AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
132Cevap
Bir koca yürek düşünün her zaman en zor anında yanında ve biliyorsun ki gene dara düşsen gene arkanda sapasağlam duracak o kadar çok arkamı topladı ki artık sırf babamı zorda bırakmamak için kırk düşünüp bir adım atıyorum.
Babamın meşhur sözü oğlum gökten halka yağsa biri boynumuza geçmez derdi.
Bilmiyorum kim söyledi ama #babam seni seviyorum ellerinden hürmetle öpüyorum.
Tüm babaların #babalargünükutluolsun
Birde dip not bırakalım baba olmak ayrı birde kız babası olmak varki işte o çok ayrı
Dilim lal olur onu anlatmaya. Kelimelerim eksik kalır.
Bir yönünü anlatsam öbür yani eksik kalır..
Arkamda dağ olanım. İlk ve tek sevdiğim.
Seni çok seviyorum sığındığım limanım❤
#BenimBabam Adam gibi adamdır.. Allah ondan razı olsun Kırmamak için susar, ama kendi kırıldığını belli etmez. İhtiyaç halinde tüm varlığını ortaya koymaktan asla çekinmez.. Allah başımızdan eksik etmesin.
Birileri için koca bir boşluk yeridir, birileri içinde başkalarının oluşturduğu boşluğu kapatan insandır baba. Benim her anımda yanımda olan bir babam olduğu için çok mutluyum varlığı bile bana mutluluk veriyor. Ben onu burda asla anlatamam onu anlatacak kelime bulamam ki anne boşluğumu bile dolduran koca yürekli insan be.
Kızlar, babalarına çok bağlı olurlar, benim de ilk aşık olduğum adam huyu suyu her şeyi benzersiz kimseye benzemesi onu özel kılıyor. Babam gibi bir adamla ömür boyu yaşlanmak isterdim ❤.
Babam gibi adam dediğim birine de buldum, umarım sonumuz babamın kalbi gibi temiz ve bana karşı olan sevgisi kadar uzun ömürlü olur.
Ben babamı kelimeler sıgdıramıyorum cünkü sıgmayacak kadar değerli yüzümü Güldüren tek adam😔
Benim babam sevgisini belli etmez beni öptüğünü hatırlamam bayram da elini öperiz o da asker arkadaşı gibi kafa tokuşturur başkasının evladını överken benim kızımdan iyidir der evlendim vajinismus illeti ile cebelleşirken aldatıldım babamın evine geldim eşim geldi onun yanında ev de yemek yoksa ben de olsam karnımı dışarı da doyururum dedi bu lafından sonra yıllar geçti eşimin geç geldiği bir gece neredeydin diye sorduğum sorunun cevabı sen babanın dediklerini çabuk unuttun herhalde oldu #benimbabam hiç kapanmayacak yaram
#BenimBabam 6 çocuk için didindi etti ömrünün sonuna çalıştı, bir takım elbise bile giyemeden göçüp gitti bu dünyadan 😔
Eskiden ben onun çocuğuydum şimdi o benim. Yemegini hazırliyorum kahvesi eksik olmaz. Arada takılırım. Sever beni ben de onu. O kalem benim. Güvendeyim onunla. İyi ki var.
İşte vefalı evlat..
@Can3444 teşekkür ederim.
🙏
“baba” sıfatını hak etmiş herkesin Babalar Günü’nü kutluyoruz!
Bu kısmı sevdim. Benim babam yok. Ama abim babam gibi, bu yüzden; #BenimBabam ne olursa olsun beni bırakmayacak adam gibi adam.
Babacim seni anlatmaya kelimeler yetmez... Seni çok seviyorum
Buraya kalbimi bırakıyorum ❤
#BenimBabam
#benimbabam
Herkesin babalar gunu kutlu olsun
Anne cocugu 9 ay karninda tasir baba bir omur boyu sorumlulugunu kafasinda tasir adamdir babalar adam bi cok kez can verir senin icin golgedir cinardir kiymetlerini bilelim
Ben bir mafianin kiziyim.
