Eşim çocuk istemediğini evlendikten sonra söyledi. Buna hakkı var mıydı, ne yapabilirim?

Evlilikten önce de konuştuk çocuk konularını, şu an hazır değilim dedi. Şu an ben de hazır değilim zaten ama hazır olduğumda istiyorum. Ama eşim evlendikten yaklaşık 3 ay kadar sonra hiç çocuk istemediğini, buna zamanının olmadığını, iyi bir anne olamayacağını düşündüğünü söyledi. İyi bir anne olamam diyen birinden çocuk sahibi olmasını bekleyemem ama bu ikimizin de kararı olmamalı mıydı, bana en başta söylememeli miydi? Ne yapıcam çok kafam karışık. Çünkü benim de çocuk sahibi olma hakkımı elimden aldı.
Eşim çocuk istemediğini evlendikten sonra söyledi. Buna hakkı var mıydı, ne yapabilirim?
Cevapla