AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
121Cevap
Vatandaşlık olarak bakıyorsun olaya, bence doğru karar.
Kimsenin ne dediğini önemseme. Çocuğunun kendi geleceği kime ne bundan.
Daha önce gitmen lazimsin dogum yakinlasinca izin vermiyolar ve takma onlari vatan hainligle alakasi yok firsatlari olsa onlarda hemen yaprdi cocugun gelecegi daha önemli.
2022 yılındayız... Toplumun düşüncelerini s*tr etmeyi öğrenmek gerek bacım. dfg
bence saçmalıyorlar hamilesin iyi güzel ama böyle iyi şeyleri sadece o bebekken yapmayın onla ilgilen ona destek ol hayallerine saygı duyun böylece harika bir çocuğa sahip olucaksınız :)
Amerika'da doğması daha iyidir. Ama keşke Avrupa ülkesi olsa
Yalnız artık vermiyorlar vatandaşlık bildiğim kadarıyla benim kuzenim gitti ama kalktığı için alamadılar vatandaşlık
Kalkmadı bir avukatla görüştüm devam ediyor yalnızca işlemler cok pahali
Doğru karar tatlım git orada yap bende avrupada yapıcam
Hangi ülkede?
@simgee_yuuna ingiltere
Ingiltere cok zor ama herkesi almiyorlar benim kuzenimin dayisi oradaydi o bile çok ama çok zor oldu bayaği uğraşti ve sorguya çektiler
*oldu derken vatandaşlik almasi zor oldu
@simgee_yuuna ben girebilirim sanırım ya var aracılarım
Varsa gir tabi yoksa zor dediğim gibi bende annem üzerinden vatandaşlik alicam
artık o kadar kolay değil, doğum için kolay kolay vize vermiyorlar.
Saçmalık vereceğin eğitim ile kendisi gidecektir zaten çok iyi bir eğitim alsın yabancı dil öğret üniversiteyi orada okusun vatandaşı olunca maaş mı bağlayacaklar...
Asıl. soru şu, onların dert etmelerini sen neden dert ediyorsun?
Yorumlara bakiyorum cogu bnde orada doguracam demiş halbuki onu syleyenlerin g. tune don alamadiklarina yemin edebilirim ama isbatlayamam
Umarım orada doğurursun da bari o kurtulur
Çok güzel bir karar almışsın Çocuğun eğitim hayatına çok güzel katkı saglar kimseyi dinleme
Rızkı veren Allah'tır. Sırf abd vatandaşlığından faydalansın diyerek orada doğurmak istiyorsan sen ülkeni aşağılamış ve hakir görmüş oluyorsun.
Yahu millet cekemediginden oyle diyor ne bakiyon sen git git cocugun hayati kurtulur yeminle dusunmen hata
Bende ABD vatandaşıyım git nerde doğurursan doğur bizene bundan
Sanaa bi şey diycem paran varsa git doğur amerkada çoçuğun geliceğin kurtar
Amerikada doğan yabanci bebeklere direk vatandaslik vermiyorlar bisey bilmediğin burdan belli anca troll hemde 7 aydan sonra ucak yasak 1 kala nasil gidiyon
Onceden veriyorlardi ama yeni yasada hemen dedigin gibi vermiyorlar
Aynen yeni yasada verilmiyor bunu demek ki bilmiyormus ama bu soruyu hemen niye trol yapsin ki belki cidden bilmiyordu :)
O zaman 5 ayi orada gecirmesi gerekli dimi 7. Ayda gitse olur yani demi 🤔
veriyorlar kanka ya ne cahilsin git sen araştır bi
trump kaldırmaya çalışmış yasayı ama zor kalkması kulaktan dolma bilgilerle insanları nasıl hemen yargılıyorlar
Yanlislikla 5 ay demisim bu arada 😅🤦
Sensin cahil oyle okumustum onu soyledim arastirsin en azindan diye burada kizlarin egosu da tavan yani
Kulaktan dolma bilgi degil kendim arastirdigimda oyleydi surekli onu arastirmiyorum herhalde degismis olabilir insan gibi bilgi veremiyor musunuz siz yaa 😒 ben herkese duzgunce anlatmaya calisiyorum burdaki herkes egoist baska bisi diil
Milleti takma yaptığın çok mantıklı bir şey
Kesinlikle abd'de doğur. Çocuğun hayatı kurtulur.
Kime ne bu sizin kararınız kimse karışamaz.
Ben sevmiyorum Türkiye'yi. Seviyorum diyenlerin yaptıkları ortada.
Ben olsam kendi memleketinde yaparm taşı toprağı altın
Aklima sey geldi " Turkiye'de sevis, Amerika'da dogur". Ne guzel demis Ender..
Dogurmu çıkar mı..
