Ben babamla kendimi bildim bileli bir yabancı gibiyim, bayram da elini öptürmez mesela. Amca çocuklarım dayı çocuklarım gelir enişte, amca diye sarılırken babamın eline, ben bakarım öyle. Şaka değil tokalaşıyoruz biz babamla. Başımı bir kere okşamadı mesela, yaptıklarımla onun göğsünü hiç kabartamadım, aferin der geçer sadece, başka bir şey değil. Oğlum demez bana ismimle seslenir, ne bileyim bazen özeniyorum işte diğer çocuklara ve babalarına... Hani bir kere doya doya oğlum demesini başımı okşamasını isterdim... Aklıma psikoloğa gitmek bile geldi acaba dedim ben mi öyle hissediyorum ve yanlış mı anlıyorum.
Vesselam Öyle işte 😔
Vesselam Öyle işte 😔
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer