Hiperaktif çocuklarla nasıl başa çıkıyorsunuz, hiperaktif çocuklara nasıl davranılmalı?

Merhaba arkadaşlar. Üniversite öğrencisiyim ek iş olarak 1. sınıf bir çocuğun ders çalışmasına yardım ediyorum oyun oynaması vs. Ama çok hiperaktif. Asla yerinde durmuyor ya konuşuyor ya hareket ediyor ya koşup bir yerlere tırmanıyor. Nasıl davransam bilemiyorum. Kızmak veya cezalandırmak istemiyorum sakin yaklaşıyorum motive ediyorum ama gerçekten çok yormaya başladı.. çevrenizde ailenizde vs benzer bir durumla karşılaştınız mı ne yapmak gerekir? Tecrübeniz varsa gerçekten önerilerinizi dinlemek isterim
Hiperaktif çocuklarla nasıl başa çıkıyorsunuz, hiperaktif çocuklara nasıl davranılmalı?
Cevapla