Babanız Nasıl Bir İnsan, Aranız Nasıl Merak Ettim 🙃?

Ben babamla kendimi bildim bileli bir yabancı gibiyim, bayram da elini öptürmez mesela. Amca çocuklarım dayı çocuklarım gelir enişte, amca diye sarılırken babamın eline, ben bakarım öyle. Şaka değil tokalaşıyoruz biz babamla. Başımı bir kere okşamadı mesela, yaptıklarımla onun göğsünü hiç kabartamadım, aferin der geçer sadece, başka bir şey değil. Oğlum demez bana ismimle seslenir, ne bileyim bazen özeniyorum işte diğer çocuklara ve babalarına... Hani bir kere doya doya oğlum demesini başımı okşamasını isterdim... Aklıma psikoloğa gitmek bile geldi acaba dedim ben mi öyle hissediyorum ve yanlış mı anlıyorum.
Vesselam Öyle işte
😔
Babanız Nasıl Bir İnsan, Aranız Nasıl Merak Ettim 🙃?
Cevapla