Bu ülkede çocuk doğurmak mantıklı mı, ekonomik kriz ve eğitim şartları varken neden doğurayım?

Doğurganlık 1,30 olmuş birkaç kadın 7 çocuk doğurmuş peş peşe. Hiç mi bir yerin ağrımadı doğurunca. Bu kadar doğurganlık fazla yine de, okul okutulmayan kız çocuğu, kadın varken bu kadar doğum fazla bile.

Çalışırım paramı kazanırım yine de doğurmam?

Bu ülkede çocuk doğurmak mantıklı mı, ekonomik kriz ve eğitim şartları varken neden doğurayım?
Cevapla