Helloo sevgili anne adayları 👋 bu Bence'mde sizlere hamilelik döneminde nasıl beslenmeniz gerektiğini anlatmak istedim. Bu Bence'yi yazmam da bana yardımcı olan ablama teşekkürler teşekkürler 😂 Onuda mı üye yapsam diye düşünmeden edemedim. 😄
Gebelik döneminde beslenmenize daha fazla dikkat etmeniz lazım

Doğal ve taze besinler almaya dikkat edin, çünkü siz artık tek kişi değilsiniz, bir vücutta iki kişisiniz. Bol su içmeyi ihmal etmeyin. Hamilelikte vücudun su içme ihtiyacı daha fazla artar. Hamilelikte ödem olayı yani şişlik olduğundan dolayı bol su tüketmek bu durumu azaltır.
Hamilelikte kötü alışkanlıklarınız varsa bunları da bebeğinizin sağlığı için bırakmanız gerek

Çoğumuz bu maddeyi biliriz, biliriz ama kaç anne uyguluyor bilinmez. Sigara veya tüm alkollü içecekleri hamile olduğunuzu bildiğiniz an terk etmeniz gerek. Aynı zamanda dışarıdan hazır besinler yememeye de dikkat edin. Hazır çorba veya meyve suları gibi şeyler tüketmeyin. Meyve suyundan örnek verecek olursam eğer, hiçbir faydası yok, vücuda sadece şeker yüklersiniz. Aynı zamanda kafein içeren besinlerden de uzak durun. Unutmayın her şey bebeğinizin sağlığı için.
Peki doğru şekilde beslenmeniz için neler tüketmeniz gerek?

Günlük olarak her zaman mutlaka 500 ml gram süt grubu tüketmeniz gerek. Süt veya yoğurt. Yine aynı zamanda günlük olarak et tüketimine de dikkat edin. Mutlaka her gün et, balık veya tavuk yiyebilirsiniz ama tavuk “organik” değilse yemeyin. Aynı zamanda proteine eş değer besinler tüketin. Bunlar; kuru fasulye, nohut, bakla, mercimek gibi kuru baklagiller. Günlük olarak yine almanız gereken besinlerden biri de sebze ve meyvedir. Tabii günde 2-3 adet ceviz veya fındık yemeği unutmayın.
Unutmamalısınız ki bebeğiniz anne karnındayken büyümeğe başlar

Bebeğinizin bedensel ve zihinsel yönden gelişimi için yeterli ve dengeli beslenmeye çok dikkat edin. Eğer düzgün bir şekilde beslenmenize dikkat etmezseniz bunlar düşük gebeliğe, erken doğuma veya çocukta zihinsel olarak sorunlara neden olabilir. Bunlar zor gelebilir ama unutmamalısınız ki siz artık tek kişi değilsiniz, yani daha onun sorumluluğu anne karnındayken size aittir. Her şey onun ve sizin sağlığınız için. Bebeğinizi sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı dilerim.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar