söylüyordur diye kendini avutmaya devam et
Güzel bir hayatım, ailem ve Eşim var Tanrıya çok şükür bebeğiminde sağlığı yerinde maddi manevi, kültürel çok iyiyim.
Sen İstanbula mi gittin
kafana göre takil
En iyisi İngiltere
Amerika