Eşimle görücü usulü evlendik.
Evlenmeden önce konuştum çocuk sahibi olmak istemiyorum dedim. Saygı duydu. şimdide çocuk istiyor ne yapmalıyım?
Eşimle görücü usulü evlendik.
Evlenmeden önce konuştum çocuk sahibi olmak istemiyorum dedim. Saygı duydu. şimdide çocuk istiyor ne yapmalıyım?
Selam gadası 🙃
Eşinde biraz döneklik var gibi görünüyor. Şahsen senin fikrine saygı duyup şimdi bu fikrinden vazgeçmiş olması üzücü görünüyor. Sen bir şekilde kendini korumaya bakacaksın. Bunun en kolay yolu spiral taktırmak olacaktır.
Eğerki çocuk sahibi olmayı hiç istemiyorsan ve eşinden ısrar ediyorsa lafı uzatmaya gerek yok ilişkiniz zarar görür ama şu an için hazır değilsen bunu eşine güzel bir dille anlat ve kırıcı olmayın birbirinize
Evlenmeden önce bu kararına saygı duyduysa şimdi yan çizmeye hakkı yok. Söz ağızdan bir kere çıkar.
Git spiral taktır. Bu konuda etkili bir yöntem olduğunu duydum.
Hayır yok her şey önceden konuşulup anlaşılmış cayma hakkı yok zorlarsa boşan klişe olsun diyede söylemiyorum herkes birbirinin fikrine saygı duymak zorunda.
Cevap
37Cevap
Ortak bir noktada buluşmanız lazım
Bende çocuk istemiyorum. Ama evlenirken istemiyorum derim o da Tamam der. Sonra istiyorum der ya da ne biliyim burada okuyoruz kaynana baskı yapmaya başlar. Oğlu kabul etmiş haberim yok benim der ben istiyorum deyip oğlunun aklına girer falan. Milyon tane ihtimal var.
Bu yüzden evlenmiyorum ve kimsenin lafina güven olmuyor maalesef. Bugün tamam der yarın hayır der.
Bu arada baktın baskı arttı huzursuzluk yaşanacak boşan. Kimsenin ısrarı ve baskısı ile hiçbir şey yapma. Sadece kendin istersen bu olabilir çünkü. Sadece senin ne istediğin önemli. Çünkü sen başta dürüst davrandın.
Merhaba, böyle bir konuda fikrinin değişeceğini bilmen gerekir, evlilikte çocuk istenmemesi olacak şey değil çünkü. Eğer o istiyor ve sen istemiyorsan, ona saygı duymalisin ve yolunuzu ayırmalısın
Ya sanki bunun bi çaresi var ya yapıcaksınız ya da boşanırsınız seni aldatır sende ayrılırsın bu konular öyle ilk başta konuşulup he denecek bi konuda değil
Saygı duydu ne alaka ömür boyu çocuk yapmayacam dedin mi karşındaki anladı mı yoksa bir süre istemiyor diye mi düşündü
Ne alaka biliyor musun , ömür boyu anne olmayı düşünmüyorum dedim oda bende istemiyorum kararınıda desteklerim sadece seninle evlenmek istiyorum dedi , sonrasında yan çizmek acayip komik
Aynen sadece düşünür ama
istemiyorsan şu anlık yapma, çocuk büyük bir sorumluluktur kaç yaşındasın kaç yıldır evlisin bilmem ama daha kendi hayatını bile tam yaşamayamamışken kendi hayatını çocuğuna adaman gerekecek.
Hakkı falan yok sanki çocuğun tüm bakımıyla o ilgilenecekmiş gibi seni istemediğin birşeye zorlayamaz koruma hapı kullan eşinden gizli haberi olmaz
Çocuk istemek onun hakkı ama sen evlenmeden önce söylediğin zaman kabul ettiyse kusura bakmasın ama haksız oluyor
hak olarak bakmamak lazım konuya eğer biriniz istiyor diğeri istemiyorsa ayrılığa kadar gidebilir sıkıntılı bir durum...
