AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
132Cevap
Benim babam yatalak demans hastası. Çok ömrü kalmadığı söyleniyor. Bitkisel hayatta gibi yıllardır. Sadece diyebileceğim tek şey kendindeyken dünyanın en iyi babalarından biriydi. Kutlayabilmek isterdim öpe sarıla...
Kendisini pek sevmem. Adeta 2 yabancı komşu gibiyiz. Lüzumsuz bi mesafe var. Yaklaşmaya çalıştığımda kendinden tiksindirerek ittiği bi duvar.. iyilik yaptığımda karşılığında gördüğüm kötülük.. neyse babam yok benim.
Dünyanın en yakışıklı , tatlı , sakin mizaçlı ve iyi niyetli adamı idi.
Gencecik yaşta hayata gözlerini yumunca ardından İstanbul ağladı.
Çok az zaman geçirdik onunla ama çoooooookkkk özlüyorum.
Ondan hatıra kalan babaannemi de yağmurlu bir Mayıs gününde toprağa emanet ettik.
Ana oğul koyun koyuna yatıyorlar artık.
Onlara kavuşma bize hasret düştü.
Benim babam diyorum gerisi gelmiyor😢😢
Çocukluğumda psikolojik yönden zorlu süreçler geçirmeme neden olsa da severim kendisini, baba neticede atsan atılmaz satsan satılmaz.
#BenimBabam dünyanın en merhametli insanı olabilir.. ❤️🎈 Allah başımızdan eksik etmesin.
Tek kelimeyle garip bir adam. Çocukluğumdan beri hatırlarım sadece hayatın bütün yükünü annemin omuzlarına atmakla yetinmez, kendisi de üstüne yük olurdu. Biri aile de hastalanmaya görsün ağlar sızlar kendini yataklara atar ve hiç ilgilinemezdi. Gerçi hala öyle ya. Panikti, çekingendi, pasifdi ve laf anlamazdı. Dışarıya sinirlenir bizi hırpalar sinirini bizden yani gücünün yettiğinden çıkarırdı. Hiç unutmam 6 yaşlardan itibaren gözü döndüğü zamanlar da evin bıçaklarını saklardım. Bıçakla yürürdü üzerimize çünkü. Psikolojisi bozuktu kısaca. Ailesinin yüzünden. Ve ben de muhtemelen onun yüzünden.
Dünyanın en yobaz insanları arasında ilk 10'a girer.
#benimbabam kalbimdeki en buyuk yaram
Nurlar icinde uyu
Ne kadar sinirli ve hemen öfkelen biri olduğunu düşünsemde yinede seni çok seviyorum babam. Babalar günün kutlu olsun, allah sana uzun ömürler versin, rabbim seni başımızdan eksik etmesin seni çok seviyorum babam 🥰🥰
Benim babam anlatılmaz yaşanır 😆 çünki çok dengesiz ben bile çözemedim
Deli.🤣🤣
🤣var biraz
Delilik
Belli belli
O iyi ki var ama canım babam allah ondan razı olsun ☺️☺️☺️☺️ya insanın babası dağıdır yaa anlatılmaz yaşanır tabii
Ne güzel benim öyle değil, çok şanslısın
😳🥺😓üzdü umarım hayatın mutlulukla dolar hüzün senden uzak olur canım abim🥺🙂🤭
Amin.. yarın ameliyatım var hiçbirşey demedi..
İçinden seviyordur bakma sen fua ediyordur mutlaka
Dua*
Geçmiş olsun bu arada burnun daha iyi olursa yengem kızabilir ama 🤭😂😂😂kıskanmıyormu hiç
Ooo Çok kıskanç valla. Diyor zaten iyisin burnu yaptirsan dibinden ayrılmam diyor artık sen düşün
😂😂demiştim yenge bizim tayfadan diye🤭🤭
Sende ikizlersin demi🤦♂️😂
Hayır ama kıskanç iyi kalpli ve kötü düşünmeyi bilmeyen bir karakter sahibiyim ve seninle konuşurkwn çokta farklı olmadığımızı düşündüm açıkçası🤭yengemde ise hislerim öyledir bence diyor🤷🤷🤷
Bence de aynen öyle iyi kalplisin yani
Ya teşekkürler 🤗 abilerin bir tanesi 🤗🤗sende öylesin
Rica ederim.