Herkese nekadar havali mavali gelsede oyle degil o isler.
Gozlerin gormedigi vicdanin gup gup atigi bitmeyen gecelerden ibaret.
Kalablagin icinde yanlizsin.
En kotusude Babamin iyi bir insan olmadigi bilmek.
Gormiyeli 12 sene oldu, ondan kurtulmak cok zordu.
Babanizi kaybetiginiz gun degilde, bayramda, mezuniyete, akil lagzim oldugunda, ezildiginizde... yoklugu cok belli oluyor.
Anlaticak cok sey var ama anlatmama taraftariyim bazen susmak ruha iyi geliyor. Yinede Herkesin babalar gunu kutlu olsun.
Benim babam öldü.
Ama kendisi acıyı dibine kadar yaşayan, bu hayatta birçok şey görmüş geçirmiş birisiydi. Geceleri eve içkili gelirdi. Birkaç zaman hariç hiç mutlu görmezdim. Beni hem çok sevdiğini söyler hem de çok ağır laflar söyleyebilirdi.
İyi veya kötü bi babaydı diyemem ama ondan onun bile öğrettiğinin farkında olmadığı hayata dair çok şey öğrendiğim kesin.
benim babam dunyadaki en bencil insan kendinden baskasi onemli degil onun icin sevgi nedir bilmez aksam yemegi verdigi icin bize kendini dünyanın en iyi babası sanıyor hiçbir zaman yanımda olmadı daha da olmasın zaten gerekte yok dinlemek istediniz anlattım umarım okumuşsunuzdur
Benim babam şu an cennette 6 çocuk büyütmüş bir işçi maaşıyla o adam benim babam 😭😭 yemez yedirir giymez giydirirdi mekanı cennet olsun...
#BenimBabam
Benim babam ah ah bildim bileli çalışıyor 1 gun kahveye gitmedi bir gun bir arkadas edinmedi hatalar yapsakta hep arkamizda oldu bizi herseyden cok sevdi cok şakacı komik bir adam anneme olan sevgisi o kadar guzel ki bir insanin babasinin iyi olmasi bu hayattaki en buyuk sans bence ben de o sansin en buyugune sahibim iyki varsin iyki benim babamsin canim babam ulu çınarim
Babam...
Söylemeyi bile özlemişim bu kelimeyi. 13yaşımda kaybetdim babamı. Babam çok iyi biriydi "şeker abi" derdiler çocuklar ona. Çünkü hep cebinde şeker vardı ve çocuklara verirdi...
Benim bisikletim yoktu o zamanlar... bir erkek çocuğu bisiklet istedigi için ayilesinden çok ağlıyordu ve babam gitdi ona bisiklet aldı. Ve demişti hiç bir para bir çocugun gözyaşına değmez. Böyle biriydi...
Babacığım dualarım seninle ve seni çok özlüyorum 😔
#BenimBabam kelimelerle anlatılamayacak kadar kalbi güzel bir adamdı. Doğum günümde ölüm haberini almış olsam da her yeni yaşımda babam olduğu için bir kez daha şükredeceğim. Bir yerlerden beni görüyorsa onsuz geçen 11. babalar gününü kutlamak istiyorum
#BenimBabam her gün dizinde saçlarımı okşayan ve fikirlerimi önemseyen biri. 💗
Benim babam gerçekten evimizin direği benim gözümde her zaman kahraman benim Bi abim yok bana abilik yaptı dedelerimi küçükken kaybettim onların yerinede gecti herseyim o benim Allah yokluğunu göstermesin canım babam benim
Benim babam ideal eş ve ideal baba figürünün tam kendisiydi.. 🖤❤️💔 #BenimBabam
Canım babam. Benim büyük kocaman babam. Benim büyük kocaman babam. Bababababababa babam.❤️Bababababababa babam.❤️
#BenimBabam hayatını bizim için yaşadı ve öldü.. Ne diyebilirim bilmiyorum kelimeler boğazın kör noktasında düğüm! Söz bitti..