Aynı düşüncede değilse baştan söylemesi gerekirdi. Taktik uygulamış resmen
Zamanında fikrini belirtmedigi için hakkı yok bence hakkını kaybetmiş
Evlenmeden önce kabul ettiyse şimdi bunu istemeye hakkı yok
Yok ikinizin de istemesi lazım o istemeseydi de senin hakkın olmazdı mesela
Evlenmeseydin Cocuk için maddi ve manevi yeterlilik gerekiyor Yani eşin baba olacak kapasitede mi? Bunu sorgulayın
ikinizin de yeterince istemesi gereken bi sey bu o yuzden saygi duymak zorunda. 9 ay o tasimiycak sonucta
Buna hakkı yok. Çok uzatırsa ayrılırsın. Mecbur ayrılırsın.
Boyle konularin onceden konusulmasi lazim aslinda bu tarz sorulari her gördugumde ayni seyi dusunuyorum
Açıklamayı okumadınız sanırım.
köprüyü geçene kadar zihniyetiyle demiş. eğer o zaman tamam dediyse şimdi isteyemez hakkı yok
Bu konu hakkında öncesinde konuşulup anlaşıldıysa hakkı yok bence
boşan ya da evlatlık al o baksın zaten bakamaz çocuğu elinden alırlar
walla cok zor bı durum bosanmaya kadar gıder allah gostermesın
Hayır yok olmayacağını kabullenerek evlenmiş
Görücü usulü evlenmeden önce bana mı sordun da, şimdi çocuk sahibi olmayı ban soruyon :D
Seninde ona saygı duyman lazım. Neden istemiyorsun?
İstemiyorum kendimi öyle bi durumda görmüyorum
Saygı ne alaka evlenmeden önce 20 kere söylerim
Söyledim
Seni istemediğin bir şeye zorlayamaz. Çözülemeyecek noktadaysa ayrılmak en iyisi belki de.
Hakkı yok istememen normal olmasın olmak zorunda değil
Sonuç ta kabul etti önce şu an istemesi saçma izin verme zorunda değilsin
Aynen öyle hiç dinleme izin verme söyle böyle kabul ettin brn istemiyorum zorlayamazssın istemediğim şey için hakkı yok asla,
Başta konuşulup anlaşılmış şimdi ısrar etmesi olmaz
He de geç ama mutlaka korun kendin, ya dogum K hapı al ya iğne yap. Erkek istiyosa mutlaka olur cunku. İçine boşalır zorla
Bence en iyisi ortak bir noktada buluşun yoksa kötü olur Allah yardımcınız olsun
yapmayacaksın cocuk tabi ki seni böyle kabul etmisse çocuk istiyorum diye diretemez
Kolayı var tmam istiyorum de korun hem neden istemiyorsunki
Akrabanızın çoçuğunu günlüğüne alın alıştırma yapın eğer bakamazsanız istemez saten
baba olmak ununda hakkı ama
Ama ben konuştum öncesinden sonrası beni ilgilendirmez.
Hayır hiç istemiyorum ömrüm boyunca dedim oda saygı duyuyorum sen nasıl istersen dedi.
Öyle kabul ettiyse ısrar etmeye hakkı yok
korunmayı dene
Hakkı var ama anlaşmaniz lazim
Öyleyse boşanalım de..
Hakki yok ama boşanmaya hakkı var
Önceden belirtmişsin zaten
Zamana ihtiyacın olduğunu söyle
Korun bir şey olmaz🙂
Sen istemiyorsan saygı duymak zorunda.
Kazayla gebe kal sende
Ne
Neden istemiyosun
İstemiyorum açık ve net
Senin bedenin
Neden istemiyorsun
Var tabikide
Mümkün
Neden peki
Bu boşanma nedeni
Cocuk harika
kesinlikle yok
Hakkı var
Hakkı var
Sağlıklı bir devamlılık için boşanabilirsiniz.
Evet hakkı var
Orta yolu bulun
Hakkı var
Tabiki var
Var tabi
Ortak karar olmalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?