Benim babam beni asla sevmedi, benim 2 küçük kardeşimi sevdi ve bunu gözüme soka soka gösterdi. Oyun oynadığım abiler, amcalarım, dedem bana babamın göstermediği baba sevgisini ve şefkatini gösterdi. Benim babam beni sevmedi...
Yorumlara bakıyorum da herkesin babası ne güzelmiş , keşke benimki de sizlerin babası gibi olabilseydi
Keşke benimde..
😇
Benim babam babaligin hakkini veren çocukları için yapamayacağı şey olan bir babadır Rabbım başımızdan eksik etmesin babalarımızı
Ağlayarak yazdığım bi görüş oldu bu. Ailemi en son 5 yaşımdayken gördüm babamın bi lafını, sözünü pek hatırlayamam keşke buraya anlatabileceğim bi anım olsaydı onunla..
Üzdü bu... 😢
@Banker_Bilo üzmesin kimseyi..
okuyan her hassas kalbi üzer
Polat Alemdar nasılsa o da öyle ya insan bir kere mi gülmez çocuğuna bir kere mı sevgisini göstermez hissettirmez.
Yine de sağolsun netice de babam...
Ama o sevgiyi tatmadim..
Askere giderken bile sarılmadı😔
İyiki benim babam, benim babam ne kadar gösteremesede bizi seven değer veren biri ve o gerçekten baba gibi baba o benim superman'im...❤
#BenimBabam 'la pek bir diyalog kurabilmişliğim yok ne yazik ki kendisini çok severim ama hiç bir zaman karşılıklı oturup konuşamamışızdır. Umursamazlığımı kendisinden almışımdır. Hayatım boyunca babamla yarım saat oturup sohbet edebilmişliğim yok ya çok büyük eksiklik
#Benimbabam, şimdiye kadar gördüğüm en adaletli adam. En kibar, en hassas onun için dünyaları verebilirim..
Olmasa da olur. Gercek babalarin babalar gunu kutlu olsun 😬
#BenimBabam hayatımda yakınlık kuramadığım kişilerden biridir belki diğerleriyle yakınlık kuramamamın nedeni budur. Kötü değildir, sever beni ama göstermezdi. Şimdi göstermeye çalışıyor ama ben karşılık veremiyorum. Yabancı hissediyorum. Yinede beni sevdiğini anladığım zamanlar olmuyor değil. Bazen bir bakış bile hissettiriyor ama yetmiyor.
Benim babam karakter yoksunudur. 4 çocuğu olmasına rağmen çocuk yetiştirmek ve ebeveynlik hakkında hiçbir b*k öğrenememiş bir insandır kendileri
@Işıksızlow Müslüman olduğu yetmezmiş gibi bir de siyasal islamcı *mk
Zor olmalı her Ailede bu tip Babalar var genelde bir de yetmiyormuş gibi yeni evlenenler de var çok utanç verici tablo
Benim babam dünyanın en anlayışlı insanı o iyiki var allahim başımızdan eksik etmesin
Benim babam anlatılmaz. Yaşanır. Ben onu kelimelere sığdıramam asla kelimeler kifayetsiz kalır.
#Benımbabam bu hayatta tanıdığım en iyi dostum her koşulda yardım eli uzatan gerektiğinde babalık yerine akranımmış gibi olan hayattaki tek güvendiğim erkek🥰
Günün bitmesine dakikalar kala bende birşeyler yazayım dedim. Benim babam 2 yıl önce vefat etti. Mert adamdı çocuklarına gözü gibi bakardı. Kız erkek ayrımı yapmazdı. Dershaneye gittiğim dönemlerde ben uyurken cebime harçlık koyan kelimelerle anlatılamayacak iyi kalpli bir insandı. Allah rahmet eylesin. Baba gibi davranan babalarında babalar günü kutlu olsun.