Aynen
#BenimBabam bana göre eşsiz bir varlık, herkesin babası kendine göre öyledir tabii. Babam her düşecek olduğumda kolumdan tutan ve kaldıran bir adamdır. Bazen beni sinirlettiği olmuyor değil... canım babam. Sürekli Allah'a şükrediyorum bana böyle bir adam verdiği için.
Tüm babaların babalar günü kutlu olsun.☺️🥺
Esasında iyi birisidir. Içten pazarlıklı değildir fakat bazı şeylerde çok anlayışsız. Çok inatçı ve birazda çekilmez. Muslum filminde bir konuya değinilir. Babası gibi olmamak için çocuk yapamadığından bahsedilir. Hic sevmediği babası gibi baba olmaktan korktuğu için. Bende babamla hic anlaşamam fakat gün geçtikçe galiba babama benziyor gibiyim 🙄
İlgilenmez, yakın değiliz, alkol problemi var içmese iyi adam... İçince çekilmez duygusal ve yılışık olur, bazen bana bir kere seni seviyorum demedin diye sitem eder ama bilir de suçun kendisinden olduğunu. Yakın olmasakta doğumgünü, babalar günü hediyesini alırız. Kötü biri değil ama olmasa da olur diyeceğim biridir, kafamda baba figürü de yok, insanların annesini babasını övmesi de bilemiyorum biraz değişik geliyor. Bu yüzden eksiklikte hissetmiyorum.
Benim babam bana saçma sapan sebeplerle kızan beni evlatlıktan reddedip sonra hiçbir şey olmamış gibi davranan bana nankör diyen yaptıklarını başıma kakan biri
Ben her seferinde o senin baban sineye çek diyorum kendime atıyorum arkama ama buz gibiyim
O benim kahramanım, canımiçi babam candanötem, dağ gibi duran asla yıkılmayan tüm fedakarlıkları omuzlayanım, en büyük şansım, herşeyimiz ❤️
Küçükken biri bana kötü davrandiginda şimdi seni babama söyliycem derdim çünkü biliyordum ki en büyük kurtaricim ve kahramanım oydu ama hayat babamı elimden çok erken aldı sadece 20 yıl yaşadım. Ondan sonra hayatımda herşey yarım kaldı.
Babam iyi ki var ne zaman başım sıkışsa her halukarda yanimda annemden daha cok anlasiyorum onunla seker gibi adam iste 😀
Seni Seviyorum Babacığım. İyiki varsın.❤️
#BenimBabam
İlk defa bir soruya görüş yazmakta zorlanıyorum KizlarSoruyor :(
Sana #BenimBabam ile başlayan anlatabileceğim hiç bir anı, hiç bir söz maalesef ki yok. Sabahtan beri ne yazsam bilemedim. Ama şüphesiz ki eğer ben çok küçükken ölmeseydi. Eminimki şuraya görüş yazmaya yer yetmezdi...
Sana yazabileceğim tek cümle..
#BenimBabam gibi cennette olan ya da hayatta olan cennet gibi babaların babalar günü kutlu olsun.
Ne kadar şu sıralar kendi yaptığım hatalar yüzünden aramız bozuk olsada.. Benim babam baba gibi adam onu şimdi daha iyi anlıyorum benim için yaptıkları bana verdikleri bu yaşa kadar kendi ayağım üstünde durmam için her fedakarlığı yapan adam.. Babamı seviyorum
Merhamet etmenin güzelliğini ondan öğrendim, özünde iyi biridir ama onun da her insan gibi hataları oldu zamanında. O zamanlar çok öfkelenmiş ve kırılmıştım ona. Büyüyünce onu anlamaya ve kararlarına saygı duymaya başladım, ne olursa olsun o benim babam sonuçta.
#benimbabam çok çalıştı, çok çabaladı ama olmadı. Umarım öteki dünyada hak ettiği değeri görüyordur.
BenimBabam bana hayatta dik durmayı hiçbir zaman pes etmemeyi öğretti ve en önemlisi hayatı öğretti allah başımızdan hem annemizi hem babamızı eksikk etmesin AMİN.