Kesinlikle yapabiliyorsan yap kimin ne dediğine bakma
Farzet amerikanın ortasında doğurdun nolucak ne faydası var çocuğu çıkarttın yerin
Abd vatandaşı olacak mesela
Ya kardeşim abd vatandaşı olunca ne olucak onu anlamiyorum şunun şurasında yasicagimiz 20 30 sene daha var böyle şeylere takma kafanı
1 gün bile yaşasam güzel yaşamak isterim
Anladım hayırlısı olsun
Dusunceye bak cok sacma ne yani 20 30 yil senin icin bossa bizim icinde bos mu olmali tabii ki guzel yasamak isticez şaka gibi nolucakmis cocugumuzu tabi dusuncez surunmesin isticez boyle olucak babalarin cocuklarina üzülüyorum dusunceye bak cocuk yapmayin mumkunse 😒 bossunuz resmen
Cocuk eziyet mi ceksin guzel mi yasasin siz gidip eziyet cekmesini istersiniz tabi zevk icin cocuk yaptiginiz icin bencilsiniz 😒 sinir oldum, anca kendi zevklerinizi dusunun ztn baska bisi dusunemionuz ztn
Ben kendimi düşünürüm bencilim çocuk falanda sevmem zaten
Belli oluyo o zaman bari bi iyilik yapta cocuk yapma
@haycasey sakin ol tatlım boş ver
@HellBounDgrl Ama sinir oldum yaa boyle insanlar yuzunden olan masum cocuklara oluyor 😪
Hamilesin çok takma sakin ol güzel şeyler düşün ve Amerika ya git gidebiliyorsan
Aaa soran ben diilim ki soran gizli bakk 😅 hamile diilim ben canim
Hahahaa farketmedim inan olsun sende takma simdiden gelecekteki çocuklarını düşün benim 3 tane var Allah sağlık versin ama imkanım olursa ilk fırsatta gönderecegim Avrupaya
Cahille girme münakaşaya. ya sinirini zıplatır havaya, ya da yazık olur adabına.
İmkan varsa git orada Dogur
istersen İngiltere de doğur kime ne
İnan ki çocuğun çok sevinecek Amerikan vatandaşı olduğu için keşke bizimkiler de yurt dışına gitseydi.
Tabi canım git İran'da doğur
ABD vatandaşlığı veriyorlar mı halen bebeğe?
Veriyorlar kalkmadı
Çocuk İçin iyi olur
seviyorsan burada dogur egitimini yine orada ver
Benimki farklı durum. Çifte vatandaşlık olacak bebekte isterse abd de yaşayıp çalışabilir okuyabilir istediği ülkeye vizesiz girebilir gibi gibi böyle seyler sebebiyle istiyorum
türkiyede başarılı olmuş sayisiz insan var dogru bir egitim ile burada da basarili olur çifte vatandasa gerek yok bence evet çifte vatandaslik boyle bir duunce ile ihnettir
Amerikada dogurmak cok pahalı ama
Evet çok pahalı ama ona göre birikimimiz ve durumumuz var ilerisi için evladımız için bence ödenecek değer
kimseye söyleme bence
İsteyen istediği yerde doğurur
Yurtdışında doğum yapmak çok saçma
senin doğman kadar yani
Hayir Senin konuya değil olup saçma sir bir şekilde yorum yapman gibi
En güzeli yapıyorsun dinleme kimseyi
Para senin çocuk senin kime ne
Nerede istiyosan orada yapabilirsin.
O artık geçerli değil
Hayata izin vermezler geçmiş de kaldı i
Banane nerde doğuracaksan doğur şu an tek derdimiz nerede doğurmak istemen!
kanada daha ıyı secım aslıdna
Amerikada doğdu diye vatandaşlık mi vericekler
Abd de doğan her çocuk kayıtsız ve şartsız abd vatandaşıdır normal abd vatandasinin tüm hakları onda da olur
Çok doğru bir karar sakın milleti dinleme
Kedi uzanamadığı ciğere mundar dermiş.
Çok haklısın cahillik işte
Kıskançlıktan yapıyorlar
doğuma yakın uçağa binilmesi yasak
İmkanlar el veriyorsa istedigini yap.
Kendileri yapamadigindan
yürü be apla en doğrusu olur.
Bennolsam bende yurt dışında doğururdum ncjcjc
Bu yasa kalkmış olabilir araştır istersen
En iyisini yapıcaksın sakın kimseyi dinleme
Sen onların öyle söylediklerine bakma
Git amerikan biriyle evlen 😂😂
Yav istediğin yerde doğur kime ne bundan
Gel bi de akrabalarıma anlat
Anlatmak zorunda değilsin. Keyfim öyle istedi de geç
Uçakta doğur doğurabilirsen 🤣