#BenimBabam benim moralim bozukken beni toparlayan sayılı kişilerden biri.. #BenimBabam hayatımda güç aldığım sayılı kişilerden biri..
#BenimBabam en büyük huzur kaynağım..
olan var olmayan var
Babam iyidir böyle sanalda övmeyi sevmem cuma günü iş yeri yandı babamların Allah'a bana bağışladı 3 gündür hastanedeyim yoksa destan yazarım fakat gerek yok severim babamı🙏
Benim babam 13 yaşında babasını kaybetti..
Baya erken yaşta..
Şanslıyım ki babam hala hayatta.
Rabbim kımseyi babasız bırakmasın.
13 yasında ben kaybetseydim?
Kaldıramayabilirdim.
Benim bana, sevgisini yalnızca çocuklarına gösteremeyen, annemi sürekli aldattığından dolayı şüphe, güvensizlik ve huzursuzluk gibi duyguları bütün çocuklarında ön plana çıkarmış, babalığın yalnızca verilen parayla olduğunu sanan bir babadır.
#benimbabam sanıp olduğum en kıymetli değerimdir sonuna kadar arkamdadır benimle gurur duyar bende onunla gurur duyuyoorum😍💯
Ben küçükken hep diğer çocukların babasıyla nasıl anlaştığını görünce kıskanırdım, üzülürdüm.
Öyle güzel bir şeyler yaşamadım babamla o yüzden yorumsuzum..
Benim babam harçlık verirken başım gözüm sadakası olsun diyen bir karaktersiz
Baba ha baba...
O ne demekse artik...
En son 3.5 sene önce gördüm...
Var desem yok
Yok desem var...
Arafta kalmak ruhuma çok ağır geliyor...
Babam hayattayken bizde böyleydik yaptığı onca şeyi bir iyilikle unutur efendi gibi görürdük aslında şimdi fark ediyorum babam baba olmayı çok sonradan öğrenmiş.
Bu nasıl bir sorudur yaa ilk okulda annenimi daha çok babanımı daha çok seviyorsun der gibi yazık KS
#benimbabam bundan sonrası yok gözlerim doldu yutkundum susuyorum
Birilerine boşluk hissi veren hiç bir özel günü sevmiyorum:(
Benim babam her anımda yanımda duran yeri gelince bir dost edasıyla sohbet eden çok kral adam
#BenimBabam arkamda olduğu sürece hiçbir şeyden korkmam iyi ki var 💙
"Baba" sıfatını taşıyan biri var ama bu sıfatın gerekliliklerini yerine getirdiğini göremedim malesef. Anlatacak birşeyim yok
Ona ait içi dolu güzel cümleler yok bende açıkçası.
Baba olmasını gerçekten bilenlerin kutlu olsun babalar günü de.
Sonuçta #BenimBabam değil mi? Babamla ilgi şeyler buradaki arkadaşlar bilse ne olur bilmese ne olur :D
#benimbabam Adam Gibi Adam Abi Gibi Abi Kardeş Gibi Kardeştir Bana Rabbim Babası vefat etmiş kardeşlerime sabırlar versin hayatta olanlar da lütfen kıymetini bilsin baba dayanaktir yol gösterendir
Allah rahmet versin iyi adamdı, şerefli ve namusluydu , iyilik yapmayı severdi , bana zamanında çok güzel nasihatlerde bulundu , mekanı cennet olsun 🥺
Keşke hepimizin babalarımızla ilgili sadece olumlu anıları olsaydı.
#benımbabam ilgisini de sevgisini eksik etti en çokta benım melek gibi anneme herkese sonsuz ama bize sınırlı evet dövmedi sövmedi ama sevmedi de ilgilenmedi de sadece bastırdı bizi çok seviyorum ayağına taş gelmesin ama çok kırgınım sana en çokta anneme hakketiği hiçbirseyi ona vermediğin için
İleride çocuğum için örnek almak isteyeceğim son insan.