Benim babam umursamazın tekidir. Survivor diye yatar kalkar. Evde çivi bile çakamaz. Beni bu zamana kadar kızım diye sevdiğini hatırlamam. Ama kılıma zarar gelse dünyayı yakar. O kadar da yüce bir adamdır. Canım babam ♥️
#BenimBabam yobaz, gerici ve inatçı birisidir. Karşısındakinin fikirlerine önem vermeyen kendi kızını sürekli aşağılayan, özgüvenini aşağı çekmeye çalışan, her konuda bana engel olan. İnatçı, kadına el kaldırmaktan çekinmeyen, ve bunu erkeklik sanan yalanın dolanın babasıdır, benim babam değil. Söyleceğim tüm hakaretler onun yanında masum kalır, gerçek babaların babalar günü kutlu olsun.
#BenimBabam sinir hastası ve yobaz birionu sevmiyorum duygusal olarak onu baba olarak görmüyorum benim için tamamen yabancı sadece kendini haklı gören anneme bağırıp çağıran onu cinsellik için kullanan biri kişisel temizliğine özen göstermez cimridir ve lokmamızı sayar onu sevmiyorum
Küçük bebeğe bile küfür eden biri olduğunu eklememişim aklıma geldikçe eklerim onunla ilgili olan şeyleri
Baba statüsünü layıkıyla yerine getiren (baba olmak sadece çocuk yapmak değil, onu elinden geldiği kadar en güzel şekilde yetiştirmek gerek) ve babası hayatta olan herkesin Babalar Günü'nü kutluyorum.
#BenimBabam çok uzaklarda
Cok sopasını yedim , bazen tekme tokat dövdü bazen bakışlarıyla konuşmalarıyla. Gun geldi evden kovdu, gün geldi bizi bıraktı gitti. Sayesinde hayati erken yasta öğrendim. Onun yaptığını yapmamaya çalışıyorum, herseye rağmen babasiz büyüyenleri gördükçe de iyi ki varsın diyorum. Ne yapalım canı saolsun
Beni çok hoş büyüttü, herkesin babası kendine özeldir. Benimkide bana özel❤️ iyiki benim babam🥰
Ah babam sağolsaydı, köşede otursaydı bir karlı dağ gibiydi arkamızda dursaydı…
Fikirlerimi önemsemez, başarılarımı takdir etmez, överse ağzı yamulur. Hep bi eleştiri hep bi kıyas. Kısaca iletişimimiz iyi değildir ama severim yine de dkdk
Babamın bir öğretmen, psikoloji hocası, okul müdürü olması bizim için büyük bir şans ve mutluluk oldu her zaman. Allah ondan razı olsun... Her zaman anlayış ile arkadaş gibi konuşarak, dertleşerek her soruna çözüm bulmuştur. Allah başımızdan eksik etmesin hiçbirimizin babasını...
9 Yaşında babam öldü annemle ayrıl. ak üzere idi.. Annem yeniden evlendi ve o insan nur içinde yatsın mekanı cennet olsun vana gerçek bir baba oldu..Çok şey öğrendim ve hayata onun sayesinde sorunsuz hazırlandım. Oglum kimse omzundaki rütbelerine saygı duymasın kişiliğine saygı duysun demişti.. Önün sözünü tuttum.
Cok sert ve sabit fikirlidir. Konusmaya hep " Kim ne derse desin " diyerek baslar. Arap dinine inanir. Surekli birseyler fisildar. Iletisim kurmak son derece zor olup, fikirlerini genelde karsi tatafin fikirlerjni onemsemeden pat diye soyler. Balik burcudur, hukukcudur, orta boyludur, turlu turlu huyludur, dekolte kafalidir ama herseye ragmen cocuklarini sever. Oyle biridir.
#Benimbabam dünyanın en vurdumduymaz insanı. Bir gün yan apartmanda yangın çıkmıştı ve annem onu "yangın çıktı uyansana" dediğinde verdiği tepki beni bitirdi. "Söndürürler, ışığı söndürün yatın uyuyun" bu yüzden vurdumduymazlık konusunda kimse üzerine su dökemez :D
Babam saf iyi niyetli biriydi ama vurdum duymaz ve bereriksizdi günlerce aç kaldığımız olurdu. Hiç sevgi ilgi göstermez Kendi halinde biriydi bize yaşattığı sefaletten dolayı üzülmez var da yapmadım mı derdi. Öldüğünde de yokluğundan çok ölüm şoku yaşamıştım 13 yıl oldu hiç aramadım annem vardı dağ gibi o da vefat etti
Daha ne olsun bir de iyi diyosun
Babasını kaybeden onlarca kişi varken burada babamı övmek ne kadar mantıklı, ne kadar insanca olur? Babalar gününü kutlamayı bile yanlış buluyorum.
Doğru dediniz..
Bu görüşü arıyordum... En haklı görüş
Hem fedakar hemde bizi önemseyen biri #BenimBabam hakkını ödeyemem kesinlikle. Onu çok seviyorum.
#BenimBabam beni hiçbir zaman düşünmeyen, bana ihtiyacı olmayan sorumsuz bir baba. Baba benim için hayal kırıklığı. Değerli güzel babaların, babalar günü kutlu olsun..
#BenimBabam her fikrime saygı duyan ve her zaman sonuna kadar yanımda olan biri❤😍
Babam aslında çok sert, otoriter, diktatör ve ters biridir. Ama bir yandan da yardımsever, iyilik ettiği insanı rencide etmeden elinden tutan, yaptığı iyiliği başa kakmayan, aşırı sosyal, hiç tanımadığı bir yerde bile 1-2 saat içinde kendine bir çevre kurabilen, ticari zekası yüksek, hayatta başarılı biridir.
beni 5 yaşımdayken terk edip gitmiş ve bir daha da arayıp sormamış bir adam hakkında ne söyleyebilirim. hmm... hayal gücünüze bırakıyorum.. gerçek babaların babalar gününü kutlarım. iyi ki varlar.. hele ki kız babaları.. kızlarının ilk aşkları olurlarmış.. ben buna inanırım. gerçek babalar da var.. ki onlara her gün babalar günü olmalıdır. tıpkı her günün anneler günü beya sevgililer günü olması gerektiği gibi.
kiz cocuklari iliskilerinde babayi rol model alir hep. benim babam cok duygusaldi cok zekiydi. ama hic belli etmezdi. cocuklarini da umursamazdi. ölmedi ama bizim icin öldü.. yanimda babalarina babacım diyen kizlar gorunce hüngür hüngür aglamisligim vardir. bu tarz gunler sacmalik..
Babam, iyi bir dost, iyi bir arkadaş, insan canlısı ve hayat dolu bir insan idi.
Ve yazmaya kalksam destan olur, bitmez çok iyi insan olup, bizleri de öyle yetiştirdi. Işıklar içinde uyu inşallah babam
Tüm babaların babalar gününü kutluyorum.
Hem anneden hem babadan yana yüzümüz gülmedi ikiside en büyük şanssızlığımız kardeşimle benim. Varlar ama yoklar kendilerinden başka kimseyi görmediler düşünmediler sevmediler. Maalesef
Aynı
Üzüldüm sizin içinde 😔
Bende üzüldüm bizim için bizde hakediyorduk sevgiyi..
29 yaşında iki çocuk annesiyim hala eksiğim bu yüzden hala yetim hala öksüzüm. İnşallah birgün aramaktan vaz geçerim 😔
#Benimbabam Baba çınar ağacı gibidir meyve vermese de gölgesi yeter.
babam, çocukluk yaram, eksik yanım, kanaması hala devam eden açık bir yara. aslında 20 yıldır hayatımda olan fakat 20 tane anımın olmadığı adam. babam iste benim dünyaya gelmeme neden olan kişi fazlası yok. bir o kadar uzak olan ama bir o kadar da içimde birisi. guvensizligimin sebebi, gözyaşlarımın asıl nedeni. hayatımın güzel anlarını çalan bir hırsız. bunu okursan seninde babalar günün kutlu olsun bir kez bile bana babam varmış gibi hissettirmeyen adam