Babamla aram pek yoktur ama yinede Allah razı olsun ondan
Babası olmayanlara özenir mi insan ben özeniyorum öyle bı baba..
Aynı duyguyu yaşıyoruz, çok üzücü cidden
@Hsjsksoso ahbcanim benim ya kıyamam sana ağlarım bak inan ki
Her gün ağlıyorum ben değişen bişey olmiyor , alışıyor alışmak, zorunda kalıyor insan içindeki yarayla
@Hsjsksoso aptallık yapıp evlenme sakin
Erkeklere güvenin kalmadı ki zaten ama bazen insan hayatında sevildiğini bildiği bir erkek olsun istiyor. Kendi ayakların üzerinde durmaya çalışıyorum olduğu kadar istee
@Hsjsksoso güzelim kurtuluşun kendi ayağının üzerinde durmaktan geçiyor kocadan değil bunu acı bı şekilde deneyimledim
Cidden mi ya , üzüldüm senin adına 😔
Ben ne kadar kendi ayakların üzerinde durmak güçlü olmak için uğraşsam da engeller var ve bu engellerin basında babam ve annem geliyor ne yazık ki 😔
Çok ciddi bir depresyon geciriyorum 3 yıldan fazladır ailem yüzünden , intihar bile ettim ama ne yazık ki ailem bu benim evladimdir kiymayalim diye düşünmediler bir kez olsun
@Hsjsksoso Allah'ın cazalari aile olmayı beceremiyorlar. Ama idare et güçlü durmaya caliss Allah çok büyük gülüm ya
Benim bu konularda içim üzgün buruk çünkü hiç baba sevgisi görmedim nedir bilmiyorum
#BenimBabam bizi 5 kez evden kovan size ihtiyacım yok umrumda değilsiniz tek kalemde silerim diyen ağzından küfür ve hakaret eksik olmayan huysuz kaba deli biridir
Sen uzağımda olsan bile, ben seni yüreğimde hissederim BABAM
#BenimBabam harika bir adamdır. Ama sadece hayallerimde. Çünkü gerçekte onun nasıl biri olduğunu bilecek kadar hayatıma dahil olmadı. Her erkeğin bir gün çocuğu olur, ama her erkek sırf çocuğu oldu diye baba olmaz.
Benim babam yetiş baba dedigimde bir saatlik yolu 20 dakikada bitirendir. Benim babam yaralar açmış olsada sevgisiyle güldürendir. Benim babam en ihtiyacım olan zamanda kendini ölümün kollarına atandır.
Tüm sevinçlerimin hicranı😅
Hiç ağzımı bozmak istemiyorum. Arkadaşın babası daha bir babaydı. Hiç ihtiyacım olmamasına rağmen babalık yapardı. Bir de babaların babası abim var. İkisinde de Allah razı olsun.
Bu hayatta arkamda kimse olmasın...
Ama baba deyince orada bir dur aga.
TÜM BABALARIMIZIN 17 HAZİRAN BABALAR GÜNÜNÜ TÜM İÇTEN DİLEKLERİMLE KUTLARIM...
😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀💗💗💗🤍🤍🤍💙💙💙💙💙💙💙💙
Geçen gün bir iftira yüzünden işini kaybeden iyi yürekli babam en çok da senin babalar günün kutlu olsun ben senin içini biliyorum hiç sorun yok vicdan ve merhamet sahibi olup iyilik yaptın belki birine ama onun sana geri dönüşü hep kötülük oldu insanlar nankördür bunu daha gencecik yaşımda anlamıştım ben
Ağlayacak bir omzu değilde ağlatacak bir dayağı vardır. Benim babamın anneme 17 yıldır bir çiçek alacak yüzü bile yok. Ağızından çıkan kelimeleri o duymaz sanki. Şuna katılıyorum, Benzersiz biri gerçekten. Baba olmayı haketmeyen bir cani
Benim Babam güzel bir gün görmemiş kendini çocuklarına adayan Baba gibi Babadır. Babalar günü kutlu olsun 🌹🌹🌹